Dhiya POV
Patut ke aku cerita rahsia aku dekat Faliq?Hati kata ya. Otak kata jangan. Haishh kusut lah..
Nak tak nak cerita sajalah bukan orang lain pun. Lambat laun apabila Faliq jadi husband aku dalam erti kata yang benar,pasti dia akan bersoal jugak. Better aku jujur saja. Mungkin itu yang terbaik.
'Lama jugak mamat ni mandi, mengalahkan perempuan. 'gumamku perlahan..
Aku mengulingkan badan ke kiri dan ke kanan menghilangan rasa penat tetiba pintu bilik air terbuka.
"Lamanya awak mandi,macam perempuan." ujarku seraya memandang kearah Faliq..
'Omaigad!sexynya mamat ni. Geram pulak aku, ikutkan hati,nak saja aku terkam. Aish sabar Dhiya sabar..'
"Lama ke?Sorry sayang,tersyok tanpa sengaja. Itu yang lambat tuh" balas Faliq tersengih menampakkan gigi putihnya yg tersusun.
Aku bangun dan mendekati dirinya yang elok bertuala. Try goda sikit,nak tengok kuat tak iman encik suami ini.
"Lama sangatlah biy,boring sayang tunggu tau,ermm i miss u so much biy" aku berbisik manja di cuping telinganya.
Aku beranikan diri mengusap dadanya, bibirku pula galak mencium pipinya dan akhirnya bibir bertemu bibir. Faliq memeluk pinggangku erat.
'Better kau stop it before terlajak,kau nak test keimanan dia saja,lagipun family kau masih ramai kat luar sana. Kan tak pasal-pasal pagi esok kau kena bahan satu rumah!'hati kecilku berbisik agarku memberhentikan tindakanku..
Aku segera melarikan wajahku dari dicium Faliq. Tanganku menolak dadanya perlahan namun jelas riak kehampaan diwajahnya.
' Maaflah Encik Suami.'
"Saya tak nak make a love kat rumah parents kita,so kalau awak nak juga,kita pindah rumah kita. You get it?"ujarku jujur..
Gila nak buat projek dekat rumah parents,mahunya aku menjerit,kecoh satu rumah nanti dan tak pasal-pasal aku jugak yang menanggung malu. Sistur tak sanggup..huhu
Faliq kembali tersenyum,lantas dia mencium pipi lalu laju dia melangkah menuju ke wardrope untuk memakai baju.
Teruskan support
YOU ARE READING
Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited)
RomanceDhiya Nur Syafinaz...Seorang gadis comel yang mempunyai pelbagai perwatakan.Dalam keluarga dialah yang paling manja.Tetapi apabila bersama gengnya watak manjanya bertukar menjadi gila-gila.Menyakat orang dialah raja. Tengku Faliq Dika...Seorang pemu...