Darağacı

17 0 0
                                    

Seni buldum zannederken yokluğuna ulaştım.Elle hissedilirdin ama bana hayal gibiydin.Dokunamadım ve sen gittin.Bense sana dokunamadığımla kaldım.Hislerim mi katılaştı yoksa havadan mı? Üşümek kirpiklerine kadar,insanı yorar mı? Benim darağacım senin dudakların.Bir sözün tekme gibi vurur kalbime altımdan çekilir dünyam.Sonrası sallanır gider.Yutkunamadan daha kelimelerde boğulurum.Virgül gibi yarım kalırım bi o kadar da sonsuz.Çırpınır avaz avaz sessizliğim.Sesini duyan olur mu? Sona bu kadar yakınken gözlerin bana şahit olur mu? Gözlerimi okuyabilir misin ? Onlar anlatırken çaresizliğimi boğazımdaki düğüm daha da sıkar boğazımı.Sanki o benim çaresizliğim.Sanki o benim söylemek isteyipte söyleyemediğim halim.Seni buldum zannettim şuan dünyanın en ucundayım.Herkesin durduğu senin olmadığın bi andayım.Renkleri çalınıyor dünyanın.Seni de eskitiyor gözlerim.Karardı şimdi her yer bir görünüp bir kaybolur mu? Kandırdı beni o siyah gözler.Yine sevsem beni yine bulur mu?

______________________________

Merhaba! Ben Davut Tekler.
Wattpad kitaplarımdan kesitler paylaştığım sayfam Bi' Sözle 'yi artık Facebook ve Twitter'da da takip edebilirsiniz.Bir süredir instagramda aktif olarak kullandığım sayfam @bisozle 'yi de takip edebilirsiniz.

Benim Wattpad hikaye kitaplarım #narıaşk #sondem ve #narımürekkepgünü 'nü okumanızı tavsiye ederim.

Wattpad Kitaplarımı Okumak İçin;
www.wattpad.com/davuttekler

Bi Sözle Instagram Hesabı
www.instagram.com/bisozle

Bi Sözle Facebook Hesabı
www.facebook.com/bisozle

Bi Sözle Twitter Hesabı
www.twitter.com/bisozle

Keyifli Okumalar,Güzel Günler ❤️

Bi' SözleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin