ALINTI

131K 3.1K 421
                                    


Otelin en üst katındaki terasta durmuş,soğuk havaya rağmen elimde  sıcacık çayımı yudumluyordum..Mevsimler değişmiş,günler ayları  kovalamıştı ama benim içim hala kışı yaşıyordu..

Soğuk ve sessiz..

Aşık olmuştum..Salak gibi bir öpücüğe,iki gülüşe kanmıştım..

Sonuç?.

Koskoca bir hüsran,yıkıntı ve kalp kırıklığı...

Evlendiği günden beri onu hiç görmemiştim..Tüm acıma rağmen içimdeki savaşa bir son verip düğününe gitmiş, bir başkasına evet derken mal  gibi oturup öylece onu izlemiştim ve en sonunda otele geçtiğimde sabaha kadar ağlamıştım..

Aylar sonra bebeğinin doğduğunu duymuştum.Kadın erken doğum yapmış ve bebeği erken dünyaya getirmişti..Ve en acısı bana uzaktan da olsa allah bağışlasın  demek kalmıştı..


B

ir keresinde de çarşıda görmüştüm,karısının elini tutmuş yürüyorlardi..Zaten son görüşüm o olmuş başkada görmemiştim..Hayallerimle oda ellerimin arasında  kayıp gitmişti ve benim yaptığım tek şey her zamanki gibi sadece arkasından bakmak olmuştu.

Hayallerimle oda ellerimin arasında  kayıp gitmişti ve benim yaptığım tek şey her zamanki gibi sadece arkasından bakmak olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düşüncelerimden çıkıp montumun cebinde  titreyen telefonumu çıkardım.Bu saatte beni arayacak olan tek kişi Nazlı cadısıydı..Derken cebimden çıkarıp ekranını açtığım telefonumda  bilmediğim bir numaradan gelen mesaja baktım.

"Yaklaşık on beş dakikadır ordasın içeri gir ve soğuktan mosmor olan ellerini ısıt "

Mesajı belkide on kez okumuştum lakin gönderenin kim olduğunu bir türlü anlamamıştım..Saniyeler içinde kafamda en kötü senaryoları yazmıştım ki İstanbul'dan geldiğimden beri ara ara gördüğüm  yolun karşısındaki siyah lüks  araca  dikkat kesildim.Bu arabayı daha  öncede burada görmüştüm.Otelin alışveriş günü olan her pazartesi,perşembe yine aynı yerde duruyor ve belirli bir zaman sonra ortadan kayboluyordu.

Peki kimdi bu ?

Yada bana gelen mesaj ile bir alakası varmıydı?

KUSURSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin