Bab 35

74.2K 1.1K 65
                                    

Jari-jemari Faliq menari di sekitar wajahku..sungguhku rimas dengan perbuatannya..sudahlah aku mengantuk..penat pun tak hilang lagi..

"Sayang..." panggilnya.Namun aku malas untuk menyahut..lagikan mahu buka mata..

"Sayang..wake up..subuh dah masuk ni.Jom mandi then solat" ujarnya lembut..

"5 minute more please.."pintaku..

" No no no..wake up now or u want me to continue?"soalnya..

Aikk..continue apa benda pulak pepagi ni..blur jap aku dibuatnya..otaklu problem sikit kalau waktu pagi..

"Continue?" tanyaku blur.

Mata aku buka,Badan Faliq yang terdedah itu aku pandang..huhuhu banyaknya tanda biru merah..Aku ke yg buat tu??Aggressive gak aku ni..hahaahaha

"Continue make a baby..kata nak twins kan so kena usaha lebih" ujarnya sambil tersengih menampakkan giginya yang putih bersih..

Aku menjelingnya tajam..Inilah lelaki,pemikiran asyik nak tuuuu jer..orang bagi sayap,nak peha pulak..mengada-ngada..

"Buat sengsorang!!dah sayang nak mandi" ujarku lalu cuba untuk bangun.Selimut yang menutup badanku,aku pegang seeratnya..

Faliq menarik-narik selimut yang aku balut ke badanku..

"Janganlah biy.." marahku..

Adoii pagi² ni jugak dia nak bergurau..ada yang kena tendang ni karang..

"Biy dah nampak semuanya dah merasa pun..so takyah tutuplahh..biy boleh cuci mata and sayang boleh dapat pahala sebab senangkan hati biy" beritahunya..

Eeee..mamat ni kan..cakap tu tak berlapik langsung..Kau nak tengok aku naked kan..ok i'll do it..kalau kau terangsang karang,sendiri tanggung..

Aku kembali berbaring diatas katil,badan aku golekkan naik keatas badannya..ok aku dapat rasa something,baik aku blab sebelum kena ngap..satlagi solat entah kemana,diri sendiri entah kemana.

Pipi kanan Faliq aku kiss laju sebelum meninggalkannya yang terkaku diatas katil..aku menghilangkan diri dalam bilik air.Naked..nak sangat aku nakedkann..now kau yang terkedu..

30 minit aku mandi,shower aku tutup lalu tangan mencapai tuala di ampaian..

'Wait a minute,tadi aku main menonong jer masuk..mana datangnya tuala..'

Muka aku lap menggunakan tuala kecil..

"Lamanya mandi.." tegur someone..terperanjat aku dengan teguran itu..

Faliq yang bersandar sambil memeluk tubuhnya aku memandang tajam..

"Biy buat apa dekat situ?bila biy masuk?" soalku sambil menutup tubuhku yang terdedah..

" Watching my wife mandi..nampak khusyuk bebenor sampaikan biy masuk pun tak perasan.."katanya sambil mendekati diriku..

Makin dia dekat,makin aku berundur ke belakang..last² badanku bertemu dinding..tangan Faliq menyekat perbuatanku..

"Biy jangan macam-macam erk..terlepas subuh karang.." amaranku..

Si Faliq ni bukan boleh kira sangat..

"Hahaha..chill sayang,biy just nak tuntut morning kiss dari sayang jer" ujarnya..

Ooo morning kiss takpe..jangan kau tuntut aku sudah..

Tangan aku lilit dilehernya,menarik supaya jarak antara kami makin dekat..lips nya aku kiss lama,makin lama makin mendalam pula..dadanya aku tolak perlahan..

Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited) Where stories live. Discover now