Přitáhl si mě k sobě a mně po jeho slovech zrduly tváře. Stejně jako pokaždé...
"Ňom, a co například?" Zamrkal jsem očima, nevinně. Harry si mě se skouknutým rtem pozoroval. Naklonil jsem hlavu na stranu.Ta potvora! Věděl, co ze mě dělají ty jeho kukadla.
"Já nevím, chci se dnes jenom mazlit, co ty na to? Jako včera. Koukneme si film, objednáme si pizzu a můžeme strávit hezký večer," zavrněl jsem a kývl hlavou smněrem k mému telefónu, vedle kterého ležela moje peňaženka."Jsem pro," usmál jsem se a kývl. Harry objednal pizzu a já zatím na jeho notebooku hledal nějaký film. Nakonec jsem něco vybral, ale vůbec jsem to neznal.
Harry už došel i s pizzou a lehli jsme si na gauč přítulení jeden k druhému.Otevřel jsem jak svou náruč, tak i krabici od pizze. Lehl jsem si, přisunul jsem k nám stolek s pizzou a pustil na televizi film.
"Loui pojď," zavrněl jsem a zatáhl jsem si ho k sobě. Skončil na mé hrudi a jemně mě hladil."A jak si se měl ty tady? Nebylo ti smutno?" optal jsem se ho, zatímco jsem ho hladil po hrudi.
Když se neozval ani po nějaké době, zvedl jsem k němu pohled.
Podrobně mě zkoumal, očima těkal po mém obličeji.
"Co je?""Nic, jenom tě sleduju. Opravdu jsem se nudil a chtěl jsem tě tady, ty jsi byl v škole a teď si tady, takže jsem spokojený," zašeptal jsem mu do ouška. On mě jeho malíma ručkama hladil po mé rozlehlé hrudi, kterou zkoumal bříškama prstů.
Usmál jsem se šťastně a dál ho hladil. Rukama jsem mu putoval po hrudi, svalech, až do jeho vlasů. Zatahal jsem za jeho kudrlinky. Jeho vlasy jsem moc miloval. Zrovna tak, jako jeho zelené smaragdy.
Spokojeně jsem si uložil hlavu pod jeho bradu. Vtiskl mi pusu do vlasů. Film jsme vlastně vůbec nevnímali, jenom sebe.Loui se ke mně tak hezky tulil. Bylo to tak roztomilé. Když jsem se na nás podíval, byl to takový rozdíl a až teď mi došlo, že jsme tak rozdílný. A pak mi něco cvaklo a já zvedl jsem se a zadíval se do jeho očí s kamenným výrazem.
"Louisi, řekni mi, prosím, pravdu," zašeptal jsem příkře. "Jsi tu dobrovolně? Nebo jenom kvůli známkám..."Zamrkal jsem, jestli dobře slyším. Jeho tvář ale nic nenapovídala. Byla kamenná a chladná.
"Harry, mně o žádné známky nejde. Já jsem tady, protože je mi s tebou dobře a chci tady být," pousmál jsem se. Nevím, jestli mi věří... "Protože tě mám rád," usmál jsem se."Přísaháš?" zeptal jsem se a pohladil ho po ruce na mé hrudi. Byl to magický moment, bál jsem se, že teď se zvedne a odejde, zhodí mě v škole... a prostě skončil bych. On se však usmál. Jemně se nahl mým směrem a pomaloučku jako motýlek se dotkl mých rtů. Bylo to tak nádherné, že jsem na chvíli zapomněl i dýchat.
Nedalo mi to, cítil jsem, že bez něj nic nedám.
Nahl jsem se k němu a spojil naše rty. Bylo to tak úžasné. Ale on nic nedělal. Chtěl jsem se odtáhnout, když proti mně pohnul rty. Byl to ten nejlepší okamžik ever!!! A ty jeho rty! Po asi minutě jsme se odtáhli a já se usmál.
"Přísahám.""Věřím ti," zašeptal jsem mu do rtů a pohladil mu záda, pokračoval jsem na jeho zadek, který jsem mírně pohladil a zmáčkl v ruce. Jeho zadek na to byl přímo stvořený.
Pohladil jsem ho znovu, přešel jsem i po místě mezi jeho půlkama. Skousl si ret a já se usmál. Pohladil jsem ho směrem na horu přes záda až do jeho vlasů.Skousl jsem si ret a přivřel oči. Prakticky jsem celý ležel na Harryho dlouhém těle.
Proč mě tak trestáš? "Harryyy, noták."
Jen se zasmál a pohladil mě ve vlasech. Tvář jsem si zabořil do jeho hrudi.
Jak jsem zjistil, tak film už byl asi tak v půlce. Pizzu jsme už také skoro dojedli. Ale mně to bylo jedno, byl jsem s Harrym a to je podstatné...
