Bab 15

57.3K 1.3K 7
                                    

Selepas solat isyak berjemaah dengan Faliq,aku terus berlari ke arah television. Tanganku laju menekan button on. Tetiba ada tangan yang gatal nak offkannya balik.

"Apa biy ni, orang nak tengok citer lahh!Bak sini remote tu" Ujarku garang.

"Kalau biy taknak bagi,sayang nak buat apa?" soalnya

"Alahh, baklah sini!!!!!saya nk tengok tv je pun" balasku dengan nada tak puas hati.

Faliq buat tak endah dengan percakapanku. Senyuman miang jelas terpamir diwajahnya.

"Hah, tu dah kenapa muka miang semacam ni?" soalku sambil menolak dirinya menjauhiku yang sedang duduk disofa.

"Sayang.........." panggil Faliq dengan penuh kemiangan..

Seram pulak aku dengan mamat sewel ni..

"Nak apa?" tanyaku sambil menjeling

"Jom sayang, kita buat pahala nak?" ujarnya sambil bermain dengan bahuku

Aduh tang ni lemah ni..tolak kan dosa pulak. Alasan please datang.

"Eeeii inilah lelaki,takde mende lain asyik nak tuuuuu jer"gumamku perlahan.

"Apa salahnya,barang halalkan so?" jawabnya..Aik dengar pulak mamat ni.

"Takdelah biy gurau jer. Jom turun,buatkan biy air, biy dahagalah" katanya sambil mengosok kepalaku

Gurau ke macam tu? Kalau gurau kenapa nampak macam frust jer. Aku bukan taknak bagi tapi itulah satu-satunya harta yang aku ada so kena pastikan yang aku tak akan menyesal suatu hari nanti well kahwin pun ekspresskan so kena pastikan betul-betul.

"Biy..i'm sorry" ujarku dengan nada lembut..

"It's okay lah sayang, biy faham. Takpe biy mampu kawal nafsu biy ni so don't worry okay. Take your time sayang" balas Faliq seraya mencium dahiku..

"Just give me 2 months more after that sayang milik biy sepenuhnya.." kataku..

"Seriously?" soalnya seakan teruja pulak.

"Yeah..i'm serious" kataku sambil memeluk lehernya. Saja nak manja-manja dengan suami.

Faliq merenung kedalam mataku. Tetiba terasa debaran yang luar biasa. Dahi kami saling bertemu antara satu sama lain. Jelas senyuman diwajah Faliq. Terlalu leka memerhati wajahnya,aku terkejut bila bibirnya bertemu dengan bibirku. Shock kejap tapi kejap sajalah. After that aku enjoy..

Setelah aku kehabisan oksigen,aku segera menolak dada Faliq. Semput bak ang. Aku meninggalkan Faliq yang tersengih sendirian. Dapur aku tuju. Malu wehh malu....












Teruskan support saya

Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited) Where stories live. Discover now