Höh diyeceğiniz bir zaman atlaması ile finalden önceki son çıkışı başlatıyorum. Haydi bakalım.
***
Hasta oğlum Luo'nun anısına...Dinlemelisiniz;
•One Direction - Night Changes
•Clean Bandit, Zara Larsson - Symphony
•Selena Gomez - Only You***
47
7 Ay Sonra / Nisan, 2017
"Yok yok, yetişmeyecek. Olmayacak. Kot pantolonla çıkarım ancak."
Judith telaşla yerinde zıplarken üstündekini iğneleyen kadın ona ters ters bakıyordu. Ben de karşısındaki koltuğa yayıla yayıla oturmuş, bir ayağımı dizimin üstüne koymuştum. Ona kıs kıs gülüyordum, elbette yetişecekti. Daha 1 hafta vardı.
"Niall ya karnım çıkarsa?" dedi Judith telaşla. Karnı olduğu gibi görünüyordu oysaki. Etrafımızdaki modacı kesimden kıkırtılar yükseldi. "Acaba bu model seçmese miydik? Bak karnım çıkacak. Hatta çıktı, değil mi?"
Modelist olduğunu düşündüğüm kadın başını kaldırdı ve Judith'e sordu. "Kaç haftalık?"
"17."
"Çıkmış karnın ama merak etme, normal boyutta." Judith'in yüzü buruşurken ayağa kalktım ve üzerinde durduğu daire şeklindeki podyuma çıktım. Modelist kadın kenara çekilmiş, bunu bir mola olarak algılamıştı.
"Sevgilim, biraz sakin ol." dedim yanaklarını avuçlarımın arasına alıp. "Bak daha düğüne 1 hafta var. Gelinliğin çok güzel. Hatta güzel, onu tarif etmekte oldukça yetersiz kalıyor. 1 haftaya yetişmesi çok kolay. Şu etrafındaki insanlara bak, çoğu senin üstündeki için çalışıyor." Sonra bir elimi karnına koydum. "Ayrıca Delilah'nın düğünümüzü yakından izlemek için hevesli olması çok hoş. Gelinliğin için hiçbir sorun çıkarmıyor, çıkarmayacağına da eminim. Çünkü o çok düşünceli bir kız." Sonra yere çöktüm ve karnını öptüm. "Teşekkürler babacığım."
Sonra yerime geri döndüm. Gelinliği balık denilen modeldi ve üstüne oturuyordu. Yani kızımızın içinde olduğu karnı olduğu gibi görünüyordu. Ağır bir işçilik vardı, o basit görünen gelinliğinin her bir santimetrekaresi için günlerce uğraşılmış, bir ay içerisinde bu hâle gelmişti. Bugün ilk defa gelinlik provasına benimle gelmişti. Bundan önce Candice ile geliyordu. Evet, Swanepoel olan. Judith Victoria's Secret'ın 2018 defilesi için isteniyordu ve Candice'le bu yüzden çok yakınlaşmışlardı.
2015'te Victoria's Secret onunla ilk bağlantı kurduğu zaman sevinçten uçmuş, benim istemediğimi belirtmeme rağmen teklif gelirse hemen kabul edeceğini söyleyip durmuştu. Şimdiyse kararsızdı. Yapamayacağını düşünüyordu sanırım. Ama hamileydi ve hormonlar onu biraz yanlış yönlendirebiliyordu. İyi bir manken olduğunu bu geçen sürede tüm dünya öğrenmişti.
Gelinliğindeki düzenlemeler bugün için sona erdiğinde onu çıkardı. Açık renk kotu, beyaz gömleği ve kırmızı stilettolarıyla yanıma gelirken biraz önce gelinliği iğneleyen kadınla konuşuyordu. Sonra kadına iyi çalışmalar dileyip ceketini giydi ve koluma girdi. Moda evinden çıkıp arabaya bindik.
Sıra bugünün ikinci randevusu olan damatlık provasındaydı. Bu sefer bize sağdıçlarım olan Greg, Louis ve Liam eşlik edecekti. Sağdıçlarımdan biri de Harry'ydi ama onun önerdiği takımlarla genelin istediği takımlar uyuşmayınca o çiçekli takımlarından birini giymeye karar vermişti. Bir sağdıçım daha olacaktı ama o henüz Birleşik Krallık sınırları içerisinde olmadığı için onun vücut ölçülerini almıştık, ona göre dikilecekti.