"Elly, vstávej." "Já nechci!" zakňučela brunetka a přetočila se na posteli. "Já vím, že jsi včera měla trénink, ale chceme jít do těch Prasinek." Na to dívka vyskočila z postele a zavřela se v koupelně. Učesaná a jemně nalíčená vylezla z koupelny. Popadla kupičku oblečení, jež ležela na její posteli a znovu zmizela v koupelně. Zpět se vrátila až ve chvíli, kdy už její kamarádky stály u zrcadla a kontrolovaly svůj vzhled. A to by nebyl Nel, kdyby se k nim okamžitě nepřidala.
Sam:
Lily:
Roxy:
Nel:"Zmrzneš." upozornila blondýnku zrzka. "Aspoň v tom nebudu sama." ušklíbla se dívka a mrkla na Nel, která si svou zelenoi bundičku zapla až ke krku. "Alespoň jsem si nevzala lodičky. Budeš zdržovat." vyplázla na blondýnku brunetka jazyk. Kdy se ze mě zase stalo dítě? Uchechtla se sama pro sebe. "Ale ne vás. Mám rande, takze se budete muset obejít beze mě!" křikla těsně předtím, než se za ní zavřely dveře. "No, tak jsme asi zůstaly jen my tři." "Aspoň bude klid." protočila čermovláska očima zatímco si oblékala svou bílou vestu s kožíškem na kapuci. "To je fakt. Konečně můžeme déle zůstat mezi knihami." "A v Medovém ráji!" přidala se ke svým kamarádkám brunetka a vesele u toho zatleskala. Možná jsem nikdy nevyrostla.
Po cestě do Prasinek dívky rozjímaly o ročníkových zkouškách, které je brzy čekaly. Nel se nemohla dočkat sedmého ročníku, jelikož se těšila, až se bude moc zúčastnit kurzu přemisťování. Letax jí nevadil, ale spoléhat se stále na krby se jí nechtělo. Navíc by jim v budoucnu mohlo přemisťování usnadnit úplňky. Nebo bychom mohli bydlet u lesa. Nad tím se dívka musela pozastavit. Nechtěla bydlet někde na samotě. Rozhodně ne hned. Raději by bydlela v Londýně, možná poblíž Děravého kotle a až později by hledela domeček na vesnici. Za takové myšlenky by si nejradši nafackovala. Remus sice říkal, že s ní ve své budoucnosti počítá, ale stejně se na to nechtěla příliš upínat. Kdyby to nakonec nedopadlo, byla by akorát zklamaná. Potřebovala uvažovat racionálně a prakticky. Jako nejlepší možnost se zdálo zůstat u Minervy, dokud by se nestala Lékouzelnicí nebo Bystrozorkou. Až poté mohla uvažovat o stěhování. Přeci jen jí bylo zatím šestnáct let. Celý život měla před sebou a nebylo kam spěchat. Pokud by se ovšem něco nepokazilo. A to by v této době nebylo nic neobvyklého.
Ve vesnici bylo živo jako obvykle. Pobíhali zde studenti, ale dospělí čarodějové a čarodějky se toulali po ulicích Prasinek. Dívky prvně zašly do obchodu s knihami. Všechny tři si rady přečetly nějakou dobrou knihu a jejich vybíráním toho dne strávily více než hodinu. Následovalo doplnění zásob pergamenů, kalamářů, brků a dalších pomůcek. Na Neliinu žádost se opravdu dloiho zdrželi v Medovém ráji, kde si dívka nakoupila čokolády, lízátka, čokoládové žabky a další laskominky. Na závěr příjemně stráveného dne v této kouzelné vesničce se dívky zastacily U Tří košťat na máslový ležák.
S taškami plnými knih, sladkostí a školních pomůcek se utahané vrátili do hradu. Ve Společenské místnosti upoutalo jejich pozornost nové oznámení na nástěnce. Při jeho čtení brunetka několikrát hlasitě zafňukala.
Další famfrpálový trénink proběhne v neděli od 13:00. Kdo přijde pozdě, obletí za každou minutu zpoždění jednou hřiště.
Kapitán týmu,
James Potter."A já chtěla mít jeden den klid."
ČTEŠ
Cizinka
FanficEleanor Heather Brownová. Dívka, jež nezapadla do své doby. Bylo jí šestnáct, když její babička, jež byla jasnovidkou, spatřila její budoucnost. Věděla, že její malá Nora bude v současném světě nešťastná. Proto zatne zuby a udělá něco, co si přísaha...