31.

1K 89 0
                                    

Fura érzés volt reggel felkelni. Egy egy éjszakás kaland után soha nem ébredek egyedül, ugyanis mindig én vagyok az, aki először elhagyja a lakást vagy a házat. Soha nem a saját ágyamban ébredek, ugyanis soha nem a saját lakásomra hozom az áldozataimat, mert nem tartozik senkire a magánéletem és nem hiányzik, hogy ismeretlen, kéretlen vendégek grasszáljanak itt nekem reggel, többet gondolva ebbe az egészbe. És most itt vagyok fordított helyzetben, én vagyok a felszedett csaj, az én lakásomban voltunk és én ébredtem fel reggel egyedül. Nem bántam, hiszen hozzászoktam és JiYong sem volt az a férfi, akivel többet tudtam volna kihozni ebből az egészből, minthogy szex-pajtik legyünk. Jó volt, de még milyen jó, élveztük mind a ketten, ő is húzhat egy strigulát és én is. Nem hiszem, hogy ő bármiféle érzelmet táplálna irántam, hiszen nem úgy nézett ki, mint akit túlzottan izgatott a romantika és a gyengédség a múlt éjszaka. Ráadásul nekem akármennyire is bejött a külseje, nem ismertem annyira, hogy valamit is elkezdjek érezni iránta, azon kívül, hogy piszok helyes volt és izgatott a különleges lénye. 

Grimaszoltam, ahogy felültem az ágyamban, ugyanis az alsó felem nem heverte még ki a durva, esti kalamajkát. Sziszegve előre csúsztam az ágy szélére, hogy aztán fel tudjak állni. Ez sem bizonyult túl biztonságosnak, mert olyan érzésem támadt, mintha lefutottam volna a maratont, négyszer, és annyira elfáradtak volna a lábaim, hogy remegve tudok csak állni rajtuk. Bizonytalanul tartottam a súlyomat és hatalmasat nyújtóztam, egy helyben állva, amíg meg nem szoktam a függőleges helyzetemet, hogy gond nélkül tudjak elindulni a konyhába. Ingatag léptekkel hagytam el az előző éjszaka helyszínét, út közben pedig az ujjaimmal átszántottam a hosszú, gubancos hajamat és a csuklómon lévő hajgumival egy kócos, lagymatag kontyba dobtam össze. Megvakartam a mellkasomat és felszisszentem, ahogy jobban rányomtam a körmeimet a bőrömre. Lenéztem, mivel előzőleg nem öltöztem fel, ezért egy fikarcnyi ruha se gátolta meg a látási viszonyaimat, kellően hamar megláttam a fájdalmam okát. A felsőtestem úgy nézett ki, mint egy éretlen szilva, aminek már csak már helyen kell a lila színt elérnie. Kikerekedett szemekkel simítottam végig a derekamon ékeskedő, apróbb foltokon, amik JiYong ujjlenyomatai voltak, ahogy durván és erősen szorított a kéjelgése közben. A melleim között és a jobb mellemen egy halványabb folt díszelgett, a férfi szívásnyomait visszaköszöntve a bőrömön. A konyha helyett először inkább a fürdőbe vettem az utamat, hogy megnézzem magam, mielőtt dolgozni mennék, mégis az arcomon van e valami látható nyom, esetleg a nyakamat el kell e takarnom egy garbóval. Halkan felnevettem, amikor megláttam magam a tükörben, nem is tudom, miért. Talán a megkönnyebbüléstől és az elégedettségtől, amit az előző éjszaka utóhatásaként éreztem, talán hihetetlenségtől, ahogyan kinéztem. Ide-oda forgattam a fejem és még hátulról is igyekeztem annyira megnézni magam, amennyire csak tudtam, hogy egyetlen rejtett folt se okozzon nagy fejtörést a számomra. Úgy tűnt, hogy JiYong tudatosan jelölte meg a bőröm darabkáit, ugyanis egyetlen egy látható helyen sem ékeskedett foltom. Sem a nyakamon, sem a karjaimon, sem a lábaimon, csak olyan helyeken, ahol egy felső eltakarja azokat. Megingattam a fejem és ha már ott voltam, úgy döntöttem, a kávé még ráér egy pár percig, inkább lezuhanyzom és kezdek valamit a hajammal.

*JiYong POV*

Leültem az ágyam szélére, aztán csak egyszerűen eldőltem rajta, mint egy nem megfelelően kitámasztott zsák. Sóhajtottam egyet és megingattam a fejemet, de azért egy halvány mosolyt elengedtem. Megdörzsöltem a szemeimet és az orrnyergemet és ledobtam magam mellé a végtagjaimat. Eszméletlen volt ez az éjszaka. Én nem is gondoltam volna, hogy ha bedobok egy ilyen olcsó játékot, akkor Yuri így fog reagálni rá, ráadásul egyáltalán nem gondoltam volna, hogy belemegy a kis cica-egér mókázásba. Arra meg aztán végképp nem számítottam, hogy ha le is fekszünk egymással, ilyen végkimenetele legyen. Észveszejtő volt az egész úgy, ahogy volt. Nem tudtam egyszerűen felfogni, hogy hogy csinálhattuk három órán keresztül! Mondjuk egész sokáig csókolóztunk a konyhájában, amit ismételten nem gondoltam volna, hogy egy csókkal így fel lehet tüzelni valakit és az a valaki én legyek, aki eleve tűzben nevelkedett. Haragudtam magamra, amiért ennyire odaadtam magam neki, bár igyekeztem rohadtul a saját formámat hozni és leszarni mindent, csak magamra és az én gyönyörömre koncentrálni, viszont Yuri mindent elrontott. A vonaglása, a kinézete, a hangja, az érzés, ahogy szexeltünk, mind kiirtották az agyamat és arra ösztönöztek, hogy tartsam szem előtt azt is, hogy neki hogyan jó. Sosem figyeltem senkire, az nem az én asztalom. 

Tudtam, hogy soha többet nem szabad ezt megismételnünk addig, amíg idelent nem tesszük ezt meg, hogy a tervem részévé váljon és végre befejezhessük ezt a huzavonát. Viszont azt is tudtam, hogy a tegnap történtek után még jobban kívánom őt és ha kell, akkor minden este elviszem bulizni és leöntök a torkán pár koktélt, ha ilyen vad lesz tőle. Mondjuk kíváncsi lennék arra is, milyen akkor, ha nincs benne egy kis bátorító löket.


Pokoli játszma /KwonJiYong-GDRAGON/Where stories live. Discover now