Sendeyim Ben

17 0 0
                                    

Bak bana! Bakta gör kendini.Ne haldeyim ben? Elimdeki bu yara yıllar geçmiş sanki üstünden.Tırnaklarımdaki topraklar hangi ademoğluna ait.Dizlerimin kabukları dökülüyor.Görüyorum.Hala kanıyor.Nerdeyim ben? Yara bere içinde bu güzel beden evinde,kimdeyim ben? Bu koku,yaralarımın kokusunu bastırıyor her seferinde.Kokuyu aldıkça yaralarım deşiliyor daha çok kanıyor.Nerdeyim ben? Hem bu kadar güzel hem de bu kadar acı veren,burası cennet mi yoksa bir cehennem? Gözlerimi uzaklara dikiyorum,yalın ayak yürüyorum gözlerimin izinde.Kokuyu çektim yine içime.Engel de olamıyorum kanıyor habire.Burası...Burada bir sürü acı var.Hisset.Konuşuyor buradakiler.Unutulmuşum diyor acılarımdan biri.Yine bir nefes çekiyorum içime.Bu sefer sol kafesimde.Acı var tam orta yerinde.Dizlerimin üzerine çöküyorum.Elim de sol kafesimin üstünde.Yeter artık neden bu haldeyim,nerdeyim ben? Derken tanıdık bir acı dokundu omzuma.O an anladım işte sendeydim.Ama sen nerdeydin?

_______________________________

Merhaba Arkadaşlar.Yine bir kısa metinle karşınızdayım.Ben çok severek yazdım umarım siz de severek okursunuz.
Hepinize keyifli okumalar :)

Bu arada eğer Instagram'dan hala takip etmiyorsanız işte adres:

instagram.com/davuttekler

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin