Met de grote handdoek om haar lichaam heen geslagen maakte ze de oversteek van de badkamer naar haar slaapkamer. Ze had verwacht dat die leeg zou zijn maar ze had kunnen weten dat dat niet zo was. Met een boek lag hij op haar bed en grijnzend keek hij op. 'Hoi.' Zei ze koeltjes en hij lachte.
'Zeker hoi.' Knikte hij serieus waarna hij weer grijnsde. Ze liep door naar de kledingkast en met haar rug ging ze naar hem toe staan.
'Jij kan douchen hoor.' zei ze luchtig terwijl ze een schoon slaapshirt tevoorschijn haalde.
'Oh ik heb geen haast.' Zei hij weer serieus. Nog altijd met haar rug naar hem gekeerd liet ze de handdoek langzaam los en in dat zelfde tempo gleed het van haar lichaam. Ze schaamde zich niet, hij mocht haar zien. Sterker nog, ze wílde dat hij naar haar keek. Al snel voelde ze zijn warme handen over haar koele rug glijden. Langzaam vonden ze hun weg richting haar heupen terwijl hij haar schouder kuste. 'Of had jij nog andere plannen?' Vroeg hij zachtjes en langzaam schudde ze haar hoofd.
'Ik wilde gewoon rustig gaan slapen.' Zei ze onschuldig. Ze legde haar handen op die van hem en ze begeleide hem terug naar boven. Over haar buik richting haar borsten.
'Hm.. Ik geloof er niets van mevrouw van Dongen.' Fluisterde hij hees en hij kuste haar oor. Langzaam legde zijn lippen een weg af richting haar nek, waar ze bleven hangen. Genietend sloeg ze haar hoofd achterover zodat hij meer ruimte had. Haar linkerhand reikte naar achteren en liet ze over zijn achterhoofd dwalen. Zijn vrije hand dwaalde langzaam naar beneden en streelde plagend langs haar lies. Ineens draaide ze zich om en lang keken ze elkaar aan.
'Eerst moeten we hier nog wat aan doen meneer Wolfs.' Zei ze serieus en ze liet haar vingers over de kraag van zijn blouse glijden. Eén voor één opende ze de knoopjes en langzaam liet ze het van zijn schouders glijden. Teder kuste hij haar, tederheid die al snel omsloeg. Zijn verlangen kon hij niet langer tegenhouden en zij liet haar handen over zijn borst dwalen richting zijn broek. Terwijl ze de riem los trok en de gulp open ritste streelde zijn handen weer langs haar borsten. Even bleven ze daar hangen voordat ze hun weg naar beneden vervolgde. Zijn broek zakte af, zijn handen gleden naar haar billen en hij tilde haar op. Ze giechelde en kreunde terwijl ze haar handen om zijn nek sloeg. Ze hield haar benen om zijn middel geklemd en met zijn boven lichaam hield hij haar tegen de kast geduwd terwijl hij zichzelf ontdeed van zijn boxer. 'Altijd die haast.' Grijnsde ze terwijl ze haar lippen weer op die van hem drukte. Ze voelde zijn tong langs die van haar strelen en ze voelde hoe ook hij begon te grijnzen.
'Eigen schuld.' Bromde hij en ze giechelde. Ze drukte haar lichaam nog dichter tegen dat van hem en tegelijk kreunde ze. Ze kon zo ontzettend naar hem verlangen, en daar zou ze nooit genoeg van krijgen.
JE LEEST
Dromenvanger
Fanfiction"Dreams are only dreams until you wake up and make them real." - Ned Vizzini • Flikken Maastricht/Fleva fanfictie • #5 in fanfictie