ALINTI

45.1K 1.1K 69
                                    

Değişik bir havası ve konuşma şekli vardı.Sinirlendiği zaman genelde K'leri G diye konuşuyor,bunun farkına bile varmıyordu.Sözlerini eğip bükmeden direk karşısındaki insana söylüyordu.Onun için tanıdık olsun olmasın önemli değildi.

Belli ki zor bir yaşam sürmüştü ve elindeki her şeyin kiymetini bilen cinstendi.Bunu ayağında ki yer yer derisi kalkmış postaldan,giydiği pantolonun belirli bölgelerindeki renk farklılıklarından anlayabiliyordum.Belki de kimsenin dikkat etmeyeceği şeylere dikkat ediyordum o kadar.Bunların yanı sıra giyimi etrafımdaki kadınlara göre gayet mütevaziydi.Ne göğüsleri ortadaydı,ne de bacakları.Oysa o kadar çok alışmıştım ki böyle kadınlar görmeye sayılarını bile unutmuştum artık.Yaptığım iş gereği sayamayacağım kadar çok kadın tanımıştım.Yurt içi ve yurt dışından sayısız müşterilerim vardı lakin hiç birin de karşımda ki kadının cesareti yoktu..

"Evet sizi dinliyorum Sedat bey?" diyen kadına kadına baktım.Arkasına yaslanmış gözlerimin içine bakıyordu ve o an hayatımda ilk kez bir kadın korkmadan bana baktığına şahit olmuştum.Tedirgin edici bir durumdu bu ve benim için yepyeni..

"Daha önce de söyledim hayatımda anlatmaya değer bir şey yok Cansu hanım" dedim önünde ki zehir gibi kahveden bir yudum alarak.

"İlla ki vücudunuzu kaplayan yara izlerin bir nedeni vardır diye düşünüyorum?"

"Düşünmenize gerek yok tıp sizin yerinize düşünmüş ve adını koymuş" dedim bir kez daha kahvemi yudumlarken.Ne zaman bu konu açılsa sebepsiz yere geriliyor,bir zamanlar karım dan duyduğum hakaret dolu sözleri tekrar duyacağımı düşünüyordum.

"Tıp adını ne koymuş Sedat bey?"

"Bunları neden soruyorsunuz Cansu hanım?"

"Birbirimizi tanımak için tabi ki"
****************
Merhaba can okurlarım 😊Öncelikle tüm islam aleminin bayramını kutlarım.Rabbim sağlıkla tüm güzellikler ile yeni bayramlara kavuşmak nasip etsin😊Bugün bölüm gelemedi ama yarın inşllah gelecek(küfür basmayın valla haa😂😂)

Bir diğer konuya gelecek olursam bu hafta siyah masal'a bölüm gelmeyecek.Nedenlerine gelince Çarşamba ev taşıyacağız aynı zamanda kayinvalidemler gelecek..Eee misafir ev derken cuma"ya da yazamam.(ama ben yinede araya bir bölüm sıkıştıririm çaktırmayın).Hal böyle olunca beni anlayışla karşılaşacağınızi düşünüyorum 😊sizleri seviyorum iyiki varsınız canlarım 😚😚😚

Iyi bayramlar 😊😊

Facebook Nuray ergen hikayeleri 😊

KUSURSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin