Konečně ta hrůza s názvem škola skončila. Harry zase odešel i s Alexejem do kabinetu a hned se odtamtud začal ozývat smích. Kolem mě prošel Niall a mě něco napadlo. Když si může Harry udělat "párty", tak já si můžu udělat také.
"Nialle, nezašel bys ke mně? Skoukneme nějaké filmy a tak," usmál jsem se nadšeně. Vlastně by to bylo opravdu fajn!
"Promiň Louisi, dnes nemůžu, slíbil jsem tetě, že jí pomůžu se stěhováním." Tak asi nic...
Vešel jsem do bytu a vzal si Kim na ruce. Okamžitě jsem se s ní začal na gauči mazlit. "Tak to vidíš broučku, zase jsme zůstali sami."S Alexejem jsme se zabávali jěště asi hodinu, než musel na zasedání a já domů. Když jsem dojel, doma jsem se převlékl a lehl si na gauč. Sebral jsem do rukou mobil a napsal Louimu.
Harry: Tak co, líbila se ti přednáška?
Ujídal jsem z brambůrků a sledoval televizi, kde dávali nějaký akční film, který vlastně nestál za moc, ale nic jiného nedávali takže...
Kim se jen spokojeně tulila k mé ruce a já se usmíval jak blázen. Najednou mi zavibroval mobil ohlašující novou příchozí zprávu. Byla od Harryho.Louis: Jo bylo to fajn. Jak bylo s Alexejem?
Harry: Bylo to super, Alexej mi povídal o všem, co dělal na cestách a ukazoval mi různé fotky. Pak jsme si povídali i o mé práci a nakonec o všem. Prostě pohoda, jako vždy.
Harry: Snad nežárlíš!
Pche, já a žárlit?! V žádném případě... Na toho kluka? Nikdy!
Louis: Nežárlím. Jsem rád, že jste si to užili...
Musel jsem se zasmát nad rýchlostí, kterou odepsal.
Harry: Jo užili a v pátek jdeme jěště na oběd, pak už odjíždí. Takže v sobotu budeme spolu.
Louis: Jupiiiiii, těším se! A půjdeme znovu lyžovat? :D Jo a užijte si ten pátek 😉
Harry: Můžeme jestli budeš chtít, už budeš lyžovat hezky sám a já vedle tebe. Půjde ti to.
Harry: Užijeme, nemusíš se bát! 😄
Louis: Lyžovat sám? No to těžko, ale pokusím se :D
Zasmál jsem se, odložil mobil a vybral se do koupelny, abych si mohl dát horkou koupel. Mé svaly se hned uvolnili a já začal relaxovat. Bylo to úžasné. U vany stála celou dobu (čtvrt hodinu) Kim a pozorovala mě s vrtěním ocásku. Až pak jsem vylezl.
Usmál jsem se na telefon. Zavrtal jsem se do dek i s hrníčkem čaje. Položil jsem si před sebe notebook a pustil si dokument, abych věděl i něco zaujímavého. Nakonec jsem usnul a vzbudil mě až zvonící mobil.
"Haló, tady Harry Styles," oznámil jsem a přetřel si oči. Bylo 6 hodin ráno, kdo mi sakra volá?!
"Ahoj, Harry, tady Alexej.""Tak jo Kim, jde se spát, zlatíčko!" Zvedl jsem tu kuličku na ruce a i s ní jsem šel do své ložnice. Usnul jsem v županu i s Kim u mě.
Ráno jsem zcela svěží, čemuž jsem se sám divil, vstal a šel nám dvoum udělat snídani. Pak jsem se vydal do školy a tam do třídy. Byl pátek, takže jsem měl celkem dobrou náladu.Alexej mi volal kvůli tomu, že se večeře ruší, protože ho pozvali do japonska. Na rok jako celebritu, aby cestoval po krajině a všechno by mu platili. Pak přišla ale otázka, zda nechci jít s ním. S myšlenkou v hlavě jsem šel do školy, kde jsem měl první hodinu s mou třídou. Chtěl jsem jim to oznámit.
"Třído má! Dnes jsem obdržel velmi zajímavou nabídku..."
ČTEŠ
FUCK school ~ Larry ✓
FanfictionLouis se přihlásí na svou vysněnou školu uměleckého cukrářství. Chtěl si jen splnit svůj sen, ale to netušil, kdo bude jeho třídní učitel. Opravdu to bude škola snů nebo se promění v něco jiného? V něco víc...? *** ©AkiTariW - RPG story: @AkemiManau...