52.

3.4K 157 32
                                    

"Ty nedočkavče!" zavrčel jsem a pohladil ho po líčku. "Neboj, za chvilku už budeme letět, ale já půjdu spát a ty taky. Chci aby si byl odpočatý když přiletíme, abychom hned mohli jít na pláž. Naučím tě surfovat. A na večer jsem nám zajednal lístky do divadla." Dokončil jsem. Měli jsme před sebou 18 hodin cesty, takže tam přideme akurát zítra ráno, ubytujeme se, najíme a půjdem hezky na pláž a pak do divadla.

Natěšeně jsem nadskočil na sedadle a podíval se na něj se širokým úsměvem. "To vážně? Surfovat? Vždy jsem chtěl něco podobného umět. Tak jo, jde se spát!" svalil sem se na něj, ale dával pozor, abych mu neublížil a hlavu jsem si opřel o jeho rameno. Díval se na mě s pobavením a raději mě jen obejmul. Nakonec jsem s pohledem z okénka ven, kde už všechno nabíralo na barvě nebe, usnul.

Moje malé kotě mi usnulo na rameně, bylo to strašně roztomilé. Pohladil jsem ho jěště naposled po vláscích a počkal, než nám donesou jídlo, které jsem nám oboum uložil do skřínky vedle sedadel, sníme si ho později. Sám jsem se přitulil k mému koťátku a nechal se unášet spánkem nad oblaky. Tak dobře se mi spalo, než se pode mnou začalo něco vrtět.

Přiletěli jsme do Austrálie a hned jsme šli k moři. Harry se svlékl, pod oblečením měl plavky. Vytáhl odněkud serfařský prkno a vydal se na moře. Hezky serfoval, jen co je pravda. Ale přišla obří vlna a vzala ho s sebou. Křičel jsem jeho jméno, no nedokázal jsem se hnout z místa. Pak jsem jen plakal a šeptal jeho jméno a jak moc ho miluju.
Naštěstí jsem se vzbudil na to, jak někdo se mnou třese. Podíval jsem se očima plných slz do těch nejhezčích smaragdů a rychle objal jejich majitele.
"Harry," vzlykl jsem. "Díky bohu, jsi živý."

"Co se ti proboha snilo?" zjsem se na tom mém malém zlatíčku. Vzbudilo mě to, jak mi dal facku ze spánku. Oatrně jsem ho přisunul ke mně a zvedl opěradlo na ruce, abych si ho mohl přitahnout do objetí.
"Moje zlato, neboj se, jsem tady a jsem živý. Spinkal si opravdu dlouho, za 2 hodinky přistáváme," podotkl jsem a pohladil ho po vláscích. "Pojď jíst, donesla to letuška, když už si spal. Já si své snědl před chvílí."

Přitulil jsem se k němu a nechtěl ho pustit. "To jsem tak rád. Nechci, aby se ti něco stalo. Nepřežil bych to, Hazz," fňukl jsem.
"To už? Už se těším až přistaneme," potěšil jsem se. Převzal jsem si od něj jídlo a hned se do něj s poděkováním pustil. Bylo to opravdu dobré.
Ty 2 hodiny uběhly opravdu rychle, ani jsem se nenadál a už jsme šli přistávat.

"Zlato moje, tady máš." Usmál jsem se na něj a podal mu cukřík, aby ho cumlal a nezlehlo mu v uších. Spokojeně bez problémů jsme přistáli a dostali se na letiště.
"Zlato, jestli nebudeš rozumět, nic si z toho nedělej. Tady se sice anglicky mluví, no občas když mluví rychle, nemusíš rozumět ani slovo," varoval jsem ho. Serbali jsme si batohy a šli společně ven. Chytl jsem taxík a nadiktoval adresu našeho hotelu, který stál při moři.

Přikývl jsem mu na znak toho, že rozumím a vydal se za ním. Všude bylo plno lidí.
Nasedli jsme do taxíku a nechali se odvést do hotelu. Na recepci seděla mladá blondýnka, která se na nás mile usmívala, no když začala mluvit, opravdu jsem jí místy nerozuměl. Tak jsem tam tak stál a čekal, až dostaneme klíče od pokoje.
"Ten australský přízvuk je opravdu zvláštní," povzdechl snem si před našimi dveřmi.

"Na to si za těch pár dní zvykneš, neboj se," zasmál jsem se a jemně ho postrčil dovitř do našeho pokoje.
"Tak snád se ti to líbí!" Usmál jsem se a šel dovnitř, abych skontroloval jestli nám dovezli obleky, které jsem objednal. Lou zrovna prozkoumával koupelnu. Opatrně jsem se k němu přitáhl a políbil ho na krk.

Usmíval jsem se jak blázen. "Je to tady nádherné, moc se těším, to budou krásné vzpomínky."
Ucítil jsem hebkost jeho rtů na mém krku a pak i jeho ruce na mém pasu. "Miluju, když mě takhle objímaš," zaculil jsem se a podíval se na něj, jak nejvíc mi to jen dovolil.

"To jsem moc rád, že se ti to líbí," zavrněl jsem a jemně jej kousl.
"Tak co? Jdeme se převlíct a pak na pláž?" zeptal jsem se a zalezl do pokoje, kde jsem se začal svlékat. Bylo mi jedno, že mě uvidí, nahého mě už přeci viděl víc než jednou.

Vzal jsem si svůj batoh a začal v něm hledat plavky. Rychle jsem si je vzal a oblékl.
"Dáváš si něco na plavky?" Otočil jsem se směrem k němu a skousl si ret. Viděl jsem ho už nahého i bez trička, bez kalhot, všelijak... ale pohled na jeho tělo mě vždy uchvátí.

"Zavři pusu zlato, jinak ti tam vlétne mucha," podotkl jsem a zatáhl ho dolů. Pláž jsme mali pod hotelem, nebylo třeba nic jiného než plavky a ručník.
Sjeli jsme dolů výtahem a roztáhli si osušku. Vytahl jsem opalovací krém a namazal mou panenku. Když chtěl i on, zastavil jsem ho. "Já to nepotřebuji zlato."

Překvapilo me, že jsme to na pláž měli tak blízko. Ani jsem si toho nevšiml, když jsme projížděli. Příště bych se asi měl víc rozhlížet.
Vzal jsem si ručník a položil ho vedle osušky, kterou jsme si rozložili místo deky. Nechal jsem se namazat, bylo to úžasné, líbilo se mi to.
"Proč nepotřebuješ? Nechci aby ses spálil," protestoval jsem, ale to už mě on někam táhl.

"Nedokážu se spálit, nejde mi to, nevím proč. Mám to tak už od dětství," vysvětlil jsem mu a zatáhl ho do nádherných vln. "Pojď, ale hlavně se toho nenapij," upozornil jsem ho a přitáhl ho do hlubší vody, kde jsme mohli s klidem plavat.
"Nechej se unášet vlnama, nebraň se tomu."

Šli jsme dál a dál do hloubky, až jsem nedosáhl na dno. Moc se mi to nelíbilo, protože Harry ještě chvíli dosáhl a já tam máchal nohama ve vodě jako nějaký idiot.
"Harry, vždyť se tady utopím, nedosáhnu na dno," stěžoval jsem si.
Neberte mě špatně, ale opravdu jsem se toho bál. O smrt v moři opravdu nestojím. To ať mě raději přejede auto...
"Harryyy," zakňučel jsem, když se mi jenom zasmál.

Moje roztomilé maličké kotě. "Tak pojď ke mně zlato." Přitáhl jsem si ho k sobě a nechal ho, ať mi vyskočí na pas a obmotá mi nohy kolem boků. Spokojeně se na mě zavěsil a zabořil mi tvář do krku. Jemně jsme se pohupovali ve vlnkách a užívali si teplou vodu, která nám obmývala těla.

Cítil jsem se jako koala, nějak tak jsem byl na něj pověšený.
Smáli jsme se, Harry s námi společně s vlnami houpal. "Co to děláš?" zeptal jsem se, když najednou udělal pár kroků směrem do hloubky a nechtěl mě pustit.
On se chce snad ponořit?
"Ne! Ne ne neee, pusť mě," smál jsem se.

"Neboj se koalo," zasmál jsem se. Šel zpět k pláži, kde jsem ho opatrně pustil, aby dosáhl na zem. Začal jsem máchat rukama, abych ho trochu pocákal, ale on mi to začal vracet. Potvora jedna!
Chytl jsem ho a strčil pod vodu, ale jenom na chviličku, aby se mu nic nestalo. "Ty jsi ale potvora Loui."

Začal jsem si utírat oči, ale moc mi to nešlo. Nos i oči jsem měl lehce plné mořské vody.
Začal jsem zhluboka dýchat a dívat se kolem. Mokré vlasy mi spadaly do tváře a přede mnou se jen ozýval smích. Kolem mých boků byly omotány dvě paže. Ušklíbl jsem se na kudrnatého kluka přede mnou, vzal obě jeho ruce a jak nejsilněji jsem uměl, shodil jsem ho do vody.
"A máš to!" smál jsem se.

Zakuckal jsem se pod vodou, než mě pustil. Pak jsem vyskočil nad vodu a zhluboka se nadechl.
"Ah, dobře, dobře, mír!" zasmál jsem se v obranném gestu.
"Tak co, jdeme plavat? Jenom po pobřeží, ne do hloubky, neboj. A pak se můžeme jít osušit a trochu tě opíct."

Zamračil jsem se lehce na něj, mírně s pobavením. "Mě nikdo opékat nebude," zasmál jsem se a šel plavat. Za chvíli se vydal za mnou Harry a stali se z toho závody, kdo bude plavat rychleji.
Hádejte, kdo vyhrál... Samozřejmě, že on...
"To není fér! Ty jsi větší než já, tak jsi i rychlejší!"

Nad jeho reakcií jsem jenom pokrčil rameny a vyšel ven, kde jsem se rozvalil na pláž. Za chvilku na mém klíně přistál Lou a já ho pohladil po zádech, než jsem zaslyšel nadávání.
"Bože, tohle je odporné! Jsou tu děti! Proboha, tohle není možné, tohle je proti přírodě!" Zaslyšel jsem a otočil hlavu dozadu. Stála tam starší paní, asi s manželem, a rozkřikovala se na celou pláž.

FUCK school ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat