46.

3.6K 172 10
                                    

Miloval jsem tuhle večerní chvíli, seděli jsme pospolu na gaučech před televízií, která byla potichu. Loui se o mě opíral a hladil mě palcem po ruce, kterou jsem ho držel kolem pasu. Louis si povídal s mým tátou a já s Geminým přítelem. Pak už pokročila hodina a my se odebrali do mého pokoje.
"Děkuji, že si dnes byl tak úžasný!"

Po krásném večeru jsme se všichni odebrali do pokojů, tedy až na Harryho rodiče, ti tam ještě na chvíli zůstali.
Společně jsme zalezli do Harryho pokoje, převlékli se do pyžama a šli do postele.
"Ale Harryyy... Máš úžasnou rodinu," usmál jsem se na něj. Sedl jsem si na postel, ale on mě hned stáhl k sobě.

"Děkuji zlato moje. A kto ti to říkal že tě budou milovat? Tak tak, já ti to říkal, protože tě miluju taky, ale to víš miláčku." Zasmál jsem se, schodil ho ke mně do peřin a hezky ho políbil na jeho nádherné rty. Opatrně jsem ho líbal přes krk, klíční kosti, hrudník a tam jsem zůstal ležet a poslouchat ho.

Miloval jsem jeho péči rtů o mou pokožku. Nemohl jsem se toho nabažit. Bylo to naprosto dokonalé.
Ruce jsem mu zapletl do vlasů a prohrabával mu je a on spokojeně zamručel. Dobře jsem věděl, že to má rád.
"Dobře se ti poslouchá?" usmál jsem se.

"Velmi dobře, ale mrzí mě, že nikdy neuslyším srdíčka dvě. Nevadí, i tak tě miluju," zašeptal jsem mu do jemné kůže, kterou jsem poláskal jazykem a jemně skousl mezi zuby. Miloval jsem jeho reakce.

Povzdechl jsem si a zamrkal, abych odehnal slzy. "Jo, mě taky," zašeptal jsem a skousl jsem si ret. Hned na to jsem tiše vzdychl, když mě pokousal. Na kůži se mi hned začala dělat husina a malý červený flíček.

Když jsem zaslechl ten vzdych, mírně se mi vystrčili růžky a já ho kousl kousek nad první znaméno lásky. Pak jěště výš, až jsem se dostal na bradavku, kterou jsem jemně poláskal jazykem a opatrně skousl medzi zuby a stiskl ji.

Škubl jsem s sebou a zatahal ho za vlasy. Oh můj bože. Harry ty jsi bůh dokonalosti!
"Oh, Harry," zasténal jsem. Bylo to úžasné, tohle... Oh! Cítit, jak se o mě stará i jinak, než jen rty na mé kůži.
Pak přešel k druhé a já se snažil být co nejtišeji, abych nikoho v ostatních pokojích nerušil, ale při něm to místy opravdu nešlo jinak, než nahlas zasténat nebo vydechnout jeho jméno. A jak krásně znělo na jazyku!

Moc se mi líbilo, jak reaguje, no po chvíli jsem byl donucen se k němu nahnout a umlčet ho polibkem s tím, že jsem mu prstem na rtech naznačil, že opravdu musí být potichu, jinak nebudu  pokračovat. Líbilo se mi ho poslouchat. Podal jsem mu do ruky přikrývku, aby měl do čeho zakousnout, neplánoval jsem přestat. Jemně jsem jěště zoubky poškádlil jednu rudou bradavku a následně se jim jenom věnoval prsty. Jazykem jsem mapoval jeho malou hruď, až k lemu jeho boxerek a provokativně za ně zatahal.

Mé rty opět opustili ty jeho a následně i tichý vzdech. Teď jsem byl opravdu rád, že mi podal přikrývku. Přetáhl jsem si ji přes pusu a širokýma očima ho sledoval. Mohl jsem si jen představit, jak rudý jsem ve tváři byl a jak rozšířené zornice jsem musel mít. Ale pohled na něj za to stál, vypadal tak úchvatně.
Guma u boxerek se od mé kůže odtáhla a pak jemně plácla můj podbřišek. Jeho neposedné prsty všude možně bloudili a já pohled od něj musel odvrátit, když jsem vyvrátil hlavu dozadu a přivřel oči.

