Dette er den første gangen jeg publiserer det som man kan kalle A/N (authors note, hvis det ikke var åpenbart fra før...)
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg følte for at denne kunngjøringen skulle komme på sin egen side. Håper det gir mening. Haha, det gjør sikkert det. Det er bare jeg som overtenker alt.
Den siste tiden har jeg sett frem til det som heter Wattys. Jeg så det i fjor, men fikk ikke deltatt siden jeg ble medlem først etter at alt var lukket og under vurdering. (Eller noe i den retningen. Er ikke helt sikker på hvordan det foregår for å være ærlig.)
Men i år er det til min skuffelse: IKKE I NORGE. Jeg ble rett og slett lei meg for dette.
Så kom Hvattis.
Jeg har sjekket ut boka deres, og det er så og si det samme. Forskjellen er at det kalles Hvattis istedenfor Wattys, og holdes kun for norske forfattere.
Gjett om jeg ble glad for det!
For alle andre som skriver en bok og ikke har hørt om denne skrivekonkurransen: Sjekk den ut. Det er en flott mulighet for å vise dine skriv frem og morsomt å delta på.
Tenkte bare å skrive det.
Boka heter Hvattis2017 forresten.
Så jeg har bestemt meg for å melde meg på. Tenkte å melde dette fra bare sånn at dere der ute vet det. Selv om det sikkert ikke er så UTROLIG interessant.
Men jeg skriver aldri fra meg selv, så...
Uansett, nå som jeg først har begynt denne A/N greia, så kan jeg likså godt takke alle dere flotte og fantastiske lesere som fortsetter å henge med på historien min. Det betyr så utrolig mye. 11k lesere og greier! Det syntes jeg det kan være verdt å være stolt over. Men ikke over meg selv, men over dere. Dere lesere som gjør det mulig for meg å syntes at dette er så gøy!
Det er dere som inspirerer meg til å pushe videre med skrivingen, fordi jeg vet at noen venter på det.
Tusen tusen takk! Alle sammen. Dere som stemmer og kommenterer. Dere som leser. Dere som... prøvde å lese??? (Den ble jeg plutselig litt usikker på)
Jeg vet at jeg er dårlig på å gi tilbakemeldinger på eventuelle kommentarer. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på dem, for det gjør jeg over alt på jord (tro meg), men jeg bare vet ikke alltid hva jeg skal respondere med. Det høres utrolig dumt ut. Jeg vet det. Beklager for at dette blir så surrete og plutselig dypt, men men.
Dere er alle fantastiske! Alle dere som leser og skriver selv. Fortsett med det hvis du syntes det er gøy. Hvem vet, kanskje vi alle blir forfattere en dag.
#følermeginspirerende
Håper alle nyter sommerferien. Jeg gjør i hvert fall det her jeg sitter og skriver masse tull på pc-en hele dagen. Akkurat nå prøver jeg å redigere mye av det jeg har skrevet, for det er alltid noen feil jeg aldri får med meg de første ti gangene jeg leser igjennom.
Men når jeg først starter å redigere, skriver jeg liksom teksten helt på nytt og legger til masse tull som ikke burde være der. Det har blitt til en litt fæl uvane.
Jaja.
Jeg tror jeg bare skal avslutte her med en liten inspirerende tale bare for å gjøre denne A/Nen enda verre.
Så her kommer det:
Det er mye som skjer i livet. Vonde ting. Triste ting. Fæle ting. Men det er også mye godt. Det er glede. Det er håp. Det er latter. Det er trøst. Det er trygghet. Det er... (klisje) kjærlighet.
Livet veier seg alltid i to ulike retninger. Men til syvende og sist er det du som må bestemme hvilken side av vekten du vil stå på.
Det var passe bra må jeg innrømme.
Sees for neste del, BeemyRav.
YOU ARE READING
Mellom To Verdener
FantasyMareritt. Fantasiverden. Ensomhet. Drømmer som blir virkelige. Og selvfølgelig: Skjebnen. Hun er den utvalgte bestemt til å redde verdenen hun har drømt om hele sitt liv. Det er ingenting annet å gjøre enn å følge skjebnen da, ikke sant? Det er ba...