Kapitola 30: Za zlostí se skrývá víc

5.2K 388 1
                                    

Samantha nezklamala. Nel ji spatřila hned, jak prolezla otvorem za obrazem Buclaté dámy. Stála po boku svého bratra a dalších sedmáků. Že jí to pořád baví. Nasadila široký úsměv a k oné skupince studentů se vydala.

"Ahoj." pozdravila. "Elly!" vypískla Sam a prudce se jí vrhla kolem krku. Nel zavrávorala a kdyby ji Teddy nechytl za ramena, skončily by obě dívky na zemi. "Zpomal, Sam. Co se děje?" Nel nedokázala skrýt pobavení. "Konečně jedna z mých kamarádek sdílí nadšení ze společnosti mého bratříčka a kluků." rozmáchla se rukama. "A nebo sem si prostě řekla, že bych mohla nějaký čas strávit s tebou." ušklíbla se brunetka. "Co ten náhlý zájem o mou osobu? Kde jsou holky?" Nel si hraně povzdychla. "Odhalila jsi mě. Vyprdly se na na mě."

Sam vytřeštila oči. "Klídek, Sam." uchechtla se dívka. "Roxy šla do knihovny a Lily ji následovala potom, co mě zavedla na ošetřovnu." "Co se ti stalo?" stiskl jí někdo rameno. Ani nepostřehla, že ji Teddy ještě nepustil. Rozhodla se to neřešit. "Jí nic." zavrčela podrážděně blondýnka. "Co proti němu máš?" "Já?" "Ano, Sam. Ty. Když se o něm zmíní Lily nebo Roxy, nic se neděje. Ale stačí, když já řeknu jen jedno slovo a ty hned šílíš." "Protože... Tohle nemá cenu
Ell, já se nechci hádat." "Taky se nechci hádat. Tohle se ale samo nevyřeší. Žádný problém neudělá zničehonic puf a prostě nezmizí!"

Blondýnka na ni jen mlčky koukala. "Ignorováním si nepomůžeš, Samantho Woodová! Koukej se mnou mluvit!" "Chceš abych mluvila? Fajn! Co chceš slyšet?!" "Proč ti tak vadí? O co ti sakra jde?" "O tebe, ty trubko! Snažím se tě chránit! Stejně jako i Lily a Roxy! Nechápeš to? Je to stejný, jako se zamilovat do Blacka!" "Co to plácáš?" "Nikoho si k sobě nepouští, všechny odhání. Moc bych si přála, aby si ho změnila, ale to nejde! Je takový, jaký je. Několikrát to říkali Potter s Blackem, když se jich Lily ptala, proč je Remus sám. Prý má důvod, proč s žádnou nechce být. Ať je to cokoli, nebude to dobré, když od sebe všechny holky odhání. Neřešila jsem to. Bylo mi to fuk. Bylo mi to fuk, dokud jsem si nevšimla jeho chování k tobě." blondýnka se nadechla a pokračovala. "Nechci, aby si na to doplatila. Možná pro něj si výjimečná, ale musel mít dobrý důvod, proč si ty ostatní držel do těla. Mám tě ráda, Elly. Nechci, aby ti ublížil." "U Merlina." vydechla brunetka. Bylo jí ukradené, že na ně zírá celá společenka. Přistoupila k blondýnce a něžně ji objala. "Promiň mi to, Sam. Netušila jsem..." "Ani si nemohla. Měla jsem ti to říct. Nemám ráda, když si lidí myslí, že jsem slabá. Proto na vás dohlížím tak, aby jste to nevěděly." "Slabá?" nechápala Nel. "Ty ale nejsi slabá, Sam. Tímhle ukazuješ svou sílu. Staráš se o nás, i když ti to ani jedna z nás neulehčuje." "To mi povídej." uchechtla se blondýnka a po tváři jí stekla osamělá slza.

"Holky." hlesl Matt. "Nikdy je nepochopím." šeptl poněkud hlasitě Archie. "Nemusím je chápat, abych věděl, co mám teď udělat." Zaslechla Nel Teddyho a na to už ji i Sam objímaly dvě silné, mužské paže. "Theo!" rozesmála se blondýnka, vymanila se z hromadného objetí a setřela si z tváře nezbedné slzy. "Ale no tak." postěžoval si Theodore a dál objímal dívku. "Tede?" oslovil ho se smíchem Matt. "No?" zamumlal Nel do vlasů. Ta k němu stála zády a snažila se nesmát. "Víš, že nedržíš Sam, že jo?" "Jo." přitakal Nebelvírský brankář. Chvilku byl klid. Pak Teddy ztuhnul a rychle Nel propustil. "Promiň." tváře mu zrudly. Nervózně se na brunetku zaculil. "A prý, že víš, co potřebují." posmíval se chlapci Archie. To se Nel nelíbilo. Navíc měl Teddy pravdu. Ona skutečně potřebovala obejmout. Přistoupila tedy k němu a na líčko mu vtiskla letmou pusu. "Ví. A moc dobře." mrkla na Archieho, kterému klesla brada a otočila se na svou blonďatou kamarádku. "Večeře?" povytáhl obočí. Blondýnka se na ní zazubila. "Večeře." přitakala.

Kousek od od obrazu Buclaté dámy se Sam nahla k Nel. "Slíbíš mi, že si s Theem nebudeš hrát?" Nel zalapala po dechu. "Sam, toho se vůbec nemusíš bát. Teddy je fajn. Nehodlám mu ublížit." Blondýnka přikývla. "Já vím, že taková nejsi, Elly. Ale musela jsem se ujistit. Vždyť víš, je to..." "Tvůj brácha. Já vím, Sam. A taky vím, že i když si mladší, chceš ho chránit." Vím to až moc dobře. Ale ne vždy vše dopadne tak, jak by sis představovala.

Cizinka Kde žijí příběhy. Začni objevovat