-12-

337 20 39
                                    

2 Ay Sonra...

Gözlerimi açtığımda alarmım çalıyordu. Hemen yatakta doğruldum ve alarmı kapattım. Kendime gelmek için gözlerimi ovuşturdum. Sonrasında etrafı incelemeye başladım.

Şu iki ayda pek fazla olay olmamıştı. Güzey'i kıskandırmaya çalışmıştık Utku'yla. Bu sırada ikimizde çok iyi arkadaş olmuştuk. Bazen iş ile ilgili görüşmelerinde beni yanına çağırıyordu. Tabi haberlere düşme gibi durumumuz vardı ama annem çoktan Utku'yla tanışmıştı. O yüzden pek önemsemiyordu. Bu zamana kadar da hiç yakalanmamıştık magazincilere. Onun dışında Utku sosyal medya hesaplarından birine birlikte olan fotoğrafımızı atmıştı, kalp koymuştu. Bunlar Güzey'i kıskandırma planımızın bir parçasıydı ama ortada fol yoktu, yumurta hiç yoktu. Aksine benden uzaklaştığını hissediyordum. Canım acıyordu.

Bugün de üniversite yerleri açıklanacaktı. Güzey'le hemen hemen aynı yerleri yazmıştık. Kaç günden beri aynı üniversiteye gidelim diye dua ediyordum. En azından aynı şehirde kalsak bile yeterdi. Onu görmeye ihtiyacım vardı. Ayda yılda bir kez görmek istemiyordum. O zaman nasıl hasret giderecektim? Gerçi son günlerde içimde bir mutluluk vardı, umarım gerçekten mutlu olurdum.

Tam yataktan kalkıyordum ki telefonum çaldı. Komidinin üstünden aldım ve arayan kişiye baktım. Güzey arıyordu. Bir hışımla açtım telefonu.

"Efendim?" dedim yeni uyanmış olan sesimle.

"Kızım benim. Biz size gelecektik de anneni aradım, ulaşamadım." dedi Güzey'in annesi. Bir anlık Güzey'in sesini duyacağım için mutlu olmuştum.

"Buyrun gelin." dedim en nazik ifademle.

"İyi o zaman. Yine de arayayım, dedim de ben. Neyse Güzey'e vereyim." dedi. Güzey'in telefonu kapatacağını bilsem de bekledim.

"Ya anne ben ne konuşacağım Hilal'le?" deyince o anki sesine kıkırdadım.

"Hilal?" deyince gülmemi kestim ve sadece tebessüm ettim.

"Efendim?" dedim.

"Bugün sınav sonuçları açıklanıyor."

"Evet, birlikte bakarız sonuçlara." dedim. Şu an Güzey'le konuştuğum için heyecanlanmıyorsam o da sınav heyecanı yüzündendi.

"Bakarız. Neyse görüşürüz." deyip direkt yüzüme kapattı. Ben de telefonu kulağımdan çektim ve komidinin üstüne bıraktım tekrar.

Yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı güzelce topladım. Banyodan çıkıp odama geçtim. Yatağımı yaptım. Dolabımdan pantolonla gömlek çıkarıp üstüme geçirdim. Dışarıya çıkacakmış gibi rimel, eyeliner ve kırmızı bir ruj sürdüm. Üstümdeki beyaz gömlekle ve siyah pantolonla uyumlu olmuştu. Sırf makyajım boşa gitmesin diye dışarı bile çıkardım ben.

Yatağıma oturdum ve tekrar telefonumu elime aldım. Güzey'in olduğu albüme girdim. Elimde tam 250 tane fotoğrafı vardı. Tabi dört senedir sevince insan ister istemez küçüklüğüne dair fotoğraflarını bile buluyordu. Bazen gizlice evlerindeki Güzey'in fotoğraflarını da çekmiş olabilirdim ama yapacak bir şeyim yoktu. Ona bildirim gittiği halde ekran görüntüsü aldığım zamanlar olmuştu. Sorgulamamıştı bile. O zaman evdeki fotoğraflarını çekmem de pek önemli olmazdı. Onu bu denli seven kızı umursamayan bir insandı sonuçta.

Telefonuma mesaj gelince bildirim panelinden baktım. Utku mesaj atmıştı. Hemen mesaj bölümüne girdim.

"Kızım olay var olay. Bir dergide benim seninle paylaştığım fotoğrafı kullanmışlar!" yazmıştı.

Galata Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin