19.

607 65 12
                                    

*Cadence*

„Se to tady pěkně rozjíždí. Stará partička...a pohromadě," uchechtl si Sam a založil si ruce na hrudi při pohledu na dění. Já s ním plně souhlasila. Kdo naposledy viděl Fantastickou čtyřku zcela pohromadě? Já ještě ne.

Zdálo se, že Johnnyho Samova poznámka štvala. Asi o tom nerad mluvil, když šlo o předešlé události, co tohle celé způsobily. Vlastně ani já nevěděla, co se původně stalo. Když jsem se to snažila ze Storma dostat, odmítal mi to říct. 

„Raději drž hubu, Wilsone," podotkl Johnny se zavrčením, čímž mu naznačoval, že z toho nadšený nebyl. Sam se nad tím ušklíbl ještě víc a už vůbec nevěnoval pozornost tomu vedle něj. Asi si to užíval, když mohl někoho naštvat. Proč by taky ne.

„Bacha na jazyk, Storme, Kápo to nemá rád," upozornil ho Ben a u toho se dunivé uchechtl. Čekala jsem proti palbu, ale nic takového nestalo. Spíš jsem mohla být svědkem toho, jak se Sue skrčila ke Stevovi a pomáhala mu na nohy. Ten se z toho brzy otřepal a přihlížel k dění, když se Susan vrátila ke svému manželovi a skupině.

„Však ty taky, kamenná lavino," prohlásil Peter stojící vedle Johnnyho. Asi byl nerad zticha, když šlo o něco takového. Nemohla jsem věřit jednomu. Jak jsem dokázala tak dlouho mlčet? Bylo to až neuvěřitelné.

Když Spidey nazval Bena aka Thinga kamennou lavinou, myslela jsem, že vyprsknu smíchy, tak jako Sam a ten vedle něj. Těžko se to potlačovalo, ale dokázali jsme to. Ben byl samozřejmě z Peterovi reakce vytočený mnohem víc, než normálně. Skoro se přemáhal, aby na něj nevyběhl. Chtělo by to Hulka...

„Tak dobře...tohle stačí," vložil se do toho Reed a postavil se mezi ně, aby na sebe nemohli. Ale napadlo mě ještě jedno. Kdo by někomu, jako je Ben, bránil? Já bych do toho rozhodně nešla, protože bych se bála ukamenování někoho, kdo je z kamene. Hrozná představa. 

Johnny se ušklíbl, když stál Reed několik metrů od něj. Vypadalo to, jakoby měl nutkání na něj každou chvíli plivnout, o což by asi dotyčný nestál. Pouze si ho pozorně prohlížel a na jeho rtech pohrával škodolibý úsměv.

„Takže náš Reed si hraje na vůdce! Já myslel, že jsi už v důchodu," vyprskl Storm smíchy a zkoušel Mistra Fantastica urážet, ale s tím to ani nehnulo. Zachovával klid, protože asi už jeho chování dávno znal. Nenechával se jím nijak vytáčet. 

Než stačil Reed zareagovat, Ben vyrazil do akce, což Johnny v tu chvíli nepostřehl, ale Peter jo. Ten stihl uskočit na vedlejší zeď od muže z kamenů, který si tu namířil přímo na Storma. Přirazil ho ke zdi a držel mírně nad zemí pod krkem. 

Mně se zatajil dech. Prala jsem se sama se sebou, zda mu jít pomoct a nebo jen přihlížet. Nikdo se totiž z šoku ani nepohnul. Ani Johnnyho vlastní sestra mu nešla na pomoc, takže jsem si to musela udělat sama. 

Bez toho, jak jsem byla vysoko, jsem seskočila dolů. Dopadla jsem na čtyři při dopadu na zem, zvedla se na zadní a vyběhla k dění.

Human Torch se snažil dostat z Benova těsnění, ale ten byl na něj až moc silný, aby se mu ubránil. Po pár sekundách těsnění jeho krku se rozkašlal a snažil se popadat zbytky kyslíku, který mu tak rychle unikal. 

Při cestě k nim jsem si do rukou nahromadila zvukovou vlnu pro případné pozdější využití, když by mi plán nevyšel. Byl riskantní, ale doufala jsem, že účinný. Nemohla jsem ho nechat Thingem rozmačkat. Tohle si nezasloužil, i když byl někdy hodně sarkastický.

„Bene," zvolala jsem při už pomalejším běhu a zasloužila si tak pozornost všech, když jsem se objevila pár metrů od Wilsona a kovoručky. Dokonce na mě padla vytoužená pozornost Bena a Johnnyho v jeho sevření.

Sjednocení legend • Avengers [2] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat