Pejam celik pejam celik petang nanti kitorang dah nak balik Malaysia..Benggang aku terhadap Faliq masih belum reda..dikurungnya aku dalam bilik tak kasi keluar..bila keluar pula diheretnya aku balik hotel cepat²..
"Amboii..panjangnya mucung tu,kalah itik serati tau" sakat Faliq..
Tangan aku lincah mengemas baju² kami dalam luggage.. Aku menjeling kepadanya..
"Aummm tajamnya jelingan..biy rasa macam nak ngap sayang jelah..sempat tak erk?" lagi sekali dia menyakat aku..
"Biy jangan nak mengada-ngada erk..nanti orang makan nasi pakai tangan biy makan pakai straw!" marahku..
Faliq hanya ketawa mendengar ugutanku..iphonenya diletak disisi katil lalu bangun menghampiriku yang sedang bersila diatas lantai..
Dia melabuhkan punggung dibelakangku..betul² dibelakangku..memeluk tubuhku dari belakang..Dagunya ditongkat dibahu kananku..
Nak pujuk aku lettewww.
"Marah biy lagi ke?ok biy mintak maaf..biy janji next month kita pergi melancong.Time tu sayang nak heret biy pergi mana² pun biy sanggup..cakap jee sayang nak gi mana.." pujuknya sambil mencium sekilas pipi kananku..
Yelah lah tu..entah² kurung aku dalam bilik lagi..
"Ermm yelah tuh..ni nasib baik kita sempat beli souvenirs for our family..biy lah ni!asyik nak berkurung dalam bilik je!" ujarku bersahaja..
"Hahaha..lohh ritu cakap nak twins so biy tengah usahakan lah ni.." katanya sambil ketawa..
Amboi!bab ni laju jer dia..aku luku kepala tu baru tau..
"Sembang jer lebih tak dapat twin sayang potong anu biy!!"amaranku..
Acah jer tu..gila kau nak potong dia punya anu..hahaha
"See my dick lah..sekali tembak kena tepat padat dan padu tau..haha" ujarnya bangga..
Kotor sungguh bahasa..makin berani dia dirty talk dengan aku sekarang..
"Hishh biy ni kan!!!cakap tak berlapik langsung..cili mulut tu baru padan muka" ujarku sambil mencubit lengannya yang merayap didadaku..
"Ehh kenapa nak cili kalau boleh dicium..meh sini biy nak kiss sikit" ujar Faliq seraya menarik lembut daguku..
Bibirnya bertaut dengan bibirku lama..
"Sempat tak kalau kita make love" tanyanya sambil mencium leherku..
"No no no..please jangan nak gatal sangat.." ujarnya sambil memusing mengadap Faliq..pipinya aku kiss sebelum bangun menuju ke almari..
"Alaa..bolehlah sayang..kejap jerr"pujuknya..dengan muka comel seperti anak kecil meminta dibeli mainan..alahai cutenya..
Aku memandang mukanya yang minta simpati..apa kes laki aku ni..
"No means no.Titik.Muktamad.Noktah" tegasku..
Gila apa minta sekarang,terlepas flight baru tau..Tahu lah kaya tapi tak payahlah membazir..
Aku mendekati Faliq yang mencuka diatas lantai..adoii..gaya lebih dari budak² kecik merajuk..
"Look..sayang bukan taknak kasi,tapi nanti terlepas flight macam mana?membazirlah duit beli tiket tuh..ok i'm promise malam ni sayang bagi ok?" kali ni aku pula pujuknya..
"Ok..but now i want ur kiss" ujarnya sambil tersengih..
Kiss pun kiss lah,janji kau tak merajuk..
Bibirnya aku kiss..makin lama makin dalam cumbuan kami..
++++
Petang itu kami tiba di KLIA2 lebih kurang pukul 6.30 petang..Ummi dan abi yang datang ambil kitorang..
"Isya pergi mana ummi?" tanya Faliq seraya menyalami tangan ummi dan abi dituruti aku..tangan tua ummi dan abi aku kucup lembut..
"Adik ada emergency..katanya Paan masuk hospital..excident" ujar abi..
Kami bergerak ke parking..30 minit perjalan dari KLIA2 ke rumah ummi dan abi..nak tak nak terpaksalah kami tidur sana malam ni..
Selamat aku malam ni..muahahaha
Sampai jer dirumah,aku meminta diri untuk naik ke bilik..nak rehat sebelum azan maghrib berkumandang..
Aku landingkan tubuh diatas katil empuk milik Faliq..shawl sudahku tanggalkan..
"Sayang..." panggil Faliq dengan nada meleret..dah kenapa suami aku ni..
"Ye.." sahutku ringkas
Faliq baringkan tubuhnya disisiku..mata aku pejamkan bagi menghilangkan penat..
"Tak boleh lah kan malam ni?" tanya Faliq..
Mataku yang terpejam dibuka luas-luas..dahi aku tepuk..Faliq ni pantang aku berjanji,mesti dia ingat..
Dia tersengih menayangkan giginya putih yang tersusun rapi..ingat iklan colgate ke apa..
"Biy dah tahukan jawapan dia,so post pone jelah k" ujarku
"Alahh..kita balik rumah kita nak?"
Eh..banyak pulak jawapan mamat ni..tak kenal erti penat ke..inilah namanya nak seribu daya tak hendak seribu dalih..
"Biy tak penat ke?nak drive from here..rumah kita dah lah jauh.." soalku sambil merenung wajahnya..jawline dia fuhhh buat ovari aku meletup..hahaha
"Tak pun kita try dry hump nak?" cadang Faliq..
Terlopong aku dengar cadanganya..laki aku dah kenapa yang kemaruk sangat ni..siap ajak berdry hump bagaii..
Baru jer nak balas kata-katanya,pintu bilik kami..Kedengaran suara abi mengajak kami solat maghrib bersama-sama..
******
How it's?korang nak sis nikko buat sambungan macam mana?Btw this story akan di HOLD ONkan dulu sekejap..because she will busy with her examination..
#votebebanyakK😉
#Thanks😘♥
YOU ARE READING
Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited)
RomanceDhiya Nur Syafinaz...Seorang gadis comel yang mempunyai pelbagai perwatakan.Dalam keluarga dialah yang paling manja.Tetapi apabila bersama gengnya watak manjanya bertukar menjadi gila-gila.Menyakat orang dialah raja. Tengku Faliq Dika...Seorang pemu...