57.

2.8K 155 6
                                    

Vyšli jsme nahoru na chodbu, kde bylo dost studentů a já začal nahlas mluvit, aby mě všichni slyšeli.
"Oh, Louisi. takže jsem napokoji s vámi? To jsem rád, Payne hrozně chrápe!" postěžoval jsem si tak, aby to všichni slyšeli a zalezl jsem do našeho pokoje. Byla tam krásná veliká manželská postel, televize, koupelna a hlavně obří sprchový kout.
"Tady se mi líbí!" pousmál jsem se a zabouchl dveře. I hned jsem zezadu objal Louiho a políbil ho na krk.

Usmál jsem se a položil své ruce na ty jeho.
"Je tady opravdu hezky. Já snad odsud nebudu chtít ani odejít," zasmál jsem se.
Hlavu jsem naklonil směrem k němu, abych na něj lépe viděl. Měl široký úsměv na tváři.
Vyhodil si mě do náručí a hodil na postel. Hned se ke mně doplazil a hlavou se přitulil k mé hrudi.
"Jaký je na dnes program?" optal jsem se ho, když jsem zabořil prsty do jeho vlasů.

Nechal jsem se hladit ve vlasech a spokojeně jsem mého Louiho hladil po hrudi.
"Na dnes program? Teď máme 2 hoďky na vybalení a oddech. Pak máme první lyžování na 2 a půl hodiny. Pak společná sprcha a večeře," vysvětlil jsem mu a zvedl se, abych se mu mohl kouknout do jeho nádherných velkých očí. Následně jsem se mu vpil do jeho nádherných rtů.
"Miluju tě."

"Takový plán se mi líbí, jsem spokojený," zaculil jsem se na něj. Políbil jsem ho do vlasů a nechal se pak polapit jeho rty.
"Taky tě miluju. Nejvíc na světě," usmál jsem se na něj s láskou.
"Ve které jsem vlastně skupině," zhrozil jsem se. Co když nebudeme spolu? Co když spadnu a ublížím si? Chci, aby byl první, koho tehdy obejnu, co když tam nebude?!

Bavilo mě, jak byl vyděšený, vypadal, jako kdyby viděl ducha. Položil jsem ho rukou zpět do peřin.
"Neboj se zlatíčko, jsi v mé skupině. Je nás tam 10, ani jeden zatím nestál na lyžích, takže budeš toho umět nejvíc. Budeš hezky se mnou lyžovat a budeme spolu. Jenom musíš dávat pozor, na svahu i mimo pokoj jsem profesor Styles, jasný?"

Oddechl jsem si a nechal Harryho, ať si opět lehne hlavou na mou hruď. "Díky bohu," zasmál jsem se. Usmíval jsem se jako blázen.
Asi po půl hodině ležení a mazlení se, jsme si šli vybalit věci. Překvapilo mě, kolik kalhotek, nadkolenek a podkolenek mi sbalil. Nechci vědět, kolik lubrikantu a kondomů bral on ve své taške...
"Tak jo, pane Stylesi, je čas se připravit na svah." Tak moc jsem se těšil.

Bral jsem mu hodně hezkých věcí. Jen jsem chtěl, aby se mi tu hezky večer promenádoval a udělal mi krásnou šou. Nic jiného jsem neplánoval.
Sám jem si na sebe natáhl termoprádlo, oteplováky a taky bundu. Skontroloval jsem i Louiho, všechno měl tak, jak má mít. Sebral jsem si své lyžařky, lyže a hůlky. V plné zbroji jsem šel ven s Louim za zadkem. Nasledovala první hodina lyžování.
"Dobrý den, studenti, dnes a taky celý týden vás budu učit lyžovat. Takže, vím, že jste na lyžích jěště nestáli, ale prax je lepší než teórie. Tak do kabinek, lyže do držadel a na kopci se čekáme!" rozdal jsem pokyny a odohnal je ke kabínkám.

Nachystaní na svah jsme byli rychle, vzali jsme si své věci. Naše skupina si poslechla profesorovy pokony, které jsme hned začali plnit.
Samozřejmě jsme ho počkali na svahu. Tam kde nám kázal.
Stáli jsme tam možná dvě minuty, než k nám doplachtil náš vedoucí a postavil se před nás. Všichni jsme byli nadšení a těšili se.

"Takže, nejdřív si vysvětlíme všechno teoreticky a pak hezky skočíme na prax! Nejdřív základní postoj. Mírně pokrčení v kolenou, ruce na kolena. Tohle je modrá sjezdovka, jak můžete vidět, je skoro rovná, tak se na ní všechno naučíme. Dáme ruce na kolena a špičky lyží dáme k sobě, aby jsme vytvořili myšlený kousek koláče. Když budete chtít zpomalit, dáme paty dál od sebe. Tak se postavte do postoje, nebojte se, tenhle svah je jenom pro nás. Budete opakovat, co udělám! Sjedu kousek dolů a pak vás budu volat," vysvětlil jsem jim všechno a sám se spustil. Udělal jsem několik obloučků a zastavil kousek pod nimi na rovné části kopce.
"Tak a teď popořadě.Tomlinson!"

Hezky se ho poslouchalo. Hned jak to sjel, šel jsem já. Šlo mi to celkem dobře, dělal jsem přesně to, co on a ladně jsem zastavil hned vedle něj.
Pyšně se na mě podíval a zavolal na dalšího. Takhle šli všichni. Předposlední šel trochu pomaleji a holka, co šla poslední, to asi nemohla vydržet a vyrazila. Samozřejmě, narazili do sebe. Harry si povzdechl a vyrazil za nimi. Nevypadal moc nadšeně jejím rozhodnutím...

Vylezl jsem na svah, vytáhl je nanohy a řekl jim, ať se svezou za skupinou. Udělali jsme to jěště několikrát, než jsme zastavili pod kopcem. Postavil jsem se před celou skupinku a koukl na tu holku.
"Jane! Můžete mi říct, co jste udělali?! Mohli jste ohrozit jak sebe, tak jeho!" zavrčel jsem, opravdu mě naštvala.
"Takže udělám to, co dělali nám... ostatní na lanovku, vy si vyzujte lyže a vyšlapete si až nahoru k lanovce. Ani nezkuste podvádět, jinak půjdete šlapat černou a dolů taky! Ostatní na lanovku, hned!"

Opravdu dobře se lyžovalo. Měl jsem z toho radost. Byl jsem celkem rád, že už něco umím a můžu si to sjet bez problémů.
Ostatním to šlo také dobře, jenom Jane byla zbrklá a nemohla prostě být poslední, podle ní. Patřila právě k těm lidem, co si myslí, že dokážou všechno, ale ve skutečnosti to tak není. Vůbec jsem nebyl překvapen, že ji Harry poslal pěšky.
Všichni jsme se postavili do fronty na lanovku. Šel jsem mezi posledními.

Pohladil jsem Louiho opatrně po zádech tak, aby to nikto neviděl. Zůstali jsme v kabince jenom s Louim, škoda, že byla prosklená, a tak jsem ho raději jenom chytl za ruku a usmál se. Spodek byl železný, tak jsem se nemusel bát, že to někdo uvidí.
"Ah, je nádherný svah. Doufam, že nejsem na vás moc zlý."

"Ne ne, nejsi. Jsi hodný. S Jane si udělal dobře, že si ji nechal jít pěšky. Neměla dělat blbiny," usmál jsem se na něj a stiskl mu ruku. Měli jsme krásný výhled a svah byl jednoduchý, nenáročný pro začátečníky. Tak to má být.
Jeli jsme jen pár minut a společně si povídali o všem, co nás chce Harry dnes naučit a také po dobu celého kurzu.
Pak už jsme vystupovali a to mi musel Harry pomoct, protože mi to nešlo tak lehce.

Pomohl jsem Louimu z kabinky a vytáhl mu lyže.
"Tak teď zkusíme něco nové!" Usmál jsem se na všechny, bylo to super, všichni byli šikovní. Louimu to šlo, Jane si to dnes vyšlapala přesně 3-krát a byla tak utahaná, že ani neprotestovala.
Den uběhl rychle a ani nevím jak, ocitli jsme se na našem pokoji. Dal jsem sušit věci, Loui byl vysprchovaný a zrovna se oblíkal na večeři. Před tím, než jsme odešli, jsem si ho přitáhl do náruče a políbil.
"Dnes si byl moc šikovný!"

Po dlouhém lyžování jsem si zasloužil dlouhou sprchu. Hezky jsem se celý omyl, abych hezky voněl a nepáchl. Oblékl jsem si tepláky a volnější tričko. Za necelou sekundu na to jsem se ocitl v pevném náručí. Cítil jsem Harryho rty všude možně na mé tváři, rtech a trochu i krku.
"Děkuji. Vidím, že jsi spokojený," začervenal jsem se lehce. Harry přikývl a pevněji mě stiskl.
Stáli jsme tam tak v objetí, já na špičkách s rukama za jeho krkem a on mi hladil boky.
"Pane Stylesi, nestihneme večeři," zasmál jsem se lehce do jeho ouška.

FUCK school ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat