Sentuhan lembut diwajah mengejutkan aku dari lena..Selepas solat subuh berjemaah dengan Faliq,aku mengadu sakit kepala,so Faliq menyuruh aku berbaring diribanya sambil jari-jemarinya lincah bergerak mengurut kepalaku..
Entah bila aku terlelap pun aku tidak tahu..
"Morning baby girl" ujar Faliq sambil tersenyum manis..Faliq memang seorang yang pemurah dengan senyuman..
Aku hanya membalas dengan senyuman kecil lalu bangun menyandarkan badan di kepala katil..
"Pening lagi ke?kita pergi klinik nak?" tanya Faliq sambil mendekatkan dirinya dengan diriku..
"Tak nak lah..klinik busuk" ujarku jujur..
Seriously aku benci bau klinik or hospital..bau ubat!!..
"Alahai macam bebudak lah sayang ni..sayang mana morning kiss biy?" ujar si pemilik hatiku..
"Morning kiss jugak dimintanya adoilah suami siapa lah ni" kataku sambil mencubit pipi Faliq..
"Suami sayang lah..cepatlah sayang..i want a kiss from u..kiss me kiss me baby" ujarnya sambil memuncungkan bibir persis mulut itik aku tengok..
"Yang gedik semacam ni kenapa?"
"Hehehe..tengah hari nantikan kita nak pergi honeymoon so biy nak switch on kan mood honeymoon kita lah"ujar Faliq sambil merangkak menindih badanku..
" Alamak biy..sayang tak packing lagi baju² kita!!"
Macam manalah aku boleh lupa nak packing baju..
"Don't worry dear..biy dah packing siap² so sayang just bawa diri jer..so i want my kiss now" pinta faliq sambil menerung kedalam anak mataku..
Renungannya seakan-akan mengodaku..huhuhu i cannot lahh..ada yang kena terkam jugak ni kan..
Tangan aku lingkarkan dilehernya menarik sedikit lehernya supaya jarak antara kami lebih rapat..
Dahinya aku cium lama kemudian beralih ke dua-dua kelopak matanya turun pula ke pipinya..
"My favorite.." Lips nya aku kiss lama..bibir bawahnya aku gigit kuat..geram..huhu
"Auch..sakitlah sayang" adu Faliq sambil menjuihkan bibirnya untuk melihat kesan gigitanku..
"Hehe..sorry biy..ur lips mengoda sangat" kataku sebelum kiss lipsnya untuk kali kedua..
Pabila tangan Faliq mula liar menjalar di dadaku..aku lepaskan bibirnya lalu tubuhnya aku tolak perlahan..
"We continue later ok..now biy bangun,jom breakfast" ujarku seraya menolak dadanya meskipun tolakkan ku tidak berhasil..
Tangannya meramas geram dadaku..aku terus menampar manja tangannya..
Dia tersengih sebelum kiss laju bibirku lalu bangun dari menindih badanku..aku hulurkan tangan supaya Faliq membantu aku dari pembaringan..
Faliq terus mencempungku turun ke dapur di rumah kami..aku mengambil kesempatan untuk bermain di dadanya yang terdedah..jari aku sengaja melirik manja membuat bulatan kecil di puting dadanya..teknik mengoda ni aku baca dari majalah wanita..so aku nak try praktikkan nak tahu menjadi or tak.
Ternyata Faliq sudah tidak keruan,halkumnya turun naik menahan rasa kut..hahaha..lehernya aku kiss lama dan menghisap lembut meninggalkan kesan merah..
"Sayang jangan goda biy erk,kan ada yang menjadi di dapur ni kan" larang Faliq seraya meletakkan aku di kerusi makan..
"Jadi apa?" sengaja aku lontarkan soalan bodoh..acah² blurr
"Jadi anak..baby made in kitchen..haha" usik Faliq sambil ketawa miang..
"Eh why not..boleh jer kalau nak try" kataku berani..
Mulut jer berani..tapi hakikatnya tak pun..mahunya si Faliq ni buat betul² uishh naya ceq..huhuhu
"Ada-ada je sayang ni..jomlah breaksfast..arini biy masak untuk sayang..Mee goreng and fried chicken..simple menu from ur beloved husband..biy suap erk.." ujarnya dengan bangga..
"Mesti sedap..thanks baby" pipinya aku kiss laju..sebelum tanganku lincah mencendok mee kedalam pinggan..
Untung dapat suami macam Faliq...
Tengah hari itu,kami bertolak ke lapangan terbang KLIA 2..Isya terpaksa dikerah untuk jadi driver kitorang..
"Bye along,bye kakak ipar..jangan lupa bawak balik twin yang korang janjikan tu erk" ujar isya setelah kami bersalaman sebelum kami masuk ke balai perlepasan..
"Apa kau ingat buat anak tu macam buat kuih ke?nak cepat² sendiri bikin lah.." sindirku.
Senang² je nak request baby dekat aku..ingat senang ke nak proses baby tu..hahaha
"Kau takyah keluar bilik lah so bila kau balik konfem² melekat dohh..seminggu tak keluar bilik tuhh...hahah" sakat Isya..
Aku menumbuk bahu isya kuat..ishh otak kuning betul lah minah ni..
"Amboii memandai je kau kan.
Otak tu sila cuci pakai clorox erk.." ujarku..Isya ketawa berdekah-dekah..orang sekeliling memandang pelik ke arah kami..yang si isya ni pun satu tak reti malu..
"Woi dik..kau ingat airport ni bapak kau punya ke?kut ye pun cover lah sikit..malu orang tengok tuh" tegur Faliq..
Isya menggaru kepala yang tidak gatal..hah tau pun malu..ketawa tak pandang kiri kanan..
"Layan kau sampai ke tahun depan tak sudah..dah jum biy kita masuk..diorang dah panggil tu" ajakku sambil menarik tangan Faliq
Tiba di lapangan terbang Ngurah Rai,Bali,sebuah kereta sudah sedia ada menanti ketibaan kami..
Selepas driver kami memasukkan beg ke dalam bonet,kami meneruskan perjalanan ke hotel..menurut driver kami,perjalanan mungkin mengambil masa selama 50 minit memandangkan jalan raya begitu sesak dengan motorsikal dan kereta..
Tergamam aku sebaik sahaja kaki aku melangkah masuk tempat penginapan yang bakal aku duduki selama 5 hari 4 malam ni..bukan hotel tetapi private villa..mewah gila dohh..
"Omg..sayangg..thank you so much for this biy" ujarku teruja badannya terus aku peluk erat..
Faliq membalas pelukanku..dahiku dikucup lembut..
"Anything for you dear" balas Faliq
Segera aku lekapkan bibirku ke bibirnya..lama bibir kami tersatu..malam ni aku dah plan baikk punya..moga tiada apa yang akan merosakan plan aku..kalau tak,buat penat jer aku search internet bagai semata-mata nak cari tips for first night..aummm *senget punya author*
********
So how it's?Perlu ke sis sambung??haha btw thanks to yg sudi vote n yg pling penting to all readers yg still brsabar menunggu this story😘..sorry sesangat if GKHK mengecewakan korg😣
#Teruskan vote ye
#Abaikan typo*Sis malas nak double check*
#ManusiaTakPerfectOk😛
YOU ARE READING
Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited)
RomanceDhiya Nur Syafinaz...Seorang gadis comel yang mempunyai pelbagai perwatakan.Dalam keluarga dialah yang paling manja.Tetapi apabila bersama gengnya watak manjanya bertukar menjadi gila-gila.Menyakat orang dialah raja. Tengku Faliq Dika...Seorang pemu...