38.

525 53 3
                                    

*Cadence*

O dva dny později…

„Lidi, mám novinky. Špatnou a dobrou. Kterou chcete slyšet první?” vběhl Tony jako šílený k bazénu, kde jsme zrovna někteří z nás posedávali. Zatímco Pietro s Wandou blbi v bazénu, já seděla na lehátku a luštila sudoku. Vím…nic moc.

Všichni jsme vzhlédli k Tonymu, který vypadal velmi nadšeně. Našel Steva? Způsob, jak vyřešit problémy? Mluvil s Furym?

„Že se ptáš!” zavrčela Nat. „Jasně, že špatnou,” rozhodla za všechny. Všichni přítomní, což nebyli všichni, přikývli na souhlas a mezi nimi jsem byla i já. Odložila jsem sudoku a upřeně se dívala na otce, co z něj vypadne.

„Tak tedy…,” nadechl se k odpovědi. „Prodal jsem Avengers Tower,” odpověděl a všem se zatajil dech. Prodal naši věž? Jedinou základnu, kde jsem se stala Avengerem? Můj jediný domov?

„Cože?!” vyhrkl nechápavě Thor, stojící na dně bazénu a svíral v objetí Jane. Všichni byli Tonyho odpovědí natolik paralizovaní, že nebyli schopni slova. Tony nám prodal něco, na co jsme byli prostě zvyklí!

„V klidu lidi. Ta dobrá je, že se mi povedlo za peníze utržené z věže zakoupit novou základnu. Kousek za městem a je stokrát lepší, jak budova uprostřed města. Bude se vám líbit!” zvedl Stark ruce do obranného gesta, aby se všichni uklidnili. Stejně mi bylo věže líto.

„A co když ne?” vyjelo Zacovi obočí nahoru a Tony ho probodl pohledem. Mladší se ušklíbl a Stark si ho změřil od hlavy až k patě. Pak nad tím protočil očima a dělal, jakoby tam nebyl.

„Prostě se můžem zítra večer přesunout na novou základnu. Nechybí jí nic a určitě budete spokojenější víc tam než v AT,” rozhodil táta rukama a opřel se zády o stěnu svého domu se založenýma rukama na hrudi.

Povzdechla jsem si a vstala. Bylo docela horko, tak jsem vběhla bez řečí dovnitř a rovnou do kuchyni k božské lednici. V ní jsem si vzala plechovku vychlazenýho ovocnýho piva. Nejsem alkoholik, ale tohle bylo jediný, co jsem mohla.

S ním jsem si sedla na křeslo a pomalu ho upíjela. V tu chvíli někdo zazvonil. Přestala jsem věnovat pozornost pivu a odložila jsem ho na stolek. S tím jsem se vydala ke dveřím a šla otevřít.

„Cadence?” řekla Pepper zaskočeně, když jsem otevřela dveře a uviděla ji. I já byla zaražená. Dlouho jsem ji neviděla, ale co se stalo mezi ní a Tonym? Nikdo mi nic neřekl.

„Ahoj, Pepper,” pozdravila jsem ji a zároveň za jejími zády zpozorovala nějakýho divnýho chlápka s brýlemi. Ona si někoho přivedla? Kdo to byl?!

„Oh…Vy budete Starkova dcera, že?” pousmál se a prodral se víc dopředu. Ani jsem si nevšimla, že držel v rukou malou Penelope, zatímco Pepper Arona. Malou jí vtiskl do náruče a šel ke mně. „Justin Hammer,” potřásl si se mnou rukou a hned na to vrthl dovnitř domu. Taková drzost!

„Hej, počkejte!” křikla jsem za ním a vyběhla za ním. To už od bazénu přicházel táta společně s Rhodeym po jeho boku. Oba se zastavili, když uviděli nezvaného hosta a hned se jim zkřivili obličeje do nenávistných pohledů.

„Anthony, Rhodesi. Jaká náhoda,” zvolal Hanmer, ale nijak si tím situaci neulehčil. Spíš tím víc ještě oba muže rozdráždil. Já stála vzadu a pouze za mnou opatrně přicupitala Pepper, které si Tony nevšiml. Radši…

„Co tady děláš?!” štěkl Tony podrážděně, ale veselý výraz návštěvníka nepolevil. Křivák…pomyslela jsem si, když jsem situaci pozorovala. To už se kolem mě smýkl i Spike a hned zamířil ke skupince. Okamžitě začal vrčet na muže, když se postavil před tátu i Rhodeyho.

Sjednocení legend • Avengers [2] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat