Když Lou zaklepal, zrovna jsem dodělával poslední objednávku.
"Dále!" křikl jsem a rychle běhal po klávesy. Uviděl jsem jeho hlavu v mých dveřích.
"Pojď dovnitř, Loui," zavrněl jsem, ani jsem se na něj nekoukl, jenom pokračoval v práci. Loui vešel a zavřel dveře. Následně se kolem mě omotaly dvě ručky a zacítil jsem dech na krku.Zavřel jsem za sebou dveře a opřel se na chvíli o ně. Harry pořád ťukal do počítače a já ho pozoroval. Nevěnoval mi žádnou pozornost, to se musí změnit!
Sám pro sebe jsem se usmál a rozešel se za ním. Zezadu jsem kolem něj omotal ruce a tváří se přiblížil k jeho krku.
"Tak jsem tady," šeptl jsem a pár polibků věnoval jeho kůži.Musel jsem slastně zavrnět, když se jeho rty dotkly mého odhaleného krku.
"Louisi, já mám jěště práci, dej mi chvilinku," zavrněl jsem a přesunul jeho ruce níž - na můj hrudník, aby mě nerozptylovaly. "Za chvíli jsem jenom tvůj," zamumlal jsem si pro sebe... musel jsem to dodělat.Chvíli jsem sledoval jeho práci, ale pak jsem to vzdal. Každý můj pokus zmařil.
Narovnal jsem se tedy a odkráčel ke gauči. Chvíli jsem ležel na zádech a pozoroval bílý strop, který ovšem po nějaké té době přestal být zajímavý.
Lehl jsem si tedy na břicho a začal projíždět sociální sítě, než bude mít Harry čas...Dokončil jsem poslední objednávku a koukl na mé unuděné klubíčko na gauči.
"Mám hotovo, Loui," zavrněl jsem a šel pomalu ke gauči. Sedl jsem si vedle něj a stáhl ho do mého objetí. Spokojeně jsem se přitulil k jeho nádherně vonícímu krku.
"Dnes na zkoušce jsi byl úžasný!"Pohodlně a spokojeně jsem se usadil na jeho klíně a omotal mu ruce kolem krku. Usmíval jsem se na něj, byl tak krásný.
"Děkuji," vydechl jsem, když jsem jeho rty a místy i zuby cítil na svém krku.
Harryho ruce jsem cítil na svých bocích, na tváři, na stehnách, všude!
Zuby si hrál s kůží na mé klíční kosti. Tehdy ve mě vybouchl ohňostroj.
"Aaaah! Harry!"Když jsem ho kousl, nečekal jsem, že bude až tak hlasitý. Dal jsem mu ruku přes ústa a pozorně poslouchal, jestli něco nezaslechnu z venku.
"Louisi!" zavrcčel jsem na něj a pustil mu ústa. "Tady musíš být potichu, tohle si nech na doma," zašeptal jsem mu do krku a dal mu tam maličkou pusinku.
"Jěště 4 dny a víkend je tady, máš něco v plánu na týden?""Promiň," zašeptal jsem a sklopil hlavu.
Líbila se mi ta představa, že si to nechám na doma, co všechno by jsme dělali...
Oklepal jsem se, nesmím o tom přemýšlet. Ne teď...
"M-myslím, že ne," pousmál jsem se a přemýšlel, zda tomu tak opravdu je. Ale nemyslím si, že mám nějaký velký plán."Dobře, tak se pilně uč, protože jsem slyšel," zavrněl jsem a kousl ho do ucha, "že se vám chystá profesorka Tomasonová dát písemku z matematiky. Jen tak. Nikomu to neříkej, je to tajemnství!" Zasmál jsem se a stiskl ho v mém objetí.
"Né, že dostaneš něco horšího než 2 jasný?"Hlavu jsem si položil na jeho rameno.
"Nikomu to neřeknu, ale nemůžu ti slíbit, že dostanu jedničku," zasmál jsem se a dal mu pusu na tvář.
Harry se na mě nechápavě zamračil. "To víš, matika a já, no... Dobrá kombinace to rozhodně není," zasmál jsem se."Tak dobrá, ale ať to není 3, jasný?" otázal jsem se s zvednutým obočím. Nasledně jsem se ale vpil do jeho nádherných rtů, měla to být něco jako odměna za to, že dnes byl úžasný. Jemně jsem mu slíbaval horní a spodní ret a jazykem klouzal po mezírce medzi nimi. Žádal jsem o vstup, co mi nakonec i bylo svoleno. A já začal prozkoumavat každé zákoutí jeho úst.
Nechal jsem se líbat tím hříšným stvořením.
Bože, on je snad bůh dokonalosti!
Přitáhl jsem si ho blíž k sobě, aby započala válka mezi našimi jazyky. Tiše jsme si vzdychali do úst toho druhého.
"Neříkal si, že si to máme nechat na doma?" zamumlal jsem mu do rtů.
Pobaveně jsem se mu podíval do tváře a on jen dál líbal každý kousek mé tváře."Tohle je tichá činnost," zasmál jsem se a políbil ho na nos. "Ty můj žáčku," šeptal jsem mu do ouška. Nakonec spokojeně zabořil hlavu do jeho trika a vdechoval jeho vůni, která mě nádherným způsobem uklidňovala. Hladil jsem ho pomalu po ruce a prostě relaxoval.
Hrál jsem se s jeho kudrlinkami. Měl je zase tak krásně jemné a s vůní kokosu.
Usmál jsem se. Takhle se mi to líbilo.
Pak nás Harry uložil tak, že jsme leželi a on spokojeně ležel na mě, pořád s hlavou v mém tričku.
Zasmál jsem se, když mě nosem lechtal i přes tričko.
"Harry, ty trdlo!""Hej, hej, já jsem tvůj profesor," zasmál jsem se a mírně ho kousl. Mazlil jsem se s jeho hrudí. Oproti té mé byla opravdu maličká, jako on sám, byl jsem vyšší i celkově větší.
Zavrněl jsem a pohladil ho po vlasech. "Ty moje malé koťátko. Zítra je škola, takže dnes žádné ponocování, jasné? A spřes víkend můžeme jít zas lyžovat.""Ano pane učiteli, půjdu brzo spát, abych mohl zítra být brzo ve škole," zazubil jsem se. Harry zvedl svůj pohled směrem ke mně s pohledem alá 'to myslíš vážně?'. Zachichotal jsem se a prohrábl mu rukou vlasy. Vzal si mé prsty a sklousl je. "Au," nevěřícně jsem se na něj podíval. "To bylo za co?"
"Za to, že lžeš," zasmál jsem sa a pohladil ho po místě, kde jsem ho kousl. "A za to, že provokuješ," doplnil jsem zamumlaním do jeho hrudě.
"Spát dřív půjdeš! Jinak tě zítra budu zkoušet. A ve Čtvrtek budeme mít přednášku, tak doufám, že budeš dávat pozor, je to od mého veľmi dobrého známého.""Dobře, půjdu spát brzy, jen mě nezkoušej. Pokaždé, když jsem před tabulí, jsem v stresu a půlku zapomenu," zasmál jsem se. Pak mi ale došla na um druhá část jeho slov. "Velmi dobrý známý?" Otočil jsem se na něj a on s úsměvem a zasněně přikývl. "Jak dobrý?" zamračil jsem se. Má někoho jiného, nebo snad dalšího?!
ČTEŠ
FUCK school ~ Larry ✓
FanfictionLouis se přihlásí na svou vysněnou školu uměleckého cukrářství. Chtěl si jen splnit svůj sen, ale to netušil, kdo bude jeho třídní učitel. Opravdu to bude škola snů nebo se promění v něco jiného? V něco víc...? *** ©AkiTariW - RPG story: @AkemiManau...