38.

3.9K 197 15
                                    

Bože to moje malé kotě, byl jsem na něj uražený, ale když jsem zacítil jemné polibky na mém krku, všechno bylo odpuštěné. Jemně jsem si ho stáhl do mé náruče a ublíženě na něj koukl.
"Ty mi tady uklidíš, že ano?" kňukl jsem a jemně ho zubama zatahal za nos. "Hezky prosím."

Očima jsem si bloudil po nose. Hledal jsem, jestli mi tam nenechal nějaký kousanec, ale vypadalo to tak, že pro jeho štěstí ne. Přesto jsem si ho ještě pro jistotu i prohmatal prsty.
"Jasně, hezky ti tady poklidím a než se vrátíš, budu mít hotovo," usmál jsem se na něj sebejistě.
"Neměj obavy, bude se to tady lesknout odshora až dolů," kývl jsem.

"No ty jsi šikovné koťáko!" pochválil jsem ho a pohladil ho po vlasech. "Tak moc tě miluju kotě," zasmál jsem se. Silně jsem ho objal a přitiskl si nos do jeho trika.
"Moje zlato milované, nikomu tě nedám! Nikomu!" Usmál jsem se a pořádně do něj zabodl nos.
"A přál by sis něco speciálního na Vánoce?"

Zaculil jsem sem. Byl tak sladký. Vypadal jako malé dítě, které se tulí ke svému oblíbenému plyšovému medvídkovi.
"Mě stačí, že budu s tebou, po ničem jiném netoužím," usmál jsem se a pořádně ho políbil.
"Jen aby tě nenapadlo volat Nialla do trojky, protože právě po tom opravdu netoužím," zasmál jsem se a prohrábl mu jeho dlouhé kudrlinky, zatímco mé kaštanové vlasy mi spadaly do čela.

Se smíchem jsem mu vlásky odtáhl z čela a políbil ho na něj.
"O to se nemusíš bát. Co tak filmový den a pizza?" Zzptal jsem se s úsměvem a pustil televizi, kde jsem najel na online filmy. Loui něco vybral a já šel upéct dost pizzi na celý den. Když byla hotová jenom jsem se stulil na gauč k němu. Takhle jsme strávili celý den až do večera, kdy jsme v společném objetí usnuli.

Ráno jsem se vzbudil na upozornění na zprávu v mém mobilu. Rozlepil jsem tedy své modré oči a vzal si mobil k sobě.
'Lásko, šel jsem nakoupit, pokliď to v bytě, prosím. Vrátím se kolem oběda.
S láskou, tvůj nejlepší učitel na světě xoxo,' stálo v ní.
Porozhlédl jsem se kolem a on tady opravdu nebyl. Pousmál jsem se, rychle mu odepsal v souhlasu a dal se do práce, ať to tady máme hezké na ty svátky.

Hned z rána jsem se vybral do obchodního centra, musel jsem toho nakoupit opravdu hodně od jídla, skrz dárky až po stromeček. Nejdřív jsem šel nakoupit jídlo - maso, ovoce, pečivo, sladkosti a všechny potřebné věci, jako například čipsy, tyčinky a to všechno... Hned jsem to uložil do auta, i když to bylo asi 20 tašek. Nasledovali dárky pro rodinu a taky obří medvídek pro Louiho. Obří, jako opravdu obří, byl vysoký téměř jako Loui a byl veliký, huňatý a přitulný. Hlavně proto, aby se měl s kým tulit, když budu muset na školení koncem budoucího měsíce. Toho dostane na narozeniny, takže ráno. Pak jsem mu vyzvedl náhrdelník, na kterém měl naše iniciáli, taky na narozeniny. A potom pár drobností na Vánoce a nakonec jsem stál před mně neznámím obchodem.
Figuríny v různých kostýmech, s pouty, vibrátory a věcmi tomu podobnými. Ano, stál jsem před sexshopem.
Vešel jsem dovnitř a ihned se mě ujala mladá prodavača. "Dobrý den, co si přejete?" zeptala se ihned a já se na ni usmál.
"S přítelem plánuji náš první společný sex a chci, aby byl pro něj dokonalý, takový, jaký si zaslouží," usmál jsem se a ona zčervenala.
"Proč jsou všichni chlapy, kteří se mi líbí gayové!" zasmála se a já taky. Byla sympatická.
"Tak pojďte, tady máte oleje a lubrikanty, tenhle je extra jemný, opravdu na kůži zanechá přijemný pocit... pak..." pokračovala a já ji jenom spokojeně následoval. Skončil jsem s několika lubrikanty, dál kondómy, svíčky ,lupeny růží ,taky jsem si vzal pírka, ale to asi na potom a nakonec, hřeb večera, několik nádherných krajkovaných podvazků a kalhotek. Bože, on bude vypadat tak nádherně! Všechno jsem zaplatil a rozloučil se.
"Ať se vám to vydaří," rozloučila se a já se usmál. Poslal jsem Louimu SMS, že jdu domů a že má zalézt do koupelny, protože musím schovat dárky a že pro něj přijdu, když bude moct. Nasedl jsem do auta a s blaženým pohledem jsem jel domů a těšil se na to, že za necelý den a půl mu dám všechny dárky.

V Harryho bytě jsem všechno poklidil. A když říkám, všechno, tak myslím opravdu všechno. Omyl kna, podlahu, vymetl jsem všechny pavučiny v chodbě na temných místech, utřel prach, vyprášil koberce, peřiny, polštáře a deky. Když něco dělám, tak alespoň pořádně...
Chvíli mě otravoval i Niall, takže jsem půlhodinu strávil telefonujíc s ním. Jen tak jsme si povídali. Pak jsem se vybral do mytí všeho nádobí, co tady Harry měl, včetně hrnců a pánví, jelikož už tady nebyla žádná práce, udělal jsem to.
Pak mi od Harryho přišla zpráva, ať jdu do koupelny, protože mi nechce zkazit překvapení na Vánoce. Jen jsem pobaveně uzamkl telefón a zavřel se v koupelně, kde jsem to taky ještě umyl. Ať vidí, že jsem se opravdu činil, když byl pryč. Také jsem zkontroloval všechny své modrinky na krku a blaženě se u toho usmíval. Ale také u svého pozadí, to už skoro nebolelo a modřiny na něm pomalu mizely...
Ani ne za deset minut už bylo slyšet otevření vchodových dveří a jeho mumlání. Slyšel jsem ho projít do jednoho z pokojů a za pár chvil se ozvalo klepání na dveře od koupelny.

Bože, tady to bylo tak nádherně uklizené, opravdu dokonalé. Mé nakupivání trvalo opravdu dlouho, vžyť jsem odešel ráno a teď jsou 3 odpoledne.
Všechno jsem uklidil do prázdné místnosti, kterou jsem neuvyužíval, zamkl jsem a tašky s potravinami uložil do kuchyně, vybalíme to společně.
Zašel jsem do koupelny, kde mě čakal Loui. "Lásko, je to tady nádherné! Jsi tak šikovný. Pojď mi pomoct vybalit, nakoupil jsem toho hodně, aby jsme měli všechno... všechno pro mnou lásku," zašeptal jsem mu do rtů a zatáhl ho do kuchyně.

"Jsem rád, že se ti to tady takhle líbí."
Díval jsem se mu do očí, zatímco mi šeptal do rtů. Bylo to tak krásné. Pak mě zatáhl do kuchyně a společně jsme všechno uložili do lednice a polic na svá místa. Nakoupil toho opravdu hodně. S tím vyžijeme snad i do jara!
Udělali jsme si něco rychlého na pozdní oběd a společně úplně vyřízení jsme si sedli na gauč do obýváku.
"To byl ale den. Ozdoby asi dořešíme až zítra, viď? Asi už nezvládnu ani stát," zasmál jsem se.

"Ty můžeš klidně sedět, já půjdu upéct cukroví a sladkosti." Líbl jsem ho na čelo a sám se zvedl, abych šel péct. Loui si sedl na barovou židličku a začal mi vykrajovat cukroví. Já pekl a ukázal mu jak zdobit, udělal jsem několik druhů. Zpívali jsme si koledy a takhle to pokračovalo až do večera a stejně i na druhý den, zdobili jsme stromeček a věšeli světýlka. Až nakonec přišel ten den...
Ráno jsem vstal hodně brzo a šel připravit Louimu narozeninovou snídani a přichystat dárečky na gauč. S tácem v rukou jsem šel pomaloučku za mou princeznou a ve dveřích jsem začal zpívat.
"Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday my love Loui, happy birthday to you!" zazpíval jsem mu, on byl už vzhůru a usmíval se na mě.
"Lásko všechno nejhezčí na světě k tvým 19. narozeninám."

FUCK school ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat