Bylo tady méně lidí, takže jako kdyby jsme měli celý aquapark pro sebe... Skoro.
Oba jsme vystoupili a vzali si tašky, kde jsme měli plavky a ručníky. Vybavili jsme vstup a šli do šaten. Někteří se převlékali na chodbě. Jen jsem sklopil zrak a vplul do převlékací kabiny, kde jsem se začal převlékat. Bylo to pohodlnější než stát tam a všichni by se na mě dívali.Ta moje stydlivka, já se s klidem převlékl v šatně, kde bylo jen pár lidí. Oblékl jsem si moje plavky, které byly volné a v modré barvě. Přes rameno jsem si přehodil ručník a zamkl si náramkem skřínku. Už jsem jenom čekal na tu mou princeznu v šatně.
Navlékl jsem na sebe látku plavek a vyšel z kabinky. Věci jsem si sklidil a otočil jsem se k němu.
"Můžeme," usmál jsem se na něj vesele a společně jsme se vydali ke koupališti.
Bylo to tady obrovské. Bylo tady spousty bazénu, se studenou i teplou vodou, tobogány... všechno!Už jsem ho viděl jak se chtěl rozeběhnout do nejbližšího bazénu, ale hezky jsem ho zastavil. Nejdřív jsme si odložili osušky a následně jsem ho vytáhl na tobogány, kde teď bylo málo lidí, a tak jsme mohli jezdit jak jsme chtěli a hlavně, kolik jsme chtěli, i dkyž se to kukadlo nejdřív hodně bálo, pak jsme šli i na černý. I když jeho křik asi slyšeli i uklízečky.
"Bože, ne, to je vysoko!"
Myslíte, že mě poslouchal? Ani zdaleka! 10 minut mě přemlouval a pak se jelo dolů.
Musím uznat, že to nebylo tak zlé. Docela se mi to i líbilo! Sjeli jsme všechny tobogány a dost jsem se bavil.Jako malé dítě, přesně tak se těšil. Já se ale asi po 15. jízdě jsem musel zastavit, už se mi mírně točila hlava.
"Loui, jestli chceš, běž sám. Počkám tě v bazénu, dědeček potřebuje oddech," podotkl jsem a šel do nedalekého bazéna s trysky. To je to, co jsem potřeboval!Sám pro sebe jsem se mírně, ale hlavně tiše, zasmál. Dědeček? Proboha. To si o sobě opravdu myslí? No tak mu není z toho dobře, no a? Tak starý zase není. Je mu 30, ne 60!
Vyšel jsem si schody nahoru a ještě párkrát se spustil dolů. Byla to velká legrace.
Pak jsem se vydal ho hledat. Už jsem byl dlouho bez něj a stýskalo se mi.
Našel jsem ho v jednom bazénu, kde seděl a usmíval se, když mě uviděl. Vlezl jsem si k němu.Spokojeně jsem se nechal masírovat tryskami, které mě masírovali. Spokojeně jsem vrněl, tohle jsem potřeboval, mé záda trpěly. Nechal jsem si mé ruky spokojeně položené na vodné hladině, než jsem zaslechl mého Louiho, kterého jsem následně i uviděl. Otočil jsem se zpět a za chvíli se míých ramen dotkly jeho maličké ručky.
Zapřel jsem se trochu o jeho ramena a vlezl si do teplé vody k němu. Ruce jsem si omotal kolem jeho ramen a těla a nos zabořil do jeho krku.
"Takhle se mi líbí," zamumlal jsem do jeho pokožky a přivřel oči. Byl jsem při něm a užíval si pocit tepla a vody, jež vířila kolem nás a uvolňovala naše svaly.To moje maličké koťátko. Teď když na sobě neměl oblečení, bylo vidět, že je oproti mně opravdu maličký a přitom tak roztomilý. Pohladil jsem ho po zádech, jemně jsem mu prsty běhal po zádíčkách, aby se uvolnil, jako já při něm.
Cítil jsem jeho hbité dlouhé prsty běhat po mých zádech. Šťastně a spokojeně jsem zavrněl a ještě víc se k němu přitulil. Cítil jsem, jak se moje tělo uvolňuje.
"Tak teď by to chtělo zastavit čas," zazubil jsem se a vtiskl mu malou pusu pod ucho."Zastavit čas neumím, ale rád tady s tebou zústanu jak dlouho budeš chtít. Jenom, kamarád kousek odtud vlastní restauraci, tak se večer můžeme jít najíst. Udělat si hezký večer, co ty na to?" zeptal jsem se a pohladil ho po vláscích. Měl je slepené vodou a vypadal trochu jako kuřátko. Moje kuřátko.
