*Wanda*
Sotva jsme dorazili na základnu, už SHIELD hlásil misi. Samozřejmě by to nebyl náš Fury, kdyby nevyslal mě, Clinta, Pietra a Zaca. Všechno vždycky děláme my a co agenti SHIELDu? Ti nikdy...
Ještě jsem si stihla zaběhnout do svého pokoje a převléknout se. Za celou dobu jsem si stihla pouze vypít kávu, protože noc byla dlouhá a já se ani nevyspala. A to nás dnes v noci čekalo další.
Převlečená jsem opustila svůj pokoj a zamířila do hangáru pro letouny, kde už všichni měli čekat. A opravdu. Clint zrovna vcházel do letounu, kterým jsme měli letět k nějakýmu skladišti, kde zachytili známky Hydry. Já tomu nijak pozornost nevěnovala, jelikož jsme s Hydrou bojovali už několikrát od doby, co jsem s bráchou u Avengers.
Pietro se Zacem si o něčem u Jetu povídali a kousek od nich stála agentka Hillová, která mluvila zase s jinými agenty, ale když jsem přišla blíž, rozhodla se jít za mnou. Tak co to bude dnes? Doufám, že nic závažného. Posledně mě nechala se Zacem a Pietrem uklízet několik kanceláří ve Washingtonské základně, ale co mi hodí na krk nyní?
„Agentko Maximoffová," oslovila mě, když jsem konečně došla k letounu, z něhož právě vycházel Clint. Přenášel do něj nějaké věci, takže nám pozornost vůbec nevěnoval. Tím líp pro něj. Aspoň se vyhne věcem, kterým já ne. Mrzelo mě to, ale co. Může být něco horšího, než vysvětlovat Thorovi, k čemu složí mýdlo?
„Agentko Hillová, co se děje?" zareagovala jsem a postavila se naproti ní. Očekávala jsem, co z ní vypadne, když nás kontrolovala před odletem. Obvykle to nedělala, tak proč?
Maria si přede mnou zachovávala hrdý postoj. Nikdy se nenechala ničím rozhodit. Teda až na smrt jednoho agenta před pár lety, když se Avengers teprve seznamovali. Agent Coulson...myslím.
„Mám s vámi čtyřmi poslat další agenty na rozkaz Nicka Furyho a já poletím s vámi taky. Fury poletí za nějakou dobu za námi," oznámila mi a já vytřeštila oči. Aha...nedůvěra, že? Posílat s námi další agenty, když je nás v týmu víc než dost? To je dost silný kafé.
„Jakže?" ozval se za mnou Clintův nechápavý hlas. HawkEye šel za námi a postavil se vedle mě s upřeným pohledem na Mariu, která se tvářila vážně bez žádných servítek. Obvykle taková nebyla. Asi měla špatný dny. Stává se.
„Fury vydal rozkazy. Řiďme se jimi," řekla a vydala se do Jetu, ve kterým během pár sekund zmizla. Stále jsem nevěřícně zírala před sebe a potom se obrátila na Clinta, který tam taky jen tak chvíli nechápavě stál, ale díval se na Jet.
Asi jsem se zbláznila a nebo mi ta káva nepomohla. Myslela jsem, že se mi to jen zdálo, ale zdálo se to být tak zkutečná. Pak jsem nad tím zavrtěla akorát hlavou a vydala se k létajícímu prostředku. Nikdo z nás nic neřekl.
Já si nastoupila první, Clint po mně a kluci hned za námi. HawkEye se ujal pilotování a Maria byla s ním. Já s klukama jsme se přesunuli někam ke straně, aby se sem narvali ještě nějací agenti. Nešlo tomu zabránit, když to byl rozkaz. Schválně, co na to řeknou ostatní...
*Tony*
Za dobu, kdy se Cap zpozdil, všichni měli dost času se připravit. Já si nechám brnění poslat od F.R.I.D.A.Y. až budem opouštět věž. Widow mezitím pro Rogerse šla ho najít, tak jsem doufal, že bude mít štěstí, jinak vyrazíme sami. Nehodlal jsem s ním ztrácet zbytečně čas.
Já pomáhal Brucovi a Samovi připravovat Jet. Rhodeyho kontaktovat nešlo a Thor se naštěstí přidá taky. Jelikož Jane se rozhodla jet za město kvůli nějakým věděckým věcem se Selvigem. Vision se dostavil až po chvíli, když už bylo všechno hotové a Romanoffová přišla taky, ale sama.
ČTEŠ
Sjednocení legend • Avengers [2] ✓
Fiksi Penggemar„Ty ses dočista pomátla, ne? Ty na mně pošleš všechnu vodu z tý nádrže, když nad vámi jen tak proletím?!" vyčetl mi mladík, co vylézal z vodní nádrže u Washingtonské stavby. Já, Steve i Sam jsme zaraženě pozorovali, jak se dostal na pevninu kamenné...