Gumu jsem následně stáhl úplně a nechal ji na jeho kolenou, aby nezavazela a na mě vykoukl jeho přirození. Jemně jsem se usmál na Louiho a políbil ho na špičku, kterou jsem následně i mlsně olízl a celou plochou jazyka ho poláskal.
"Teď buď hodný a buď potichu." Vysvětlil jsem mu a vsál jeho úd do pusy, hezky po něm přejíždějíc špičkou jazyka.

Pomněnky se mi přetočily až někam do neznáma za víčka a já slastně vzdychl, když mě olízl. Rychle jsem si dal tu přikrývku víc k puse, když mě pojal celého.
"Bože," sténal jsem. Jeho hlava se zkušeně pohybovala nahoru a dolů. Používal jazyk a šel mučivě pomalu.
"H-harry," mumlal jsem dál do látky, kterou jsem si víc tiskl k sobě.

Jemně jsem ho zoubky zatahal za předkožku a opatrně ho políbil.
"Louisi, řekl jsem, že máš být potichu," zavrčel jsem a tvrdě narazil na jeho chloubu, kterou jsem jemně zuby skousl. Slyšel jsem jak zasténal, ale už se snažil tlumit.
"Tak je hodný." Zavrčel jsem a začal pohybovat hlavou v spravném tempu, než se má pusa naplnila bílou lepkavou těkutinou, kterou jsem ihned spolikal.
"Sladký venku i uvnitř." Mrkl jsem na něj a vylezl k němu nahoru.

Vydýchaval jsem se z tak úžasného orgasmu, že jsem málem omdlel. Byl tak zkušený a dobrý!
Přitáhl jsem si ho k sobě, zatímco on přiložil své rty na ty moje v něžném polibku, ve kterém jsem ochutnal sám sebe a musel se nad tou chutí zakřenit.
"Nejsem toho též názoru," zamumlal jsem a on se jen tiše zasmál. Přitulil jsem se k jeho boku a teď jsem to byl já, kdo naslouchal zvuku srdce toho druhého.
"Děkuji, byl jsi báječný," vydechl jsem.

"Nemáš zač, zlato, chtěl jsem ti jenom udělat radost, aby si se uvolnil. Tak moc tě miluju, chci pro tebe jen to nejlepší a proto se snažím." Usmál jsem se a pohladil ho po jeho nádherných vláscích, které mu spadali do tváře a jemně se při tom usmíval.
"Loui, co tak jet společně přes léto na dovolenou? Co ty na to? Bude to krásné, jenom ty, já, pláž, slunce a moře. Chtěl by si? Protože já opravdu moc, bylo by to nádherné."

Spokojeně jsem vydechl. "Taky tě miluji, moc. Jsem rád za všechno, co pro mě děláš, vážím si toho." Přitulil jsem se k němu více. Byl jako můj plyšový medvídek, kterého mi dal k Vánocům. Akorát, že ten tak krásně nevoněl, jako můj dokonalý přítel Harry Styles. Ne, ten voněl po cukroví... jakémkoliv, co právě dělal.
"Zní to hezky a určitě by i bylo. Kam bys chtěl jet?" Zvedl jsem k němu oči s otázkou.

"Itálie, Řecko, Portugalsko, Španělsko, možná někde jinde. Kam budeš chtít, tam tě vezmu a budeme tam společně. Objednám nám nádhernou haciendu na pláži, celý den se budeme koupat ve vodě a pak večer budeme spolu. Budeme mít romantické večery v objetí v houpací síti na břehu moře. Bylo by to tak nádherné a budeme spolu, to je to nejdůležitější." Zasnil jsem se a básnil o svých představách, které snad budou jednou skutečností. Jen já on a dovolená. Nádhera!

"To zní tak krásně," vydechl jsem zasněně.
Díval jsem se mu pořád do očí. Tančily mu tam malé jiskřičky radosti a lásky, bylo to nádherné.
"Určitě si to užijeme, nikde z těch států jsem nebyl, takže máme z čeho vybírat," zachichotal jsem se lehce. Víc jsem se přitulil k jeho pevné hrudi a udělal si z ní prvotřídní polštář té nejvyšší kvality.
"Už aby to bylo," zamumlal jsem.

FUCK school ~ Larry ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat