Aku terjaga dari tidurku disebabkan tubuhku terasa kesejukan yang amat, jam di dinding menunjukkan pukul 5 pagi.
'Awal lagi ni..'gumamku perlahan..
Aku mengalihkan badan menghadap ke kanan. Terukir senyumanku saat melihat Faliq yang nyenyak tidur persis bayi kecil. Timbul rasa geram. Ikutkan hati mahu je aku mengucup wajah tampan itu.
Wajah Faliq aku tenung dalam. Jariku bermain disekitar wajahnya yang bersih tanpa sebarang cacat cela. Tanpa aku sedar yang aku dah tercium dahinya. Bibirnya pula aku tenung lama. Warna bibirnya yang merah semulajadi itu menarik minatku. Cantiknya bibir dia.
Rasa mengantuk sudah terbang entah ke mana,seronok pula dapat kacau Faliq..
Aku dekatkan diri dengan badan Faliq,Posisinya yang tido terlentang memudahkan aku untuk naik ke badannya..Wuhuu syok lah pula..hangat jer..haha
Jari aku dilirikan diatas dadanya yang tidak dilapik sebarang fabrik..satu perangai Faliq yang aku sudah masak,dia tak suka pakai baju bila dirumah.
Tangan Faliq memeluk badan ku erat..
'Sayang..janganlah kacau biy..'katanya dengan mata tertutup..
Aku tersengih..lagi lah aku nak kacau..
Aku mencium lehernya dan kemudian turun ke dadanya..tiada reaksi darinya..
Makin galak lah aku kiss..tersyok tanpa sengaja..
Tetapi aku rasa macam something wrong je dekat bawah..haha
Faliq terus menarik aku lalu ditindihnya aku..bibirnya tak henti-henti kiss wajah aku.
"You turn me on lah sayang.." ujarnya dengan nafas yang sedikit tidak teratur..
Rambutnya yang serabai membuatkan Faliq nampak lebih hensem..
"Oh really?" provok aku..sengaja
"Sayang ni sengaja je kan..ni kalau kita duduk rumah kita,dah lama tau biy ngap sayang" ujarnya..Bibirnya masih belum berhenti mencari tempat sasaran..
Dah alang-alang si Faliq ni menindih aku,aku segera merangkul lehernya supaya kedudukan kami lebih rapat..gurauan suami isteri di pagi hari..haha
Baru je niat nak kiss lip Faliq,tetiba someone kacau..siapa lagi kalau bukan Tok mek..
"Ishh tok mek ni,macam tak de time lain jer nak ketuk..nak berasmara dana dengan biy pun x senang" rungutku perlahan..Faliq hanya mengeluh kecil..itulah sape suruh turn on sangat..padan lah muka tuh..huhu
Aku menolak dada Faliq perlahan..nasib baik jugak tok mek ketuk pintu,kalau terbabas kan..aku jugak yang susah..
#Next update tomorrow..InshaaAllah
#Thanks for spend ur time to read my story even i know tht my story is nonsense..
#Also thanks cause vote yerr
YOU ARE READING
Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited)
RomanceDhiya Nur Syafinaz...Seorang gadis comel yang mempunyai pelbagai perwatakan.Dalam keluarga dialah yang paling manja.Tetapi apabila bersama gengnya watak manjanya bertukar menjadi gila-gila.Menyakat orang dialah raja. Tengku Faliq Dika...Seorang pemu...