Oslava byla v plném proudu. Eleanora byla ve středu pozornosti přesto, že jí to nebylo ani trochu příjemné. Stála u stolu s dárky, obklopená spoustou lidí a jeden za druhým otevírala tajemné balíčky. Pomalu ani nevnímala, co to vlastně dostala. Vždy nahlas přečetla přání a s falešným úsměvem děkovala všem za tak nádherné dárky.
Dívčino počínání pozorovala zpovzdálí její babička. Dívka se tvářila šťastně. Bylo to však pouhé divadlo. Uvnitř neskutečně trpěla. Cecil to viděla a ten pohled jí trhal srdce na tisíce kousků. Trápilo ji ještě něco. Než Eleanor sfoukla svíčky, pohlédla své babičce do očí. Tehdy Cecil spatřila její budoucnost. Nešťastnou budoucnost. Nora přes den všechny obdarovávala úsměvy a v noci plakala do polštáře. Cecil věděla, že tohle už se nějakou dobu dělo. V budoucnosti se to však mělo ještě zhoršit. Dívka se postupně hroutila. Nakonec už to nevydržela a složila úplně. Neunesla Kevinovu smrt. Stále si to vyčítala. Nebyla to však její chyba. Dívka si to nenechala vysvětlit. Nikdy nemilovala. Bylo to, jako by si to ona sama zakázala. Cecil tohle odmítala dopustit. Rozhodla se. Takhle to nenechá.
Oslava skončila. Hosti se rozešli a Eleanora se svalila na svou postel. Trvalo to jen kratičký okamžik, než usnula. K její posteli přistoupila starší žena. Kouzlem dívku převlékla z šatů do pohodlnějšího oblečení. Do kapsy u svetru jí vložila dva dopisy. Na krk ji navlékla medailón, který před lety dostala od ženy, jež jí byla nejlepší přítelkyní. "Noro, tohle jsem nikdy udělat nechtěla. Přísahala jsem si, že toto kouzlo nikdy nepoužiji." povzdychla si žena. Po tváři jí stékaly neposedné slzy. "Nenechám tě promarnit tvůj mladý život. Jsi nádherná dívka a zasloužila by sis krásnou budoucnost. Možná je tohle chyba a já svým rozhodnutím vše pokazím. Ovšem pro ty, které milujeme, uděláme cokoli." zhluboka se nadechla. Políbila spící dívku do vlasů. Naposledy se na svou vnučku podívala s vědomím, že už nikdy možná neuvidí. "Miluji tě, holčičko." zašeptala těsně předtím, než tu, kterou ze všech lidí na celém světě milovala nejvíce, proklela kouzlem, které nikdy neměla vyslovit.
Láska nám občas káže udělat bláznivé věci. Cecil to věděla. Pevně semklula víčka a mávla hůlkou. Chvilku jen mlčky stála. Nakonec se odhodlala otevřít oči. Spící dívka byla pryč. Na Cecil dolehla váha jejího činu a se slzami v očích klesla na kolena. "Hodně štěstí, Noro."
ČTEŠ
Cizinka
FanfictionEleanor Heather Brownová. Dívka, jež nezapadla do své doby. Bylo jí šestnáct, když její babička, jež byla jasnovidkou, spatřila její budoucnost. Věděla, že její malá Nora bude v současném světě nešťastná. Proto zatne zuby a udělá něco, co si přísaha...