54.

3.4K 155 12
                                    

Oba jsme se dostali do postele, kde se ke mně Harry přitulil a o sekundu na to už spokojeně odchrupoval. Chvíli jsem ho pozoroval, než jsem také usnul.
Vzbudili jsme se společně a Harry si rychle sbalil věci do posilovny a prý něco bere i mě. Já se ale raději převlékl do legín a trička už na pokoji. Pak mě Harry chytil za ruku a táhl.

Sbalil jsem si věci na cvičení, které jsem si donesl z domu. Tílko a tepláky, taky, samozřejmě, tenisky. Louiho jsem vytáhl z postele a nasměroval nás oba dolů na recepci, kde jsme si zamluvili fitko. Prý tam je teď jenom pár holek a to bylo supr. Zalezli jsme do šatny, já se začal převlíkat a Loui jenom seděl a koukal.
Oblékl jsem se ,sebral vodu a ručník pro oba a vydal se do útrob fitka. Měli to tady opravdu hezky zařízené.
"Tak co Loui, kde mám začít, nejdřív hrazda nebo stroje?"

Následoval jsem ho jako jeho ocásek a nemohl se vynadívat, co všechno tady bylo.
"Eh, asi hrazdu. Hezky se na tebe při tom dívá," zaculil jsem se a sedl si na zem hned naproti hrazdě. Měl jsem dokonalý výhled na něho. Jeho tělo, postavu, svaly.
Jen nade mnou pokroutil hlavou a složil si věci vedle mě.

"Och kotě, ale jenom tentokrát, jasný? Příště budeš už hezky cvičit," pokroutil hlavou. Dal jsem si hrazdu tak, aby se mi na ní dobře cvičilo a začal jsem. Nejdřív jenom rozcvička, abych si pak neublížil. Sice to bylo pár zakladních cviků, cítil jsem, jak mě Loui pozoruje. Celkem mi to lichotilo, že sem šel jen kvůli tomu.
Po protažení všech částí mého těla jsem začal cvičit mé oblíbené cviky.

Bylo skvělé ho pozorovat. Měl jsem co dělat, aby mi neukápla nějaká ta slina. Dělal zhiby a to bylo něco. Ruce se mu napínaly a pak povolovaly, ale jen trošku. Lehce mu vystouply žíly na pažích a po čele mu stekla malá kapička potu.
Dělal ještě pár cviků a lehkých přemetů, aby se mohl předvést.
"Úžasné," vypadlo ze mě. Hned jsem zčervenal.

Zasmál jsem se. Lehčí cviky a jiné blbosti jsem dělal jenom pro to, aby jsem zjistil, jestli se opravdu kouká. A koukal. Obratně jsem skočil na zem a sebral si ho na ruce. Opatrně jsem ho zavěsil na hrazdu a chytl ho za zadeček.
"Tak a teď se zvedej, pomůžu ti, ale musíš zabrat taky." Zafučel jsem a opatrně ho zvedl, aby se přitáhl.

Držel mě tam ve vzduchu jako by nic, jako bych byl jen pouhé peříčko.
Chytil jsem se hrazdy a začal se pomalu zvedat na rukách. Harry mě poprvé jen držel, ale pak mě nadzvedl, abych byl až nad hrazdou.
"Dlouho jsem nebyl na hrazdě," zasmál jsem se. Zapřel jsem se rukama a zůstal tam tak viset.
Nebo tedy, byl jsem zapřen o tyč a ruce rovné nad ní. Nevím, jestli se to dalo nazvat visením...

"Tak a teď udělej kotoul, neboj se, dole tě chytám." Zasmál jsem se a pohladil ho po zádech. Pomohl jsem mu vyšvihnut nohy a pod hrazdou jsem ho chytil a políbil.
"Šikovný, zlato moje," zavrkal jsem a jěště mu pomohl to párkrát zopakovat. Pak jsem přešel na stroje a Louimu zapl pás na běhání na středně rýchlou chůzi. Když už bylo hotovo, tílko jsem měl mokré, jako kdybych se v něm koupal, vlasy jsem měl slepené na čele.
"Tak na dnes hotovo." Zasmál jsem se nad unaveným pohledem mého zlatíčka. "Pojď, jdeme si dát sprchu, ale k nám na pokoj," zavrněl jsem a jemně ho kousl do ramena.

Málem jsem vyplul duši. Nemám rád cvičení. V životě cvičím jenom na těláku, i to nerad. Dokonce ani na zadek jsem nikdy necvičil a jak je pěkný. Tlustý nejsem, tak proč taky...
Unavený jsem ho následoval až na pokoj, kde jsme si složili věci do ložnice a Harry mě hned tahal do koupelny.

Bože, dnes byl jako moje panenka. Nechal se ať mu dělám cokoliv. V té sekundě se mi museli z vlasů vystrčit růžky. Tohle byla čertovina.
"Loui, jdem do sprchy?" zeptal jsem se jenom tak do větru a on přikývl. Oba jsme se vysvlékli. Zalezl jsem do sprchy a pustil teplou vodu. Hned jak vešel Lou, byl přirazen na stěnu.
"Koťátko, dnes si jěště pohrajeme," zavrkal jsem mu do ouška a pohladil jeho nádherný kulaťoučký zadeček. Jednu půlku jsem jemně láskal rukou, druhou rukou držel jeho ručky hezky vysoko.

