*Johnny*
Výkřik mojí sestry mě probral jen částečně. Ležel jsem na zemi zády, ale pak jsem se převrátil na břicho a pozoroval, jak si to Doom vykročil ke zbytku čtyřky. Pokusil jsem se podepřít a vstát, ale moje ruce mě zklamaly.
Jako první na Dooma vyběhl Thing. Zasadil mu ránu, ale zaduněl pouze kov. Bena od sebe Doctor Doom odhodil a šel dál. Reed se postavil před mojí sestru a bránil ji vlastním tělem. Doom šel dál, ale do něčeho narazil. Byla to Susanina neviditelná stěna. Zastavila Dooma tak pět metrů od nich.
Už jsem se zvládl postavit. Stále ze mě létaly malé jiskřičky elektřiny. Ucítil jsem něčí přítomnost. Byl to Peter. Přiskočil pár metrů za mnou a vyslal na Dooma pavučinu. Victor se na něj otočil a do pavučiny vyslal elektřinu. Nic to Peterovi neudělalo.
„Díky, Gwen," řekl, zachytil se pavučinou za jednu budovu a vyskočil na Dooma. Nohama napřed ho odrazil co nejdál od Reed a Sue. Ta povolila stěnu a běžela za mnou. Chtěla mě objat, ale já rychle uhnul. Jiskřičky elektřiny se natahovaly po sestře.„Jak se mu ubráníme?" zeptala se Sue směrem ke všem. Ben k nám doběhl taky a bylo nás pohromadě pět. Doctor Doom se už zvedal na nohy.
„Možná bychom někoho měli. Zac Spencer. Je to ten Avenger, co ovládá elektřinu," řekl Spidey a připásal Victorovi nohy k zemi. Tím ho na chvíli zaměstnal, než se z toho vymotá. „Mám pro něj skočit?" zeptal se a založil si ruce na hrudi.
„To je dobrý nápad. Přiveď ho," souhlas Reed. Peter zasalutoval, vyslal pavučinu na jednu z budov a zmizel mezi nimi. Čekali jsme, ale Doom se zatím vymotal. Poslal svoji elektřinu do země. Reed popadl Sue kolem pasu, natáhl se po budově a zavěsil se jako kus gumy nad zemí.
„Zážeh!" křikl jsem, rozpálil se a vzlétl nad silnici nabitou proudem. Ben mezitím někam utekl. Pozoroval jsem situaci ze shora. Lidé byli převáženi na helicarrier SHIELDu, co byl nad NY. Aspoň bezpečí. Prozatím. Sanitky už skoro nejezdily. Doomboti už skoro nebyli. Zdálo se, že jsme vyhrávali.
„Dnes nevyhrajete! New York je můj!" zakřičel Doctor Doom kovovým hlasem. Elektřina na zemi ustála. Reed se Sue seskočili a Reed byl zase normální. Ben přiběhl zpět, ale už se objevil Peter se Zacem.
„Nazdar, tak jsme zpátky," zamával Spider-Man. Zac se postavil naproti Doomovi. Ten na něj vyslal elektřinu a Zac ji pohltil. Jak nečekané. Pomyslel jsem si. Rozhodl jsem se zapojit. Hodil jsem na Dooma oheň a spálil mu jeho zelený plášť. Už byl navenek vidět pouze z kovu. Peter znovu vyslal pavučinu, ale před tou Doom uskočil a poslal elektrický výboj na pavouka.
Parker před ní uskočil a zmizel někde v ulicích. Susan použila svoje schopnosti, ale nijak to nepomohlo. Chtěla ho uzavřít do kopule, jenže nebyla dost silná, aby ho udržela. No tak, lidi. Tohle dáme. Na potřetí Victora dáme. Prvně jsme ho dali sami, pak tu byl Silver Surfer a já musel Dooma zastavit sám se všema schopnostma těch tří. Byla to fuška, ale zvládnout se to dalo.
Začal jsem se rozhlížet a zároveň uhýbal před elektřinou. Bylo na ulici spousta věcí, ale zaujal mě hydrant. Proč? Právě s ním se nám podařilo poprvé Victora porazit. Schválně, jestli by to vyšlo znovu.
„Hej, Reede. Vzpomínáš na rozžhavený kov a vodu?" pokusil jsem se mu nahodit vzpomínku na první boj. Chvíli se na mě díval jako na vola, ale potom mu něco v hlavě sepnulo a rozzářil se. Přiletěl jsem za ním a přistál vedle něj.
„Dáš to po druhý?" zeptal se a já se pouze ušklíbl. Byla to jasňačka. Supernova patřila k mým nejoblíbenějším kouskům s mými schopnostmi. Zvlášť, když si ji můžu zkoušet na Doomovi, nebo jiném nepříteli. Trocha ohně mu neuškodí. Přikývl jsem, tak Reed narychlo ohlásil, ať se Sue se Zacem stáhnou.
ČTEŠ
Sjednocení legend • Avengers [2] ✓
Fanfiction„Ty ses dočista pomátla, ne? Ty na mně pošleš všechnu vodu z tý nádrže, když nad vámi jen tak proletím?!" vyčetl mi mladík, co vylézal z vodní nádrže u Washingtonské stavby. Já, Steve i Sam jsme zaraženě pozorovali, jak se dostal na pevninu kamenné...