603 83 23
                                    

Tak... tohle je konec.
Tedy spíše začátek konce.

A abyste pochopili vážně je tohle konec Loutky, ale bude navazovat pokračování. Tak prosím vytrvejte. Na konci napíšu ohledně pokračování kdo nechce číst můj výlev ohledně Loutky celkově a nějaké ty fakta, které vám mohu už sdělit.
Začnu asi tím, že tento nápad vznikl po přečtení mangy Lovers Doll. Je vážně úžasná.
Následuje mé obrovské díky za to, že jste tenhle příběh dostali až na první příčky. Neskutečně mě to potěšilo a vždy jsem jásala. Sice jsem měla několik sporů ohledně toho jak bych měla psát. Ale zastávám se toho názoru, že píši tak jak umím a sice mi záleží na vašem názoru, ale píši to tak jak jsem si napsala osnovu.
Ani jsem nečekala, že to bude mít takový úspěch a vždy si moc ráda pročítám vaše úžasné a pochvalné komentáře. Neskutečně moc děkuji, že jste tu se mnou celou dobu byli a oblíbili jste si tenhle příběh.

Teď tedy slibovaná fakta než začnu vysvětlovat druhý díl.
Krom zmiňované inspiraci v manze jsem na nápad přišla docela jednoduše. Přemýšlela jsem nad tou jednoduchostí loutky, která jenom pozoruje svého loutkaře. Proto v celém díle se Loutka ani jednou nepohla vlastním úsudkem. I když jste někteří vyrtvale čekali. Bohužel to nepřišlo.
Na změnění stylu psaní do šifer jsem pořádně přišla až kolem 70. kapitoly a výše. Chtělo to změnu a také to bude více dávat smysl ve druhém díle.
První kapitola vyšla 14. října 2017
Poslední 1. února 2018
Tohle dílo mělo mít dvě pokračování. 

Hned vše vysvětlím, tuším, že jste totiž zmatení. Začnu tím, že moc nechci prozrazovat kde se bude objevovat další díl, jen tuším z epilogu, neboli z kapitoly pojmenovanou Ø jste viděli nástin dalšího dílu. 
Proč nepokračuji zde a je to nový díl? Souvisí s tím i to, že jsem chtěla dvě pokračování. Jedno, ze kterého je vystřižen epilog a druhé o Loutkářovi. Jenže jsem narazila na ten problém, že si nejsem jistá jestli bych to dokázala psát správně, proto se vás ptám na radu, jestli byste chtěli vědět i něco více o loutkářovi, z jeho pohledu co se děje. Co se s ním vlastně stane a jak to všechno dopadne nebo se to chcete dozvědět v lehce komplikovanějším druhém díle: Android. Ano už ten  název vypovídá hodně. A i má. Nebude to totiž jenom tak jednoduché a také je to dělané, že rovnou můžete číst druhý díl. Protože vše bude vysvětleno.
Pro ty co četli 'Co si zahrát hru?' a jsou čtenáři 'Nová hra?' tak je to psaním na stejný způsob. Tohle bylo short story a tamto už bude komplikovanější, dlouhý text, který bude vycházet v delších intervalech.
Proto jsem tu s nabídkou druhého pokračování 'Loutkář', kdy se bude děj točit okolo mladého loutkáře. Začal by tam kde skončila 'Loutka'

Bohužel jsem se stále nenaučila přidávat odkazy, tak vám sem dám obrázek a odkaz, kdy knihu můžete najít na mém profilu. Taktéž jsem nedokázala napsat ještě první kapitolu. Měla jsem hodně práce a nějak mi to nevyšlo tak jak jsem chtěla. Proto si bohužel budete muset počkat. Přidávám proto obrázek abyste věděli na co se vlastně máte těšit ♥

Ještě jednou moc děkuji za všechno, že jste četli a doufám, že se setkáme u pokračování ♥Vaše Shywonas ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě jednou moc děkuji za všechno, že jste četli a doufám, že se setkáme u pokračování ♥
Vaše Shywonas ❤

LoutkaKde žijí příběhy. Začni objevovat