Dopis

128 8 0
                                    

Nejdražší babičko,
   už spolu nejsme pár měsíců a neuvěřitelně mi moc chybíš a mrzí mě, že nejsme spolu... Je mi hrozně, že nemůžu k tobě přijít a svěřit se ti. Vidět tvůj úsměv a dělat tě šťastnějším člověkem. Moc se mi po tobě stýská... Ani to nedokážu slovy vyjádřit.
   Chtěla jsem ti říct, jak se mám na vysoké škole. Chodím tam sice první 3 měsíce, ale i tak mám na to utvořený názor. Není to tu vůbec zlé, ale zlatá základní a střední škola. Ve třídě mám naštěstí skvělé lidi. Je děsný pocit u sebe nemít Vicky, Rose, Lilly, Máju, Danču, Vendy a všechny ostatní ze střední. Ale mám štěstí, že se s většinou budu docela často scházet! Naštěstí se vídám i s mou Annou a Míšou.
   Asi by tě zajímalo, jak jsem na tom se Stefanem, jak ses vždycky ptala. Myslím si, že pořád stejně. Stejně úžasně! Jsem opravdu moc ráda, že jsem ho v životě potkala, protože ho opravdu naprosto miluji! Tady v Londýně si našel úžasnou práci! Já jsem si zase našla brigádu v kavárně. Nikdy bych si nemyslela, že by mě něco takového mohlo bavit.
   A jak se nám všem bydlí? Tak jelikož bydlíme u taťky, Magdy a malého bratra Davida, tak je to tu super. Brácha David, nato že mu bylo půl roku, je živel. Stefan si ho dost oblíbil
a taťka Stefanovi taky nakonec neublížil, že bude bydlet se mnou. Bydlení v podkroví se Stefanem je docela zábava. Míša bydlí naštěstí hned přes ulici s jejím přítelem Johnem, takže se dost často navštěvujeme.
  Je děsné, že minulý rok jsem prožívala ty nezajímavější prázdniny v mém životě. Bylo to dost hektické, ale nakonec nelituji ničeho, co jsem udělala. Všechno mělo svůj význam
a teď jsem ráda, jak to dopadlo. Tyhle prázdniny byly tentokrát víc v klidu a za to jsem ráda. Ty nervy bych už znovu nechtěla mít.
   Jinak tu nic nového není. Jak jsem psala, tak mi neuvěřitelně moc chybíš a stýská se mi po tobě! Dost mi chybí, jak jsme si večer povídaly až do půlnoci a ty si mi se vším pomohla a za to jsem ti do smrti vděčná. Mrzí mě, že to není jako dřív, ale určitě by si mi řekla, že to bez tebe určitě zvládám a jsem holka šikovná po tobě. Jsi pro mě navždy má spasitelka (ze zlého), anděl (mého života), nejúžasnější osoba a můj vzor. Navždy Tě budu milovat a budu vděčná za to, co jsi pro mě udělala. Miluji Tě, babi!

Hope Claytnová

PS1: Chtěla jsem ti napsat dopis, abych tě víc potěšila, než obyčejným hovorem.

PS2: A jak se máš ty? Co doma?

PS3: Pozdravuj mamku, tetu Ellie a... prostě všechny.

PS4: Miluji Tě, babičko, a budu se snažit co nejdříve přijet!

*Jaká bude poslední kapitola? Co se stane o několik let později?*

HOPEKde žijí příběhy. Začni objevovat