"Proč mi to děláš?" naoko jsem fňukl.Zavrněl jsem při jeho doteku a usmál se. "Protože mě strašně baví tvoje reakce, jsi dokonalý. Jak ty, tak tvé tělo, tvůj úsměv a všechno." Hladil jsem ho přes zadek a vlastně všude, kde jsem dosáhl. Byl jako méďa, tak tulivý!
"Lou, máš na víkend nějaké úkoly?" zeptal jsem se a doufal jsem v zápornou odpověď, chtěl jsem ho mít jěště přes víkend při sobě.Teď jsem se vážně zamyslel. Chtěl jsem být s ním. Došel jsem tedy k závěru, že se jen musím učit na to, co mě bude v pondělí zkoušet, jinak nic.
"Ne, nemám," usmál jsem se. "Máš nějaké plány?" úsmál jsem se a prstem mu přejel po rtech. Nejdřív po horním a pak po dolním. Skousl jsem si ten svůj, když mi prst políbil. "Hm?"Jeho prst se posouval po mém rtu. Zavrněl jsem slastí. Měl tak hebké prsty.
"A na zkoušení ode mně?" zeptal jsem se a mírně jsem se do jeho prstíku zakousl. "Jsi dokonalý, víš to, že jo?" Začal jsem ho hladit přes záda na zadek. Přemístil jsem na jeho zadek i druhou ruku. "A tohle," stiskl jsem mu půlky, " je nejdokonalejší!""Tak teď už to vím," zakňučel jsem, když mi stiskl zadek.
Bože, on s tím snad nepřestane! Pořád mi ho mačkal.
Začal mi ho mačkat silně a drsně a já jen hlasitěji kňučel. Harry se jen spokojeně usmíval.
"Učit se budu, neboj.""No jen aby! Jinak bych se na to podíval jinak a měl by si tvrdou ústní skoušku!" zavrčel jsem mu do ucha a skousl ho mezi zuby. Hrdelně zasténal a já se usmál. Měl nádherný hlas, když sténal!
Bože, on to dělá opravdu schválně!! To snad...
"Podle toho jak mi tu mačkáš zadek a koušeš mě do ucha, tak by to byla neuvěřitelně tvrdá zkouška," ušklíbl jsem se a vysloužil si tak plácnutí přes zadek.
Vypískl jsem a následně byl převalen pod něj. Rukama se opíral u mé hlavy a koukal mi do očí. Ty jeho byly malinko potemnělé."Provokuješ, maličký!" zavrčel jsem a trvdě mu skousl ouško. Byl tak nádherný. Byl dokonalý, jemný, zázračný a můj!
Spustil jsem se k němu a uvěznil ho pod mou váhou. "Takhle se mi to líbí. Jsi jenom můj, žáčku," zašeptal jsem a hodil jsem ho nade mě, hladil jsem ho bříšky prstů po tváři. Hladil jsem ho, mazlil jsem se s jeho kůží. Byla dokonalá!
"Máš dokonalou pokožku!" zavzdychal jsem. Najednou se ale pohl a jeho kolenem zatlačil na mého kamaráda. Zaúpěl jsem bolestí a slastí.
Mírně jsem se pohl a omylem do něj kopl. Zakňučel.
"Harry, promiň," začal jsem, když jsem viděl, kam jsem ho kopl, ale přerušil mě svými rty na těch mých. Zavrněl jsem nad tím příjemným pocitem chutnat jeho rty.
Tempo zrychlil a jeho ruce mapovali můj zadek jako nikdy předtím. Asi jsem tušil, k čemu to schyluje, ale nechtěl mě pustit, jak rty, tak ani můj zadek.
Nakonec jsem se nějak odtáhl, ale jen kousek. Přilepil se na můj krk a nohy mi rozkročil kolem jeho boků.
"Harry," zakňučel jsem.Chctěl jsem... byl můj a ublížil mi. Zafučel jsem mu do ouška a sedl si. Ublíženě jsem se na něj koukl.
"Tohle se dělá? Myslel jsem, že jsi hodný chlapeček!" sykl jsem se smíchem a naznačil na můj bolestivý klín.
"Pomůžeš mi, když si mi tak moc ublížil?" zeptal jsem se a pohladil ho po ruce. Můj klín mě opravdu bolel kvůli němu. Byla to hrozná bolest...
ČTEŠ
FUCK school ~ Larry ✓
FanfictionLouis se přihlásí na svou vysněnou školu uměleckého cukrářství. Chtěl si jen splnit svůj sen, ale to netušil, kdo bude jeho třídní učitel. Opravdu to bude škola snů nebo se promění v něco jiného? V něco víc...? *** ©AkiTariW - RPG story: @AkemiManau...