S konečků vlasů mi stékala a kapala voda, jak byly mokré. Bylo příjemné, když se tou mokrou slámou prošli jeho ruce.
"To zní báječně. Škoda jen, že musíme zítra do školy. Vůbec se mi tam nechce," zakňučel jsem."Neboj se, zítra na praxi vás budu učit jednu skvělou věc... andělské vlasy. Je to jemně tahaná hmota v moučkovém cukru, která je nakonec tak tenká, že je jako vlas," vysvětlil jsem mu a poukázal na jeden vlásek, který mu vyčníval. Moje mi padaly na ramena a studily, tak jsem si je raději svázal do drdolu.
Vykulil jsem na něj oči a sledoval jak si dává vlasy do drdolu. Svaly se mu na chvíli naply a pak opět povolily, když je vrátil na má ramena. Sice jsem je teď nemohl obdivovat, i tak jsem byl rád za něj a jeho přítomnost.
Teď jsem si to užíval, protože mi zůstal ještě celý večer, ale zítra s ním takhle můžu být až po škole.
"To se proboha jak dělá? Mně se to určitě utrhne.""Neboj se, neutrhne, je to pružná hmota, jenom se musíš naučit jak ji zpracovat. Nesmíš tuze, musíš s citem. Ale třeba na to trochu víc síly, to se ale naučíte všichni, je to lehké a chutná to úžasně." Usmál jsem se a pohladil ho po jeho tvářicče. Když jsem si dělal drdol sledoval mě.
"Tak pojď zlatíčko, jdeme si zaplavat. Ať se mi trochu rozcvičíš." Zavrněl jsem a vytáhl ho z vířivé části bazénu do té, kde se dalo úžasně plavat. To moje kotě plavalo trochu neohrabaně, ale roztomile.
"Bože, ty i plaveš roztomile."Řekl jsem si, že mu tedy budu věřit a zítra se mi to nějak povede.
Pche, prý rozcvičíš, no jak chce... Začal jsem tedy plavat za ním a pak se na mě divně podíval a jeho tvář se uvolnila. Díval se na mě tak něžně a s láskou.
"Roztomile? A já? To si mě s někým pletete, pane Stylesi," zasmál jsem se."Ale, pane Tommlisone, už když jsem vás viděl poprvé v mé třídě, věděl jsem, že tohle bude velice zajímavý semestr." Štípl jsem ho do pozadí až vyjekl. Přitáhl jsem si ho za pas k sobě. "A už tehdy jsem věděl, že tyhle rty budou patřit jenom mně a nikomu jinému," podotkl jsem a věnoval mu dlouhý polibek.
"Tak a teď pojď plavat."Byl tak úžasný, lepšího přítele jsem si snad ani nemohl přát. Dával mi tolik lásky, až jsem si myslel, že si to ani nezasloužím. Byl prostě skvělý. Vždy se mě snažil potěšit.
To jen já byl jak...ani nevím co... a asi mu to moc neoplácel.
Plaval jsem za ním. V bazénu jsme si užili ještě hodinu. Pak následovala ještě poslední jízda na tobogánu a my se vydali zpátky do šaten, abychom mohli už jít.Bylo už skoro 5 hodin a my jsme se chtěli jít jěště najíst, protože jsme dnes oba od rána nejedli.
Zatáhl jsem ho do šaten. Sebral jsem si věci, stejně jako Loui a zatáhl ho do veliké kabinky. Sebral jsem ručník a začal mu sušit hlavičku i zbytek těla. Vlasy jsem si rozvázal a taky usušil.
Spokojeně jsem si oblékl bílou košili a spodní díl. Knoflíčky jsem si nechal nezapnuté, aby mi jenom tak splívala po těle a nechala odhalenou střednou část hrudě. Louimu jsem na hlavu natáhl černou mikinku a dal mu pusinku do vlasů.
"Oblečeš mě, žáčku?"
ČTEŠ
FUCK school ~ Larry ✓
FanfictionLouis se přihlásí na svou vysněnou školu uměleckého cukrářství. Chtěl si jen splnit svůj sen, ale to netušil, kdo bude jeho třídní učitel. Opravdu to bude škola snů nebo se promění v něco jiného? V něco víc...? *** ©AkiTariW - RPG story: @AkemiManau...