Bab 31

47.1K 1.2K 14
                                    

"Sayang..betul ke apa yang sayang cakap time dinner tadi?" soal Faliq..

Faliq yang berada di hujung katil aku pandang melalui pantulan cermin..

"Cakap apa?" soalan di balas soalan..actually aku dah tau apa yang Faliq maksudkan tapi acah² tak tahu..

Faliq bangun lalu mendekatkan dirinya dibelakang badanku..badan aku sengaja lentokkan bagi bergesel dengan dia punya badan..suami aku,so suka hati aku lah nak menggatal sekalipun..

"Pasal we will give Isya a twins" jawab Faliq ringkas..tangan kekarnya memeluk pinggangku..

'Ayoii..apa aku mau jawab ni..tadi aku main hentam jer'

Flash back

"Beb,bila kau nak kasi aku anak buah?bukan dulu kau cakap dekat aku yang kau kalau dah kahwin nak anak cepat² ke?" tanya isya..

Terhenti suapan aku..bila masa aku cakap macam tu..kureng minah ni,sengaja nak kenakan aku lah tu..

Aku lihat sekilas muka Faliq..dia memandang aku..reaksi sama diberi oleh ummi dan abi..

'Wehh apa aku nak jawab ni'

"Next year inshaaAllah aku kasi kau anak buah twins punya..hahaha" entah apa aku jawab aku pun tak tau..main hentam apa yang terlintas dibibir jer..

Faliq meletakkan tanganya diatas pehaku..lebih tepat dia mengusap pehaku perlahan..aku cuba alihkan tanganya dari pehaku namun dia sengaja menyentuh tempat yang tak sepatutnya..

Aku mengerlingnya tajam tanda memberinya amaran..tapi dia hanya tersengih..aii sakit pulak hati aku..

"Hah long,yang tersengih sengsorang tu kenapa?nak kata anggau bini dekat sebelah tu jer" tegur abi tetiba..

Tersentak Faliq..tanganya terus dialihkan dari pehaku..takut kantoi lah tu..haha menggatal sangat time makan...

Flashback end..

"Oh yang tu..inshaaAllah kalau ada rezeki dapatlah twin..hehe" ujarku perlahan sambil meneruskan menyapu losyen di lengan..

Faliq dah start mood miang dia..dari tadi bibirnya tak henti merayap..aku pulak naik rimas kena kiss..huhu

"So jom" ajaknya..

Aku mengerut dahi tanda tak faham..jom?jom ke mana malam² buta ni..

"Jom ke mana?" soalku

"Jom buat anak" ujar Faliq sambil tersengih..

Aku terus memusingkan badan mengadapnya..

Nampaknya dia terlupa perjanjian hitam putih dulu..huhu

"Now?are you serious biy?"tanyaku

'Jangan kau minta sekarang sudah lab erk..'

"I'm just joking sayang..biy still ingat lagi perjanjian kita..no make love at parents' house..btw lusa kita pergi honeymoon tau..biy dab booking everything" ujarnya

Wait!!honeymoon?yeayyyy i'll make sure that i'll be your as soon as possible..

"Wow..thanks biy..i'm sorry k if syg seksa batin biy..but i'm promise that i'll be your asap..hope u can wait for it" kataku sambil mencium pipi kanan dan kirinya,bibir pinknya aku perhati..

"Nevermind dear..i'm ok,biy kahwin dengan sayang bukan kerana nafsu and i'll wait until u ready..take ur time syg.." balas Faliq seraya kiss lips aku..

Tubuhku diangkat lalu dicempak perlahan diatas katil..badan sasa faliq menindih badanku..

Tangan aku lingkar dilehernya..dahiku bertemu dahinya..Jarak antara kami amatlah dekat..aku memberanikan diri untuk kiss lipsnya..

"I love you so much sayang"bisik Faliq ditelingaku..

Malam tu aku terlena dalam pelukan Faliq..pelukannya yang nyaman dan hangat membuatkan aku yakin yang aku selamat disampingnya..


*****
Pabila tiada idea,so terciptalah bab yang entah pape ni..huhu sorry gais..
Wait for next chapter ok..it's about their honeymoon😝sis akan try karang jadi sesweet yg blh...

#Abaikan typo n broken english
#Keep calm and stay support GKHK

Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited) Where stories live. Discover now