Byl jsem unavený, ale jakmile jsem vešel do sprchy a byl přiřazen ke zdi, únava byla kde tam. Kachle za mnou byly studené a krásně mi chladily záda. Zahleděl jsem se mu do těch jeho krásných zelených očí, ve kterých se odrážela hravost. Měl určitě něco za lubem... Chtěl si hrát.
Rukama jsem nemohl hnout, jeho ruka mi je pevně držela, abych mu neutekl. Neutekl bych.
Měl jsem co dělat, abych už teď nevzdychal, když mi druhou rukou přecházel po zadečku. Miloval jsem to.
Chytil mě za stehno a mou nohu si omotal kolem svého trupu. Měl tak lepší přístup. Tiše jsem zasténal. Měl úžasné a dlouhé prsty!

Jemně jsem mu vklouzl článkem prvního prstu do zadečku a opatrně ním pohl, byl tak úzký, už jsem chtěl být uvnitř něj. Zatlačil jsem a v jeho pozadí se stratil první prst nasledován dalším.
"Koťátko, zasténaj mi, nahlas, chci slyšet, jak moc dobře ti dělám," zavrčel jsem nadrženě a silně přirazil na jeho prostatu.

Ještě jsem se držel, abych nebyl tak hlasitý, ale jakmile se ve mně objevil jeho druhý prst, málem jsem vykřikl. Nahlas jsem zasténal jeho jméno a prudce zaklonil hlavu, až jsem se ní bouchl o zeď. "Oh, Harry, bože!"
Najednou se na nás pustil proud vody. Nádherně chladil naše horká těla.
Podíval jsem se mu do očí a sténal.

Opatrně jsem masíroval jeho stěny, aby jsem ho hezky roztáhl.
"Tak Loui, teď se předkloň." Pousmál jsem se a plácl ho po jedné půlce. "Nelekni se, dnes se držet spátky nebudu," zavrčel jsem mu do ouška a silně ho kousl do zadní strany zad.
Nasměroval jsem můj penis k jeho krásné dírce a prudce zasunul. Chviličku jsem počkal, půl minuty bylo pryč, když jsem se rozpohyboval a nasadil mé oblíbené tempo. Pěkně rychlé a zběsilé.

Tak to byla síla. Aspoň vidím jak to má rád. Navíc, po pár minutách jsem si tenhle způsob také oblíbil. Byli to tvrdé přírazy, hluboké, rychlé...
"Oh, oh, Har-ry, ano!" Jeho prsty mě silně držely kolem boků, určitě tam pak budu mít malé modřinky na památku tohoto úžasného okamžiku.
Najednou velmi silně a hluboko přirazil a já musel nahlas vykřiknout. Trefil se...

"Sténej, zlato, sténej! Chci slyšet tvůj hlas, chci slyšet svoje jméno!" vrčel jsem. Prudce jsem přirážel do drobného uzlíku nervů a bušil do něj. Byl tak těsňounký! Ah, tohle bylo dokonalé!
"Louehhh...." zasténal jsem. Jěště jsem o maličko zrychlil a spřesnil přírazy, aby jsem se strefoval přesně do jeho citlivého místa.

"Aaaaaah, Harry!" Jeho přírazy byly jenom rychlejší a rychlejší, přesnější a přesnější... Myslel jsem, že lepší to už nebude, ale bylo. Málem jsem omdlel od tolika rozkoše.
"Oh, bože, ano tam!" Styděl jsem se za sebe, ale jinak to opravdu nešlo. On byl snad bůh sexu a rozkoše a vlastně všeho kolem toho...

"Loueh!" vykřikl jsem v momentu, co jsem se díky jeho úžasnému tělu dostal přes hranici rozkoše, ktorou s ním moc rád překračuju. Loui se asi udělal vteřinku přede mnou, protože na kachličkách svítila bílá tekutina.
"Ah, Loui, byl si úžasný," šeptal jsem mu jemně do ouška a obdaroval jeho krk několika malímy polibky.
"Vydrž jěště chviličku, půjdeme si lehnout, když už jsme to divadlo propásli," zasmál jsem se a opatrně se z něho vytáhl. Z jeho zadečku okamžitě začalo vytékat mé sperma. Bohužel jsem člověk, který vždy na něco zapomene. Sebral jsem si sprchovou hadici a začal mu pomalinku umývat zadeček. Sice se zas a opět krčil a různě kroutil, ale musel jsem ho hezky očistit.
"Už jen chvilku Lou, vydrž."

Kňučel jsem celkem dost. Divil jsem se, že po tom křičení, a teď už i kňučení, ještě nepřišel nikdo z okolí nás zkontrolovat, jestli tu někoho netýrame.
Silný proud vody mi nedělal dobře. Bylo to nepříjemné. Chudák moje dírka. Tolik šoku za pár minut.
"Už?" Jakmile jsem se to optal, voda se vypla a já úlevou vydechl. Postavil jsem se rovně a spolu s Harrym jsme vyšli ze sprchy, kde mě zabalil do osušky.

Opatrně jsem ho zvedl a šel uložit mou princeznu do postele.
"Zlatíčko, teď už spinkej, dnes si toho zvládl už hodně." Položil jsem si ho do postýlky a pohladil ho po jeho krásných vláscích. Zakryl jsem ho až po krk, lehl jsem si vedle něj a přitahl si ho k sobě.
"Dobrou noc zlatíčko, zítra bude další krasný den s tebou. Moc tě miluju."



FUCK school ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat