39.

523 61 12
                                    

*Cadence*

Do reality mě přivedlo opatrné zaťukání a po té nedovolený vstup. Tím se dal jedině poznat Tony, nebo Thor. Ale to bylo vedlejší. Zvedla jsem hlavu z polštáře a zahlédla dva muže. Tátu a toho, kterýho Hammer předtím oslovil Hoganem.

„Měla bys chvilku?" zeptal se Tony a sedl si ke mně na postel. Pouze jsem mlčky přikývla a na oba se zřetelně zahleděla. Nevěděla jsem, co mi chtěli a bylo mi to vlastně fuk.

„Tohle je Happy Hogan, Cade. Happy, tohle je moje dcera Cadence," představil nás a Happy se pousmál. Měla jsem na něj normální názor. Přišel mi v pohodě, protože se postavil za nás, takže jsem mu věřila.

„Eee, těší mě," pozvedla jsem nejistě ruku jeho směrem a Happy ji přijal s úsměvem a potřásl si se mnou.

„Budem si tykat, ne? Nakonec...s Tonym už děláme spolu několik let, že?" pokýval hlavou směrem na tátu, který se usmál taky. Zářil jako sluníčko.

„To je přece jasný!" odpověděl na to hrdě táta a oba se zasmáli. „Až se poznáte, určitě si budete oba dobře rozumět," poklepal mi Tony povzbudivě po rameni. Já se na něj zaujatě podívala a nechápala, proč má tak dobrou náladu.

„Co Pepper a dvojčata?" zeptala jsem se a posadila se do tureckýho sedu opřená o stěnu vyskládanou polštáři za mými zády. Tony se podíval po Happym a ten s přikývnutím vstal a opustil můj pokoj. Zůstala jsem tam jen s tátou.

„Před chvílí pomohla Natasha Pepper vybalit. Taky jsme chvilku řešili situaci a...," když mluvil, natáhla jsem se po fotce vedle postele. Jelikož jsem tenhle pokoj neměla pro sebe, ale sdílel ho se mnou původně i Steve. Na fotce jsem byla já, vedle mě Pepper s Aronem, vedle ní Tony s Penelope a vedle mě na druhé straně Steve. Tony se na tý fotce zrovna nadšeně netvářil, protože byl v jeho blízkosti Rogers, ale kvůli mě a Pepper to překousl.

„Cadence?" zarazil se Tony, který až po chvíli, co jsem ho nevnímala, přestal mluvit. Já byla zahleděná do fotky, ale pak jsem se po otci podívala znaveným pohledem.

„Hammer ví, kde je Steve," zašeptala jsem a Tony ztuhl. Pak se ale zamyslel a začal si něco brblat pod vousy. Snažil se najít řešení? Mohl nějak pomoct?

„Ten..." pak se ale vytrhl náhle ze zamyšlení a vyskočil na nohy z postele. „Co kdybychom si udělali menší vejlet do města? Mám tam nějaký vyřizování," řekl s úsměvem a hned mi došlo, kam mířil. Přikývla jsem a hned mě vytáhl z postele. Oblékla jsem si koženou bundu a společně jsme šli pro auto do jeho další vedlejší garáže.

Nikoho jsme naštěstí nepotkali, takže jsme byli ušetřeni vysvětlování, kam se chystáme. Nasedli jsme do prvního auta, které tam měl. Měl tam dalších asi šest které stihl zachránit před pádem Avengers Tower a společně jsme vyjeli směr město.

Dorazili jsme tam během deseti minut a pak si vystoupili na náměstí. Tony měl na očích sluneční brýle a občas se ukázal nějaký ten fanoušek, co chtěl podpis nebo fotečku. Takhle se to táhlo asi další půl hodinu, při který jsme si stihli dokonce zajít i na zmrzku...já vím.

Jenže pak po delším rozhlížení konečně Anthony spatřil svůj cíl. Byl to Justin Hammer vycházející z jednoho podniku po boku jedné dobře vypadající slečny. Hned se mi sevřel žaludek, protože vypadala jako Sharon. Brrr.

Tony se hned za nimi bez varování rozběhl. Po té se dovolil u slečny, že by si ho potřeboval na chvíli půjčit a odvedl si ho mimo někam do uličky mimo zraky lidí. Rozběhla jsem se za nimi a brzy jsem spatřila, jak drží táta Hammera těsně u zdi za límec jeho sáčka.

Sjednocení legend • Avengers [2] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat