33.

741 158 16
                                    

Milý synu,

až tohle budeš číst, tak už nejsem mezi živými. To ale už asi víš. Tímto dopisem Ti chci odkázat všechen můj majetek, společně s penězmi a věcmi, které jsou v krabici. Byl bych rád, kdyby jsi pokračoval v mém řemeslu. Ale nenutím tě. Chci jenom, aby ses postaral o tento obchod. O to, co je mi nejdražší. V krabici je loutka. Ta která byla vždy na poličce a já Ti ji nechtěl půjčit. Je pro mě velice drahá. První vytvořená loutka. Je se mnou od založení tohoto obchodu. Od toho co jsem poznal tvou matku. V den, co jsem se vzchopil a začal vyrábět loutky. Prosím postarej se o ni. Může to znít divně, že chci aby ses staral o loutku. Ale je pro mě důležitá. Nechci ,aby byla vyhozena nebo prodána. Nakládej se vším podle tvého uvážení.

Jsem rád, že jsem mohl aspoň vidět tvůj beztarostný úsměv, kdy jsi mě vždy rozveselil, i když jsem věděl, že tu nebudu. Omlouvám se Ti, že nemohu s tebou stárnout, že neuvidím Tvůj první nástup do školy. Mrzí mě to, ale věř mi, že jsem tu s Tebou. Aspoň v Tvé mysli. Tedy jestli si mě ještě pamatuješ. Snažil jsem se ti dát jenom to nejlepší.

Snad žiješ teď krásný život se svou matkou, je hodná... jen někdy nevyzpytatelná tím, co udělá. Řekla mi ale, že se o Tebe postará. Tak snad. Jsem rád, že jsem s Tebou mohl aspoň chvíli být.

Loučí se s Tebou,
Tvůj otec.

➖➖➖➖

Zdravím ^^
Určitě jste rádi, že vyšla další kapitola předčasně, že? Říkala jsem si, že občas vyjdou dvě.. Taky proč ne, že?
Všem co očekávají další kapitolu 'Nová hra?' se moc omlouvám ale asi vyjde až ve čtvrtek. Možná zítra ale dnes určitě ne. Asi na mě leze nějaká nemoc a bolí mě hlava. Takže se špatně píše. Snad chápete.
Doufám, že si příběh užíváte a líbí se vám.
Budu moc ráda za jakýkoliv názor do komentářů ^^
Děkuji

LoutkaKde žijí příběhy. Začni objevovat