Çıkmaz Sokak

22 0 0
                                    

Galiba hayatta bazı şeyler gerçektende önceden yazılıyor ya da yazılacakken mürekkep yetmiyor da kalpten gidiyor.Arabayla bir yolculuktasın önünde sonsuz sokak ve sen önünde kocaman yazılarla yazılmış "Çıkmaz Sokak" yazısını görüp yine de o yola girersin ya işte bazen böyle anlar yaşamıyor değil insan.Nerde bir çıkmaz sokak  nerde bir tükenmişlik,inadına biz orada.Hani diyorum ya "olmayanı istemek" insanın mayasındaki formül o işte.İnsanın bütün şifreleri burda çözülüyor bence.Deniyorsun,biliyorsun.Sonuç olumsuz olunca üzülüyorsun.Bir psikolojik sorun gibi bildiğin bir şeye üzülmek pekte akıl işi olmasa gerek.
Kalplerde böyle işte.Onca sokak onca yol ama sen bir çıkmaz sokakta takılı kalırsın.Yanlışa giden her yol soğuk ve kurudur.Orda sürekli kara bulut ve yağmur.Hani derseniz ki "Hiç mi şansımız yok?" Kendimi de katarak sana şunu şimdiden söyleyeyim;Ya bir sise karışır göremezsin ya da bulut çöker gözlerine bir dolunun altında can verir kalbin.

______________________________

Merhaba! Ben Davut Tekler.
Wattpad kitaplarımdan kesitler paylaştığım sayfam Bi' Sözle 'yi artık Facebook ve Twitter'da da takip edebilirsiniz.Bir süredir instagramda aktif olarak kullandığım sayfam @bisozle 'yi de takip edebilirsiniz.

Benim Wattpad hikaye kitaplarım #narıaşk #sondem ve #narımürekkepgünü 'nü okumanızı tavsiye ederim.

Wattpad Kitaplarımı Okumak İçin;
www.wattpad.com/davuttekler

Bi Sözle Instagram Hesabı
www.instagram.com/bisozle

Bi Sözle Facebook Hesabı
www.facebook.com/bisozle

Bi Sözle Twitter Hesabı
www.twitter.com/bisozle

Keyifli Okumalar,Güzel Günler ❤️

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin