48.

3.7K 166 4
                                    

Seděl jsem mu na klíně a rukama jsem se zapíral o jeho pevné břicho. Trochu jsem zčervenal, ale přesto jsem se na něm malinko pohl zadečkem. Dopředu a dozadu. Pomalu, ale přesně tam, kde jsem měl.
Hrudníkem a hlavou jsem se naklonil k němu. "Nemám tě rád. Mám tě víc než rád. Miluju tě," šeptl jsem mu do rtů a s lehkými pohyby pánví jsem ho políbil.

Prudce jsem vydechl a byl donucen vyvrátit hlavu dozadu. Bylo to tak intenzivní.
"Lou... já..." zavzdychal jsem nahlas a chytl ho za boky, aby se nehýbal. Ani nevěděl, co se mnou dělá.
"Lou... já-já nevím..." zakňučel jsem, než se opět pohnul pánví a podráždil mě na mém citlivém místě. "Lou... ahhh... jsi si jistý?"

Lehce jsem se zamračil. Proč mě zastavil? Já chtěl pokračovat...
Zamračení z mé tváře zmizelo, jakmile jsem se opět pohl. Bylo to krásné. Chtěl jsem mu pomoct.
"Víc než to. Cítím jak jsi tvrdý, Harry..." šeptl jsem mu opět do rtů. Bože, jak dokonalé to bylo. Otřel jsem se o něj obzvlášť tvrdě a zasténal.

"Louisi!!" vykřikl jsem, když se můj penis ocitl mezi ním a hrubou látkou mých kalhot. Proč sakra jsem si jen dnes nedal spodní prádlo! Najivní Harry, opravdu najivní.
"Lou... jestli tedy... nevím jesli to zvládnu..." koktal jsem ze sebe nesmyslně on mi jenom přiložil prst na rty, abych zůstal potichu.
"Zvládneš to sám?"

"Nevím, Harry. Tak nějak to dělám poprvé," zasmál jsem se a políbil ho na rty. Nevěděl jsem se jich nabažit.
"Pokud nechceš, můžeme počkat. Nechci na tebe tlačit. Ani tys netlačil na mě," usmál jsem se na něj. Tak moc jsem ho miloval.

"Myslím, že to zvládnu, ale budeš se na mně muset povozit, dobrá? Bude to tak lepší, jak pro tebe, tak pro mě. Ty si to budeš moct řídit podle sebe a já nebudu mít strach, že ti ublížím, dobrá? Tak ze mě hezky seskoč a dones tvoje vánoční dárky." Usmál jsem se jěště a jemně ho plácl po zadečku. Byl jsem překvapený, že tohle navrhl sám.

Zamrkal jsem na něj. "Jenom donést?" zachichotal jsem se a prstem jsem mu zabloudil pod tričko. Měl tak dokonalé tělo, samý sval.
"A neměl bych se do toho i obléci?"
Harry těžce vydechl. Trošku jsem se zasekl a pozoroval ho, jestli jsem neudělal něco špatně.

Nechtěl jsem, aby jeho poprvé bylo takovéhle, ale jinak to nešlo.
"Ne všechny, jenom kondom a lubrikant." Usmál jsem se na něj a pohladil ho po noze. Opatrně vstal a odešel. Za chvíli už stál vedle dveřích i s výbavou v ruce. Opatrně jsem se posadil a poklepal na opěradlo, aby se hezky prohnul a já si ho mohl připravit nejdřív prsty, které jsem namočil v lubrikantu. Hezky chladil a já se dvěma ponořil do jeho nádherného zadečku.

Trošku jsem polkl a rozbouchalo se mi srdce, když jsem se prohl přes opěradlo a slyšel, jak otevřel lahvičku lubrikantu. Trošku jsem se bál, ale také jsem se těšil nepoznaného.
"Harry!" vejekl jsem, když do mého zadečku strčil hned dva prsty najednou. Bylo to tak nečekané!

"Shhh, to bude dobré, neboj se. Jenom mi věř a uklidni se," šeptal jsem mu jemně do ouška a začal prsty v jeho těle pomalu pohybovat. Různě jsem je kroutil krčil a roztahoval, abych si mou panenku přeci jen neponičil. Znamením, že můžu dál, bylo když Loui sám přirazil proti mým prstů. Pevně jsem ho chytl za bok a přidal tedy i třetí, při kterém zakňučel.
"Lou, neboj, máš času, kolik chceš."

