Sam byla každou minutou protivnější. Nel se musela hodně hlídat, aby nevybouchla. Přímo zoufale se těšila na oběd, který naštěstí přišel brzy. Jak rychle ale přišel, taky za se skončil a holky čekalo bylinkářství. Pro šestý ročník Nebelvíru to byla poslední hodina a tak se dívky vydaly do svého pokoje.
Nel se převlékla ze školní uniformy do černých šatů, kožené hnědé bundičky, obula si nízké kopačky a kolem krku omotala kostkovanou šálu. Vlasy si nechala rozpuštěné, rty protřela třešňovým leskem. "Dobrý?" zeptala se holek a pomalu se otočila. "Perfektní." mrkla na ni Lily a Roxy přikývla. "Brácha bude čučet." zašklebila se na ni Sam, která se přehrabovala ve své skříni. Měla rande s nějakým klukem z Havraspáru. Nel si vzpomněla Remuse, který byl čím dál bledší. "Holky, už půjdu." "Máš ještě půl hodiny." upozornila dívku zrzka. "Já vím. Chci se ještě mrknout na Rema. Mám dojem, že je nemocný." "Takový dojem mám už šest let." mávla nad tím rukou Sam. "Cože?" "Každou chvilku je bledý a má horečku." "Ach tak." Nel to vrtalo hlavou. To přeci není normální.
Vystoupala po schodem až k pokoji Pobertů. Zaklepala. Otevřel jí polonahý Sirius. "To takhle chodíte běžně?" "Jak?" úšklíbl se rádoby nechápavě černovlasý chlapec. "Bez trička." odpověděla mu Nel. Nečekala na pozvání a protáhla se kolem něj. Aniž by věnovala pozornost Jamesovi či Peterovi, přistoupila k Remově posteli. On byl teď její prioritou.
Jakmile spatřila jeho popelavě bledou tvář, zděsila se. Měl zavřené oči, vlasy se mu lepily k čelu. "Reme." špitla a pohladila jej po vlasech. Chlapec sebou při jejím doteku škubl. Otevřel oči a prudce se posadil. Obličejem se tak ocitl těsně vedle Neliina. "Nellie." vydechl přidušeně. "Je ti hodně zle?" strach z jejího hlasu přímo čišel. "Ne. Jen je mi trochu zima. To jic není. Jen chřipka. To přejde." "Tohle se mi nezdá." "Uvidíš. Brzy mi bude líp." opřel se svým čelem o to její. Lhal jí. Věděla to. Cítila to. Tohle nebyla obyčejná chřipka. Bylo za tím víc. Mnohem víc. Ale co člověk zmůže, když mu to ten dotyčný nechce říct? Nemohla se mu hrabat v soukromí. Bohatě stačilo, že mu svou přítomnosti měnila život. Měnila ho všem.
ČTEŠ
Cizinka
FanfictionEleanor Heather Brownová. Dívka, jež nezapadla do své doby. Bylo jí šestnáct, když její babička, jež byla jasnovidkou, spatřila její budoucnost. Věděla, že její malá Nora bude v současném světě nešťastná. Proto zatne zuby a udělá něco, co si přísaha...