Dnes bylo na programu setkání s Vicky a Rose. Lilly byla bohužel na druhém festivalu, a tak jsme musely bez ní. Mým úkolem je si nakoupit něco málo do Itálie. Rose ráda pomáhá ve výběru oblečení, a tak jsem ji jmenovala mou stylistkou. Máme sraz v 11 hodin.
Stála jsem před těžkým úkolem - musím poprosit o sponzorský dar na nákup od mamky. Taťka mi ho už dal. Zbývá už jen mamka, ale jelikož se nebavíme, tak to bude docela těžká výzva.Hope: ,,Dneska jdu na nákup pro zbytek věcí do Itálie. Dala by si mi, prosím, nějaké sponzorské peníze?"
Máma: ,,Jdeš vážně nakoupit věci do Itálie, nebo to chceš utratit za kraviny?"
Hope: ,,Ne, potřebuji to fakt na Itálii." (dala mi peníze)
Hope: ,,Děkuju moc."
Poděkovala jsem slušně a vychovaně. O půl 11. jsem vyšla z domu a měla jsem v plánu zase procházku. V tom mi volal Stefan.
Stefan: ,,Když jdeš tedy sama, tak ti budu dělat společnost."
Hope: ,,Voláme si druhý den za sebou. Doufám, že tě otravuji."
Stefan: ,,Otravuješ, ale lepší tě poslouchat v mobilu a dělat, že tě vnímám, než aby si mi brečela do konverzace." (začal se smát a já se k němu přidala)
Hope: ,,To je pravda."
Stefan: ,,Nechceš se teď někdy sejít?"
Hope: ,,V pátek jedu do Itálie."
Stefan: ,,A čtvrtek?"
Hope: ,,To mám návštěvu."
Stefan: ,,Koho? Matta?"
Hope: ,,Jak si to uhádl? Máme spolu první rande při svíčkách, romantické večeři a nakonec společnou vanu s lístky růže."
Stefan: ,,Přestal jsem ti věřit od těch svíček."
Hope: ,,Tak si nevěř..." (dělala jsem hrozně vážnou)
Stefan: ,,Počkej... Jako fakt?"
Hope: ,,Já nikdy nelžu."
Stefan: ,,Hmmm, tak jak myslíš."
Hope: ,,Já sice nikdy nelžu, ale moc ráda provokuji. To by sis měl pamatovat."
Stefan: ,,Stejně jsem ti nevěřil. Ale měl jsem strach."
Hope: ,,Ve čtvrtek by to šlo."
Stefan: ,,Domluvíme se večer na podrobnostech. Už jde šéf, tak já budu muset."
Hope: ,,Tak dobře. Ahoj."
Stefan: ,,Pa! A kup svíčky."
Zavěsil a já se začala smát. Smích končil úsměvem.
Došla jsem do nákupního centra, ale měla jsem ještě čtvrt hodiny čas. Sedla jsem si na takové sedací kola. Upřímně nevím, jak to popsat. V tom jsem spatřila Marka. Chtěla jsem se zvednout, ale bylo pozdě. Rozešel se ke mně. Co tu dělá ve všední den?"
Mark: ,,Ahoj, Hope. Jak se máš?"
Hope: ,,Ahoj. Jo, fajn."
Mark: ,,Moc mě mrzí, co se stalo. Nechci, abychom se přestali bavit."
Hope: ,,Na to si měl myslet dřív." (řekla jsem zklamaně)
Mark: ,,Já vím, ale z chyb se člověk učí a tahle mě poučila dost."
Najednou tam vlítla vichřice Sára. Kdo jiný.
Sára: ,,Tady jsi, lásko. Ahoj, Hope! Co ty tady?" (řekla písklavým a šťastným tónem, dala mu pusu)
ČTEŠ
HOPE
Roman d'amourHope je čerstvě 18letou dívkou, kterou čekají prázdniny a netuší, jak ji zrovna tyhle letní prázdniny změní celý život. Hlavní roli v jejím životě budou hrát vztahy s kluky a rodina, která ji bude vracet do černých vzpomínek. Prázdniny začínají na c...