Seminggu selepas peristiwa dirumah baba,aku dah decide yang aku kena kuat walau apa pun yang terjadi..cukuplah seminggu ni aku berendamkan air mata..
Tubuh Faliq yang sedang memakai neck tie dihadapan cermin aku perhatikan.Seminggu ini jugaklah aku layan dia nak taknak jer..
Aku berdiri tegak dihadapannya sebelum tangan mengambil tugas menbelit neck tienya.Sudah 2 hari dia masuk office..
"I'm sorry" ujarku perlahan
Faliq memegang daguku kemudian dahiku diciumnya lama.
"Isteri biy tak pernah buat salah pape pun dekat biy,so why nak kena mintak maaf?" ujar Faliq sambil tersenyum.
"Ermm" gumamku perlahan.
"Sayang adalah anugerah yg Allah cipta untuk biy,kalau dulu sayang menderita,now biy akan cipta dunia kebahagian untuk sayang.You're my everything" kata Faliq seraya mencium bibirku lama
Selepas tautan bibir terlerai,tubuh sasanya aku peluk seeratnya.Sumpah aku sayang dia.
"I love so much" luahku
"Tetiba pulak biy rasa macam taknak masuk office hari ni" ujar Faliq sambil membalas pelukanku.
"By the way,janji sayang masih belum tertunia tau."ujar Faliq sambil mengeyitkan mata.
Janji?aku ada janji apa dengan mamat ni..setahu aku,aku tak janji apa apa pun.
" Janji apa erk?sayang lupa lah"kataku seraya mengaru kening
Wajah Faliq yang tersenyum miang tu aku pandang..
"Sayang dah habis periodkan?" soalnya..
"Ha..so apa kena mengena?" soalku pula..
Entah kenapa pagi² ni aku blur sikit.Otak tak dapat pick up maksud tersirat..
"Soooo..."Faliq mendukungku lalu mencampak lembut tubuhku di atas katil.
" Apa ni?bangunlah..biy berat tau tak"ujarku minta dilepaskan.
"Taknak,biy nak melepaskan rindu yang menggunung ni dekat sayang now"katanya seraya mengucup seluruh wajahku..
Tergelak aku menahan geli bila Faliq mengigit lembut dicuping telingaku.Tubuhnya yang menindih diriku,aku tolak.Kini tubuhnya pulak aku tindih.Aku duduk di bawah abddomennya.
Rambutku yang sudah serabai aku rapikan.Necktie yang dipakai Faliq pun dah senget benget..baju tak usah cakap lah..berkedut habis..
"Sayanggg" panggil Faliq dengan nada manja..menderet-deret panggilannya..
"Biy taknak masuk office!" ujarnya..
Haish dah macam budak kecik yang taknak pergi sekolah..
"No..jangan nak mengada.Biy tu ceo so tolong tunjuk contoh yang baik kepada pekerja erk" Kataku sedikit tegas.Bajunya aku rapikan dengan tangan.
"Kiss me first then i will go" ujarnya sambil tersenyum manis..sumpah aku cair setiap kali tengok senyuman dia tuh..
Kiss pun kiss lah,janji dia tak ajak aku buat senaman atas katil pepagi macam ni dah.Otak yang sedari tadi lambat pick up now sudah jelas lagi nyata kemahuan si suami.
Tubuhnya aku tindih,pipinya aku kiss berulang kali sebelum hidungku aku gesel ke hidungnya..Bibir aku acah-acah untuk kiss lipnya..
Faliq mendengus apabila aku acah-acah begitu,belakang leherku dipegangnya lalu bibir kami bercantum jua.Lama.Melepaskan rindu yang tak terhingga..
Aku melepaskan tautan bibir apabila oksigen sudah kehabisan.Kemudian aku bangun dari menindihnya.Faliq menghulurkan tangan supaya aku membantunya bangun dari pembaringan..
Aku bergerak ke wardrobe untuk mengambil kemeja lain.Memandangkan kemejanya sudah berkedut,so aku malas nak iron balik.Faliq membuntuti aku masuk ke bilik wardrobe.
Baju kemeja yang tersarung di tubuhnya aku tanggalkan,lalu aku menyarung kembali dengan kemeja warna merah jambu berserta neck tie merah hati..hahaha so jambu.
"Sayang,butang seluar biy nak tertanggal" adunya ketika hendak tight in kan baju kedalam seluar slack greynya..
"Pakai seluar lain lah,kejap sayang ambil" ujarku..apa susah,seluar mamat nikan banyak,lagipun aku dah gosok kesemua baju kerjanya.
"Taknak,biy nak pakai seluar ni jugak!sayang tolong jahit lah kejap" mengada sungguh Faliq ni.Ada jugak yang makan siku aku ni kan..
"Mengadanya,mana jarum and benang?" nak tak nak,aku buat lah jugak..
Faliq bergerak ke kabinet kecil ditepi wardrobe,diambilnya benang kelabu dan jarum kecil..
Jarum dan benang dari tangan Faliq aku ambil dan aku memasukkan benang kedalam lubang jarum.
"Tanggalkanlah seluar tu" ujarku setelah berjaya memasukkan benang kedalam jarum.
"Taknak,leceh biy nak pakai balik.Sayang jahit lah"katanya yang sudah berdiri tegak dihadapanku.
Biar betul mamat ni,mahunya aku tercucuk tutt dia baru padam muka..
Aku melutut dihadapannya,zip seluarnya aku turunkan sedikit.Butang diseluarnya yang mahu tertanggal itu aku betulkan kedudukan.Kemudian aku mula menjahit.Nasib baik aku pernah ambil subjek ERT time sekolah menengah dulu so tak adalah kekok sangat nak menjahit.
2 minit aku menjahit,ikatan benang aku matikan kemudian,aku memutuskan benang menggunakan gigiku.
" Sayang,biy rasa macam sayang tengoh blow job aja.Hahaha"katanya sambil ketawa
Bengong punya suami,kau yang suruh aku buat macam ni and then kau dirty talk dengan aku pulak.
'Blow job erk,meh kita uji sikit iman dia ni'desis hatiku.
Aku tersenyum senget sebelum zip seluarnya aku turunkan sampai habis.Seluarnya aku lurutlan kebawah sedikit,menampakkan brief hitamnya.Kepala aku donggak memandangnya.
"Sa sayang nak buat apa ni?"gagap Faliq menyoal.
'Tahu pulak kau cuak erk'
" Tak buat apa pun,sayang nak tight inkan baju biy jer"ujarku sambil tersenyum..
Telingaku dapat menangkap keluhan nafas leganya.Faliq melihat jam ditangannya.Tetiba dia kalut.Giler tak kalut,Lagi 25 minit nak pukul 9 dan dia ada meeting penting pagi tu.
Aku menghantarnya kedepan pintu.Selepas menyalaminya,Faliq bergegas ke keretanya.Seketika kemudian dia berpatah kembali.
Baru hendak bertanya,bibirku sudah dikissnya.
"Goodbye kiss,take care sayang" ujarnya kemudian berlari ke keretanya.
Hailah suami,nasib aku sayang
********
Satu lagi bab sis payung👏
Baca² gak,vote jangan lupa😉
#Abaikan Typo
#Thanks
P/s;Anything request for next chapter?😊
YOU ARE READING
Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited)
RomanceDhiya Nur Syafinaz...Seorang gadis comel yang mempunyai pelbagai perwatakan.Dalam keluarga dialah yang paling manja.Tetapi apabila bersama gengnya watak manjanya bertukar menjadi gila-gila.Menyakat orang dialah raja. Tengku Faliq Dika...Seorang pemu...