Minta Pendapat...

10.5K 274 79
                                    

Hi korang semua... Author bercadang nak buat cerita sambungan dari Godaan Kekasih Halalku yang di hidupkan oleh watak anak-anak kepada Tengku Faliq Andika dan Dhiya Nur Syafinaz.

So author nak tanya siapa watak pilihan yang korang nak dijadikan cerita?

1. Aisya Zayra & Thaqiff Firdaus

-Aisya Zayra anak yang paling penyayang dan sangat taat akan ibu bapanya. Selalu mengalah dalam apa jua hal. Bertemu jodoh dengan seorang arkitek yang berkerja di syarikatnya.

2. Aisy Zayyan & Alana Aisyah

-Aisy Zayyan seorang anak yang pendiam dan tegas. Bercakap apabila perlu. Bertemu jodoh dengan juniornya semasa belajar di Flying Academy.

3. Izzqian Mikhayl & Wahida Farhana

-Izzqian Mikhayl pula yang paling nakal dan banyak karenah. Pakar dalam menyembunyikan perasaannya namun kalah dengan pujukan sang ibu. Banyak rahsia yang dikongsi dengan mummy. Bertemu jodoh dengan seorang pengusaha butik.

4. Izzara Mikhayla & Muhammad

-Izzara Mikhayla anak yang paling manja dan sangat cerewet. Dia terlalu memegang pada prinsip hidupnya. Bertemu jodoh dengan sorang Hafiz yang juga merupakan pengasas sebuah pusat Tahfiz.

Siapa diantara mereka berempat menjadi pilihan korang???
Drop your comment below.

Godaan Kekasih Halalku ✔(Unedited) Where stories live. Discover now