34.BÖLÜM

46.4K 2.2K 193
                                    

Uzaklardan gelen müzik sesi ile yavaşça gözlerimi açtım ve saniyeler için de bu saatte karga bokunu yemeden kim yüksek sesle müzik dinler diye kafa patlatmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzaklardan gelen müzik sesi ile yavaşça gözlerimi açtım ve saniyeler için de bu saatte karga bokunu yemeden kim yüksek sesle müzik dinler diye kafa patlatmaya başladım.Gözlerimi kapadım,kendimi müziğin hoş sesine bıraktım..Yakından geliyordu,hem de çok yakından..Derken gözlerimi açtım ve kendime okkalı bir küfür sallayıp baş ucumda ki komodinin üzerin de duran telefona uzandım..Resmen uykusuzluktan beynim durmuş ve kendi telefon müziğimin sesini tanıyamamıştım.Hoş daha dün gece uzun bir telefon görüşmesinden sonra müziği değiştirmiştim alışamamam çok normaldi ya neyse..Derin bir nefes aldım ve uyku mahmuru sesimin daha iyi çıkmasını için boğazımı temizledim, konuşmaya başladım..

''Günaydın canım''

Başımı yastığa geri koydum ve çarşafı üzerime çekerek karşıdan gelecek cevabı beklemeye başladım.Bu arada yan gözle dışarıdaki havanın durumuna bakıyordum.Allah aşkına güneş daha yeni doğuyordu ve bu adam yattığında gece saat üç'tü..

''Günaydın sevgilim..Uyandırmadım umarım?''

Ne demem gerekiyordu?.Olması gerektiği gibi doğru olanı mı?.Evet evet..Yeterince yalan söylemiş ve cehennemin baş köşesin de yerimi çoktan ayırtmıştım.

''Şey..Açıkçası uyuyordum hatta çalan telefonun bana ait olduğunu bile sonra far kettim.''dedim doğruları dile getirerek ve devam ettim.

''Senin sesinle uyuyup,aynı şekilde sesinle uyanmak muhteşem.Bunu alışkanlık haline getirebilirim söylemedi deme''

''Bende boğuk ve beni baştan çıkaran sesini duymak için her gün bu vakitlerde seni aramayı alışkanlık haline getirebilirim sonra söylemedi deme''

Kalın ve hırıltılı çıkan sesi ile söylediği her söz bedenimde farklı tepkilere yol açıyor,sanki bütün vücudumda ki sıcaklık tek bir yerde toplanıyordu.

''Hımm..Kulağa güzel geliyor''dedim onu baştan çıkarmayı umduğum bir ses tonuyla.

''Lanet olsun yapma şunu kadın''

Kısık sesle söylenen sözler üzerine bir kadına yakışmayacak şekilde kahkaha attım ve sonrasında iç çekerek özlemimi dile getirdim.

''Özledim seni''

''Bende..Bende çok özledim..Hatta öyle çok özledim ki yataktan çıkamıyorum.Nedense çıkarsam kendimi yalnız hissedecekmişim gibi geliyor''

''Keşke mesafeler kısa olsa''

''Özlem mesafe dinlemez''

''Biliyor musun sen böyle konuşunca kendimi bulunmaz Hint kumaşı zannediyorum''dedim çarşafın altında bir o yana bir bu yana dönerken.

''Benim için hala öylesin.Nasıl oldu da karşıma çıktın anlamış değilim.Bunun için Nazlı'ya ne kadar teşekkür etsem azdır.''demiş ve derin bir nefes alarak konuşmasına devam etmişti.

KUSURSUZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin