Hun werkweek was behoorlijk druk en aangrijpend geweest waardoor ze de hele vrije dag hadden gebruikt om bij te komen. Lang hadden ze in bed gelegen, uitgebreid gebruncht, meer dan uitgebreid gedoucht waarna zij een rondje was gaan hardlopen en hij snel boodschappen had gedaan. Daarna hadden ze nóg een keer gedoucht en waren ze weer terug in bed gekropen. Glimlachend kwam ze de slaapkamer in met twee pizzadozen, een fles wijn, een pak chocomel en twee wijnglazen. Grijnzend keek hij toe hoe ze alles stevig in haar handen had en hoe ze twijfelde over de volgorde waarin ze het zou loslaten.
'Hulp zou niet verkeerd zijn.' hij nam lachend de pizza's aan en zette het op bed. 'Is rood goed?'
'Ja hoor.' glimlachte hij en ze schonk het glas bijna tot aan de rand vol. Hij betrapte zichzelf erop hoe erg hij van dat soort dingen kon genieten, omdat zij degene was die het deed. Anders had het hem mateloos geïrriteerd.
'Nou, proost.' Ook haar eigen glas zat tot de rand gevuld en ze lieten de glazen tegen elkaar tikken, waarna ze terug in bed kroop. 'Eet smakelijk.' Ze gaf hem de juiste pizzadoos en begon smakelijk aan haar vier soorten kaas pizza. 'Hoe meer kaas hoe beter.' Sprak ze serieus met volle mond. Zuchtend keek hij naar zijn maaltijd. 'Zeik niet zo. Gewoon opvreten.' Zei ze simpel en hij lachte.
'Ik begrijp niet dat mensen dit eten. Tenzij je het zelf goed maakt.'
'Het stond je vrij te doen, maar daar had je geen puf voor.' Hielp ze hem herinneren en hij knikte.
'Das waar. Maar toch.' Ze haalde haar schouders op en at verder. Zij zag hier geen problemen in, ze vond dit heerlijk. Dapper nam hij een hap en ze rolde met haar ogen, soms kon hij zich toch zo vreselijk aanstellen. Lachend boog ze over hem heen en ze kuste hem, zelfs zijn aanstellerig gedrag vond ze veel te leuk aan hem.
'En? Lekker?'
'Jezus wat lekker.' Zei hij overdreven. 'Of bedoelde je de pizza?' vroeg hij daarna serieus en ze rolde opnieuw met haar ogen.
'De pizza ja.'
'Matig.' Besloot hij. 'Zeker vergeleken bij jou.' Grijnsde hij en lachend schudde ze haar hoofd.
Na één punt pizza had hij er al genoeg van en hij schoof het aan de kant. Vragend keek ze hem aan maar voordat ze aan haar vierde punt kon beginnen was hij half op haar gekropen.
'Ik heb honger,' kreunde ze toen hij haar zoende maar veel meer dan dat kon ze er niet tegen in brengen.
'Ik ook.' Grijnsde hij en hij knoopte de knoopjes van zíjn overhemd die zij droeg open.
Zijn lippen dwaalde af via haar nek naar haar blote borsten en hij kuste haar. Genietend streelde ze haar vingers door zijn lokken en ze trok zijn hoofd terug naar boven, naar haar lippen.
'Dit is de derde keer vandaag Wolfs.' Giechelde ze en ze klemde haar benen om zijn middel.
'Nou en. Ik kan nog wel drie keer.' Hij grijnsde en hun lippen vonden elkaar opnieuw.
JE LEEST
Dromenvanger
Fanfiction"Dreams are only dreams until you wake up and make them real." - Ned Vizzini • Flikken Maastricht/Fleva fanfictie • #5 in fanfictie