Bab 41

45.2K 1.1K 18
                                    

Tengah hari itu aku masak makanan kegemaran Faliq.Mengikut perjanjian yang pernah dipersetujui,Faliq kena balik lunch dekat rumah tiap-tiap hari.

Orang tua pernah berkata,nak pikat suami,pikat dulu perutnya.So makan pakai suami haruslah dijaga..

Jam didinding menunjukkan pukul 11.35pagi.Masih berbaki 25minit sebelum Faliq balik.

"Masak dah,kemas rumah dah,mandi pun dah..ermm nak buat apa lagi erk"omelku sendirian.

Sedang asyik memikirkan apa yang aku hendak lakukan,tetiba rasa seolah diperhatikan seseorang..

Aku memusingkan badan untuk melihat,namun tiada bayang siapa pun..

Aku menyusun langkah keluar dari dapur namun  baru aku setapak kaki melangkah,tubuhku direntap dari belakang.Mulutku ditekupnya dengan tangan kasar.

Memandangkan aku menyanggul tinggi rambutku,batang leherku yang terdedah aku dicium olehnya.Ketakutan mula bermain dijiwa..Aku cuba untuk melawan,namun apakan daya kudrat seorang perempuan tak setanding dengan lelaki.

Otakku ligat memikirkan cara untuk melepaskan diri dari pelukan.Aku menyepak dari belakang dan kena tepat pada sasaran memandangkan kaki aku betul² berada ditengah kangkangan lelaki itu.

" Allahh.."jerit lelaki itu yang sudah tersungkur ke lantai sambil tangannya menekup di asetnya..

'Jap..asal macam familiar je suara ni'getus hatiku seraya berpaling ke arah lelaki itu..

"Ya Allah biy!!sorry² sayang tak sengaja.." kalut aku berbicara..

Lol..Faliq rupanya.Mati-mati aku ingat perogol..

Faliq masih meringkuk menahan kesakitan.Mukanya sudah merah padam.Menandakan yang aku sepak terlaku kuat..huhu

"Sorry biyy.." ujarku lagi sambil memimpin Faliq bergerak ke sofa diruang tamu..

Aku dudukkan Faliq diatas sofa kemudian aku melutut dihadapanya.Tangannya masih menekup ereksinya..

"Senak." ujar Faliq sepatah sambil memejamkan mata bagi menghilangkan sakit mungkin.

"Sorry..sayang ingatkan orang jahat tadi" kataku sambil memegang pahanya..

Setelah memastikan Faliq okay,aku memegang mukanya.Lalu pipinya aku kiss tanda minta maaf..

"Pipi jer,sini tak nak?sakit tau sayang sepak ni..silap hari bulan boleh mandul biy..kempunan sayang nak anak nanti" ujar Faliq bersahaja.

Sakit-sakit pun boleh gatal merenyam lagi mamat ni.Bagi sekali lagi mandul betul² baru tahu..

"Kata-kata itu doa tau..biy mandul,sayang cari lain..haha"gurauku..

Wajah Faliq tersenyum miang plus menahan kesenakan yang masih tersisa itu bertukar..

" Amboi..dah lah sayang sepak biy punya anu,pastu bila biy mandul ada hati nak cari lain.."omel Faliq dengan wajah yang cemberut..

Aku ketawa melihat wajahnya..

"Siapa suruh buat macam itu?Tu kira  nasib baik tau sayang tak sepak sekuat hati..kalau takk.."gurau ku

"Huh..nak merajuklah macam ni" rajuk Faliq,dengan muka-muka dibuatnya.Mengalahkan budak kecik..

"Merajuk lah sengsorang biy.But FYI orang yang suka merajuk selalu akan rugi tau" kataku sambil tersenyum mengusik.

"Whatever,talk to my hand" balasnya sambil menayangkan tangannya betul² depan muka aku.

'Ooo ada hati nak merajuk erk..Ok kita tengok siapa yang kalah'kutuk hatiku

"Ok nevermind,tapi sayang ada masak ikan siakap 3 rasa dengan tomyam seafood  biy nak tak?" soalku sambil menjongket kening

Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited) Where stories live. Discover now