Pomalu nimi pohyboval, kroutil, někdy je i od sebe roztahoval, aby mě lépe připravil. Hlava mi spadla dolů a já těžce vydechl a přirazil proti němu. Bylo to tak skvělé.
Když přidával další prst, opět to zastudilo a štípalo.
Pousmál jsem se a trochu natočil hlavu jeho směrem, abych na něj viděl. Nevěděl jsem však, co si on myslí. Měl nečitelný výraz.
"Děkuji," usmál jsem se a přikývl, že může dál. Tři prsty, och můj bože. Přirazil nimi do něčeho a já nahlas vzdychl.
"C-co to bylo?"
Pak jsem cítil jeho rty nad mým zadečkem, které tam zanechaly lehký polibek.

"To bylo takové malé hezké místečko. Bude se ti líbit, když mu budu věnovat hodně pozornosti," zašeptal jsem mu do krku. Následně jsem vytáhl všechny prsty a jemně jsem ho políbil na záda. Mírně jsem ho zvedl, abych měl lepší přístup.
"Loui, jen se uvolni a neboj se. Věř mi." Promluvil jsem na něj chvilku předtím, než jsem se do něho vnořil. Byl tak uzounký, bože, tohle jsem už tak dlouho nezažil.

Rukama jsem se zapíral o opěradlo trošku na něj vystrčil zadeček. Děkoval jsem jeho rtům, že se snažily mě uklidnit a uvolnit tím, že mě líbal něžně na krk a záda. A pak do mě vnikl. Byl opravdu velký a já si myslel, že větší se mi už zdát nemůže od prvního pohledu.
Po pár vteřinách jsem přikývl. Vysunul se a přirazil. Neudržel jsem to a zasténal.

Tak tohle bylo úžasné. Jeho steny mě poháněli k činnosti. Chytl jsem jeho boky a přirazil do jeho těla. Z mého těla se vydral výkřik jeho jména. Opět jsem se vysunul a přirazil, než jsem se dostal do témpa, ve kterém jsem pokračoval. Celý můj byt naplňovalo jen sténání nás obou, nic víc nebylo slyšet. Bylo to dokonalé... on byl dokonalý.

Bylo to dokonalé, úžasné, místy hrubé a tvrdé. Bylo na něm vidět, že se ale krotí, aby mi prvně neublížil. Moc bych pak někdy chtěl zkusit, jak by mě sexem zničil.
"Aaaah!" vykřikl jsem slastí, když opět přirazil do toho jednoho místa a pak přirážel jen do něj. "Bože, Harry!"

"Ah... Loui!" vykřikl jsem a vyvrcholil do hlubin jeho těla a rychle zapohyboval mezi jeho nohama a i on mi o chviličku potřísnil ruku.
"Byl... byl si tak úžasný lásko." Zasténal jsem jěště nakonec a opatrně se napřímil, aby se mohl i on dát do pohodlnější pozice a já z něj opatrně vystoupil.
"Doufám, že to se mnou nebylo až tak příšerné."

Bylo tak úžasné, když do mě vyvrcholil a já pak po něm. Sice jsem nechápal, k čemu chtěl ten kondom, když ho nepoužil, ale neřešil jsem to.
Pohodlně jsem se o něj opřel a vydechl. Srdce mi ještě splašeně bilo, ale tlukot toho jeho mě uklidňoval.
"No, nemám to s čím porovnávat, takže jsi byl nejlepší," ušklíbl jsem se.
Cítil jsem jeho ruce na svých bocích a jeho rty a zuby na svém krku.

Jemně jsem ho zakousl, aby se vydýchal a já taky. Doufal jsem, že se mu to opravdu líbilo, kdyby ne, byl bych sám ze sebe sklamaný.
"Tak ale teď pojď, protože jsem na něco zapomněl a nechci, aby to tam zaschlo." Zasmál jsem se a opatrně ho zvedl do náruče. Zanesl jsem ho do sprchy, kde jsem mu začal jemně omývat roztažený zadek.

Bylo takové zvláštní a malinko i nepříjemné, když to ze mě pomalu vytékalo. A když jsem se hýbal, divně to ve mně šplouchalo.
Harry mě postavil do sprchového koutu a opřel mě o stěnu, aby měl lepší přístup k mému zadečku, který byl hodně citlivý.
"Už to bude?" kňukl jsem. Zdálo se mi to dlouhé.

Byl tak citlivý a já to chápal, tohle není zrovna dokonalá činnost po sexu, holt jsem zapomněl... bohužel.
"Neboj, už jenom chviličku, ale nehýbej se, jinak to bude trvat déle," připomněl jsem mu a a trochu silněji ho chytl. Vymyl jsem ho pořádně, aby tam nezůstalo nic, až jsem ho nakonec opláchl a nechal obléct.
"Jsi moc šikovný Lou."

FUCK school ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat