Bylo roztomilé, jak se snažil udělat mi cucflek. Modřinu tam budu mít určitě, i když asi až zítra ráno.
"Zlato, přestaň, protože budu mít za chvíli děravý krk," podpíchl jsem ho a šťouchl ho do boku. Pak jsem ho objal kolem pasu a postavil se spolu s ním. Svalili jsme se oba na gauč a já ho jemně hladil přes záda.Omluvně jsem se na něj podíval. "Promiň, díru jsem ti tam opravdu udělat nechtěl," zasmál jsem se tiše.
Ležel jsem na něm a on měl ruce omotané kolem mě a hladil mě po zádech. Kde tam sklouzl rucema i na mé pozadí a já se jen zachichotal, když slastně vydechl a přivřel oči."Malý ďábel," zasmál jsem se a silně ho do zadečku štípl až vypískl.
"No nebudeš provokovat." Vyhuboval jsem mu se smíchem a pleskl ho silně po celé ploše. "Tvoje šukézní prdelka nebude provokovat.""Vždyť já a ani ta 'šukézní prdelka' neprovokujeme," namítl jsem, ale to mě opět plácl přes zadek, až jsem nadskočil. Udělal to ještě jednou a já slastně vydechl, až jsem se sebe lekl. Harry se však jen spokojeně usmál.
"Takže, můj žáček nechce být hodný? Na to se jěště podíváme!" zasmál jsem se a posadil se s Loisem na kolenou.
"Tak zlý žáci se musí trestat," zavrčel jsem mírně a stáhl mu kalhoty pod zadeček, který teď byl zahalený jenom v černých boxerkách. Spokojeně jsem se usmál a z mých vlasů se určitě museli vystrčit růžky za takovou čertovinu. Stáhl jsem kalhoty trochu níž a přisál se na zadní stranu jeho krásného stehna. Udělal jsem mu tam několik flíčků. Loui se metal ze strany na stranu, jako rybička na suchu. Držel jsem ho až do té doby, než jsem byl spokojený.
"Tak a teď jsem zvědavý, jak budeš vysvětlovat Niallovi, kdo ti poslal ten vzkaz."Pro boha, bylo to tak úžasné. Chtěl jsem i nechtěl, aby pokračoval. Chtěl jsem to proto, že se mi líbila pozornost, jakou mé kůži věnoval. Nechtěl, protože jsem věděl, že mě to pak bude bolet. Ale i když jsem se snažil od něj dostat, on mě nepustil.
"Těžko, Harry, těžko," vydechl jsem zadýchaně. Vlasy jsem měl na všechny strany a dech splašený."Tak ti to uděláme malinko těžší." Zasmál jsem se a silně ho kousl do měkké tkáně kůže.
"Tady to nemáš jak skrýt." Pousmál jsem se a jemně špičkou prstu přejel po zbarvující se modřince.
"Ani nezkoušej něco prozradit! Jasný?" řekl jsem kousavě a vychutnával si jeho pohled 'Harry, já tě zabiju.'"Bože," vydechl jsem skrze zuby. "Proč mi to děláš?" fňukl jsem a dloubl do něj prstem. A taky že mi to pak vrátil. Opět mě kousl.
Bože, já ho tak miluji, ale teď bych ho nejraději zabil.
Co mi to dělá! Proč! Co jsem udělal?!
Po pár minutách se asi nade mnou slitoval, protože jen spokojeně mlaskl a hladil mě po mých modřinkách."Aby se tě měl zítra na Niall na co ptát!" vysmál jsem se mu jemně a pohladil mu několik kousanců na jeho nádherném krčku.
"Jsi tak nádherný, Louisi," pochválil jsem ho a jemně ho políbil na líčko."Nádherný a ubolený," kňukl jsem a podíval se na něj pohledem raněného zvířete.
"Co s tím mám teď dělat? Vždyť ono to bolí." On se jen zaculil a dál mě jednou rukou objímal a druhou jezdil rukou po VŠECH mých modřinkách a někdy i zadečku."Neboj se, zítra to bude lepší, už z toho bude jenom malé znaménko toho, že tě miluju a jsi jenom můj, koťátko," zašeptal jsem mu jemně do krku. Rukou jsem mu vjel do vlasů a spokojeně vydechl. Bože ty jeho vlásky!
"Zlato moje, někdy ti udělám copánky!" Zamumlal jsem si, více méně, pro sebe, odhrnul mu vlásky z tváře a políbil ho na bradu, nos a následně i na čelo."Z toho na krku možná, ale dost silně pochybuju, že z těch na stehnách budou jen, jak si řekl, malá znaménka," odfrkl jsem si. Ale jeho způsob udobřit si mě, se mu povedl. Pusinky po celé mé tváři mě šimrali, ale líbili se mi. Nechal jsem ho a zatím si ty kalhoty natáhl zpátky, aby ho náhodou nenapadlo mi udělat další znaménka.
"S copánky budu vypadat blbě," zasmál jsem se."Vypadal bys nádherně," pousmál jsem se. Jemně jsem ho políbil na ouško a lehl si vedle něj.
"A no, že to jsou, enbou tedy budou, malá znaménka neslibuji. Vždyť to uvidíš zítra na tělocviku a kluci asi taky." Byl to plán, který byl dokonalý.
"Ou, já ti zapomněl říct, že vám zítra tělocvik supluju? Budeme dělat věci na hrazdě.""Pane bože," zrudly mi tváře, když jsem si uvědomil fakt, že to opravdu někdo uvidí. Rukama jsem si zakryl tvář a jen naslouchal Harryho pobavenému smíchu.
"No když se zítra postavím a udělám pár kroků, tak možná cvičit budu," vydechl jsem."Nevyváděj, vždyť jsem ti nic tak hrozného neudělal. Zítra pěkně půjdeš cvičit, jinak bych ti musel dát neomluvenou hodinu. A na konzultace ke mně bys asi nechtěl." Dokončil jsem a na potvrzení svých slov ho štípl do zadku.
"A teď už pojď spát, je pozdě." Zakončil jsem to a i s ním v náručí odkráčel do ložnice, kde jsme se oba uložili.
"Dobrou noc, zlato."Vydal jsem se za ním a on si mě hned stáhl k sobě. Tiše jsem vypískl a zachichotal se. Nechal jsem si na krk vtisknout pár polibků, stejně jako na rty a s popřáním dobré noci jsme oba usnuli.
Ráno jsem se vzbudil jako pokaždé druhý, tak jsem se vydal do koupelny, kde jsem se lekl sám sebe. Trochu jsem vypadal, jako po napadení. Raději jsem nechtěl vidět ta stehna, která mimochodem bolela při každém kroku.
Vydal jsem se pak ospale za mým kudrnáčem do kuchyně.Zaslechl jsem dech při mém uchu a já se ošil.
"Dobré ráno, miláčku!" zašeptal jsem a pohladil ho pozadu po zadečku.
"Zlatíčko, dáme si snídani, dobrá?" pousmál jsem se a otočil se na něj a skoro mi to vypadlo... Jeho krk byl krásně označený a stehna taky.
"Půjčím ti rolák, dobře zlato?""Myslím, že je to zbytečné, když to na těláku každý uvidí, kvůli mým šortkám a tričku s krátkým rukávem," pokrčil jsem rameny a ještě než jsem se posadil moje místo obsadil Harry a posadil si mě na kolena. Sedělo se mi o hodně líp.
"A tak to má taky být, zlatíčko." Zasmál jsem se, pohladil mu modřinku na krku a pak ji následně jemně poláskal jazykem.
"Tak, papej, za chvíli musíme jít," zamumlal jsem.
Pak už to proběhlo normálně jako včera, teda až do zmiňované třetí hodiny - tělesné výchovy. Šel jsem se převlíct do sportovního a čekal na kluky v tělocvičně, kde jsem zatím připravil hrazdu.Nakonec jsem si ten rolák přeci jen vzal. Ať na mě nečumí hned od rána. Všechno bylo v pohodě, než přišla třetí hodina a my se přesunuli do šaten.
Všichni se převlékali a já tam jen tak stál. Niall do mě několikrát drcnul, ať makám. S povzdechem jsem si přetáhl rolák přes hlavu a to se všechny pohledy stočily ke mně. Všude se ozvalo pískání. "To ti jaká piraně udělala?" ušklíbali se.
A když jsem si dal šortky? Hned věděli, že to asi nebyla holka a já ve vztahu nehraju toho nahoře.
ČTEŠ
FUCK school ~ Larry ✓
FanfictionLouis se přihlásí na svou vysněnou školu uměleckého cukrářství. Chtěl si jen splnit svůj sen, ale to netušil, kdo bude jeho třídní učitel. Opravdu to bude škola snů nebo se promění v něco jiného? V něco víc...? *** ©AkiTariW - RPG story: @AkemiManau...