Bab 33

53.6K 1.1K 25
                                    

Petang tu aku membuka beg yang berisi baju² aku dan faliq..terkejut aku tengok baju² yang ada dalam beg tu..

"Biy..sayang rasa kita tersalah ambik beg lah" maklumku kepada Faliq yang sedang berbaring di atas katil..melepaskan lelah katanya..

"Salah beg?kan dekat beg tu ada tag name biy,takkan salah kutt..why sayang?" soalnya..

Aku memunggah keluar semua baju² yang ada dalam beg yang dibawa oleh Faliq.Baju lelaki semua memang kepunyaan Faliq,tapi baju perempuan tu bukan baju aku..dah lah kebanyakkan baju seksi nak mampus..

G-string aku tarik keluar lalu aku memegangnya seperti aku pegang getah untuk melastik cicak kobeng..

"Sayang confuse lah..ni semua bukan barang² sayang.." ujarku..sambil tanganku lincah memunggah baju² yang entah pape tuh..

"Semua ni sayang punya..biy belikan untuk sayang so make sure sayang pakai tau" kata Faliq..

Aku bagai tidak percaya yang Faliq membeli semua ni..g-string,baju kain lycra nipis separas peha dan tidak berlengan..lingerie yang hanya menutup bahagia miss v dan dada..eeeuuuww..seriously geli aku..

Selama ni aku pakai singlet and seluar pendek pun dah rasa seksi..ni apatah lagi kalau pakai² baju macam tuh..baik tak yah pakai baju terus.

"Serious biy beli semua ni?" tanyaku..yelah curious jugak aku camner dia boleh baju perempuan ni..

"Ye..biy sanggup tau tebalkan muka beli everything ni untuk sayang..so i hope u appreciate it ok"ujar Faliq

Ok aku dah hilang kata²..nasib baik baju lain tidak seksi baju dalam dan baju tidurku..kalau tak confirm tak keluar aku dari villa ni..

" Thanks biy"ucapku ringkas..

Aku memulakan kerja menyusun baju² ke dalam almari..otakku masih bekerja menyusun strategi for this night..

"My pleasure sayang..malam nanti pakai cantik² tau..we will go for our special dinner..sayang tak payah pakai tudung pun takpe cause tiada sesiapa pun..only kita berdua jer" terang Faliq..nampaknya lagi mudah kerja aku..

Seperti yang disuruh Faliq,aku bersiap untuk dinner..Gaun singkat paras lutut  tanpa lengan berwarna soft purple bertabur bunga² kecil aku pakai..rambut aku biarkan lepas beralun..

Jangan dibawa aku dinner dekat luar sudah..aurat aku kutt..sejahat-jahat aku bab aurat still aku jaga..well kalau sayang ayah,jaga aurat..sayang suami pun jagalah aurat..

Setelah double check penampilanku,aku melangkah turun menuju ke taman yang ada di kawasan villa yang kami menginap..

Aku dapat mencari taman yang di maksudkan Faliq atas bantuan kelopak bunga ros yang bertaburan disepanjang laluan..bila masa si Faliq tu tabur aku tak tahu tspi yang pasti aku terharu dengan apa yang dia telah lakukan..

Disudut taman yang dikelilingi bunga-bungaan yang cantik,terdapat sebuah meja yang dihias dengan cantik dan diterangi cahaya dari lilin..

Aku menekup mulut..sesungguhnya aku tidak menyangka yang Faliq seromantik ini..

Tetiba ada tangan asing memeluk pinggangku dari belakang,dek terhidu bau haruman yang dipakai oleh pemiliknya,aku sudah dapat mengetahui siapa yang memelukku ketika ni..

"How it's?u like it or not?" soalnya..

"Cantik sangat biy..." jawabku teruja..

Gila tak teruja,candle light dinner dengan hubby sendiri kutt..

"By the way,sayang cantik sangat malam ni" puji Faliq sambil bermain dengan rambutku..hujung rambut diciumnya..nasib baik aku dah syampu rambut..huhu

Perempuan bila kena puji confirm² lah kembang semangkuk..yang sedih pun boleh happy..apatah yang sudah happy ni..

Kini tanganku pula bermain di kolar baju kemajanya yang berwarna unggu sepadan dengan warna bajuku..

"Biy pun handsome sesangat..sayang rasa macam nak terkam biy sekarang jugak lah..can i?"godaku seiring jari bermain peranan..

Senyuman Faliq kian lebar apabila aku berkata sebegitu..

"Wow u're so naughty tonight dear but i like it..tadi cakap nak terkam?haha after dinner biy serahkan my body to u.." kata Faliq sambil mencium bibirku

Aku membalas kiss nya..Habis lipstik aku melekat dibibirnya..Hujung bibirnya yang sedikit comot aku kesat dengan jari..tapi si Faliq makin galak..digigitnya hujung jariku manja..

"So shall we??.sayang tak sabar nak terkam biy ni" ujarku berani..entah dari mana keberanian ini datang aku pun tidak pasti..

Gedik dengan husband sendiri tak pe..pahala dapat,rumah tangga bahagia..tak gitu??

Faliq menarik tangan aku mendekati meja yang sudah tersedia makanan untuk dinner kami..

"Sayang,why isya and ur others friend call u with name 'Queen'?" tanya Faliq memecahkan kesunyian.

Aku bila mengadap makanan mang tak banyak cakap..

"Queen?Oh that's my nickname since secondary school.."jawabku sambil tersenyum

" But why must 'Queen'?Mesti ada stories behind that..am i right?"soalnya lagi..

Aihh macam pelik jer mamat ni..tetiba tanya soal kehidupan aku

"Kenapa biy tanya?ni mesti Isya ada bagitau papekan?" soalku kembali menginginkan kepastian

"Hehe..yeah isya told me that u got that name because u're playgirl and naughty girl..it's true?" ujar Faliq dengan reaksi ingin tahu..

'Henggong betul minah tu,tak boleh simpan rahsia lah'kutukku dalam hati

"Yup..tapi tu dulu lah..zaman sbp and Uni dulu..now tak playgirl dah cause i'm already have u.." ujarku jujur..nak bohong buat apa..lambat laun dia akan tahu jugak

"So kiranya biy ni the winner lah sbb brjaya cop sayang to be my wife" katanya..

Aku mengangguk kecil mengiakan soalannya..jelas bahagia diwajahnya..bahagialah kut sebab setahu aku si Faliq ni jenis tak rapat dengan any girl even sepupu sepapat diorang..senang kata tak pernah bercinta..bukan macam aku,berduyun pakwe..hahaha so that's why aku pandai menilai lelaki..

"I'll tell u a lot of my stories but now u must finish ur meal first..i'm done so i'm wait for u dalam bilik ok" ucapku sebelum bangun mendekatinya

Pipi Faliq aku kiss sebelum aku berbisik sesuatu menyebabkan dia tersenyum lebar..

"Tasyabar nak terkam biy..hurry up before i'll change my mind" bisiku lalu melangkah pergi meninggalkan Faliq..

Kaki dihayunkan ke bilik..buat persiapan untuk sidia..lilin aroma lavender aku nyalakan..minyak wangi aroma sama aku sembur disegenap ruang dalam bilik tidur..semerbak bau..

Selepas memastikan bilik berada dalam kegelapan yang penuh dengan wangian lavender,aku ke bilik air untuk mandi dan menukar baju..dalam kepala sudah terbayang-bayang apa yang akan terjadi..huhuhu..

++++++
Korang nak sambungan yg macam mana?sweet ke?tetiba konflik muncul ke?or???

***********
To be continue..tak puas baca ke?inshaaAllah kalau line malam ni ok sis up 1 lgi chapter ok😊
Sorry buat korang tertunggu-tunggu..sis busy dengan exam tu yg tak dan nak up.

#TeruskanVoteAndThanks
#AbaikanTypo

Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited) Where stories live. Discover now