-Cześć piękna.- odezwał się po chwili seksownym głosem, opierając się o futrynę drzwi.
-Cz-czego chcesz?- zapytałam.
Boże, co się ze mną dzieje? Nigdy wcześniej nie zaciełam się przy żadnym chłopaku, a teraz??
Ten Jego słodki uśmiech...
NIE!
Stop, o czym ja myślę...
-Czego chcesz? - powtórzyłam już pewniej, niż wcześniej.
-Ciebie- powiedział zachrypiałym głosem i zaczął się do mnie zbliżać, a ja odruchowo zrobiłam krok w tył, lecz na moje nieszczęście poczułam za sobą zimną ścianę. Nie zdążyłam się zorientować, a był już obok mnie, mocniej przyciskając mnie do ściany. Jego oddech zaczął łaskotać moje w usta. Byliśmy tak blisko, że nasze klatki piersiowe się stykały. Chciałabym umieć odezwać się w tej chwili, ale nie potrafię. Czułam zapach Jego perfum, nogi pode mną się uginały, zauważył to i mocniej docisnął mnie do ściany, a Jego ręce powędrowały między moją głowę.
-Jesteś diabelnie seksowna. -wymruczał do mojego ucha i zaczął składać mokre pocałunki na mojej szyi. Odruchowo przechyliłam ją w inną stronę, aby dać mu więcej miejsca.
Jezuuu co ja wyprawiam!?
Za cholere nie mogę się oprzeć jego dotykowi.
Nasze usta dzieliły dosłownie milimetry, serce zaczęło bić mi jak szalone i jak zahipnotyzowana patrzyłam w Jego jasnobrązowe oczy, które teraz pod wpływem jakiejś silniej emocji były niemalże czarne. Spojrzał wymownie na moje usta i nachylił się do nich powoli, już przed oczami miałam scenę jak złącza nasze usta, lecz nagle do toalety wpadły jakieś pijane laski, a ja dopiero teraz wróciłam na ziemię i wykorzystując jego nieuwagę, wyślizgnełam się spód jego ramion i szybkim korkiem zmierzałam do wyjścia, gdy nagle poczułam silną dłoń oplatającą mój nadgarstkek. Mimowolnie się odwróciłam i spojrzałam na chłopaka, który delikatnie nachylił się do mojego ucha szepcząc:-To nie koniec kochanie -Puścił mój nadgarstek i ostatni raz nasze spojrzenia się skrzyżowały, a potem chłopak wyszedł z uśmiechem na twarzy.
Stałam w tym miejscu jak głupia, nie powinnam do tego dopuścić, dziewczyny mnie ostrzegały. Sama dobrze wiedzałam, że On tylko zalicza i zostawia, a jednak pozwoliłam mu na tak dużo. Jestem głupia.
Szybko wyszłam z łazienki kierując się do loży, którą wcześniej opusciłam.
-Wiki! Gdzie ty byłaś? - pyta mnie Maja - wiesz widzałam chłopców z New Street i z jednym tańczyłam, ale przyszedł Dylan i powiedział, że...
-Że? - pytam.
-Chris wyjechał i wszyscy wyszli z imprezy - kończy i wdycha bezsilnie.
-Dobra zatańczyłaś z jednym z nich więc możemy już wracać - powiedziałam nadal zdenerwowana tym co miało miejsce kilka minut temu.- Ej w ogóle gdzie jest Lena?
-Tam.- pokazała palcem a ja się odwóciłam zobaczyłam, że tańczy z wysokimi blondynem, uśmiechnęłam się na ten widok, bo Lena nie należy do takich dziewczyn, które traktują wszystko na luzie i takie tam ona ma swoje zasady, które stara się przestrzegać no, ale jak widać chyba podoba jej się ten chłopak, bo cały czas szeroko się uśmiecha i widać, że naprawdę dobrze czuję się w jego towarzystwie.
-To jak, powiesz mi gdzie byłaś, jak ciebie nie było? - dopytuje Maja.
-W łazience. - mówię i siadam na loży.
-Co ty tam tak długo robiłaś?- pyta.
-Nic- oszukuję i wywracam oczami. Maja jak zwykle musi wszystko wiedzieć.
Nagle podchodzi do nas Lena.
-No jest i ona - mówi Maja i się śmieję.
-A tej co?- pyta Lena zerkając na Maje.
Ja tylko wzruszam ramionami.-Dobra laski, Will zaraz będzie- mówi Maja.
-Okej... a ty Wiki gdzie byłaś?- tym razem pyta Lena.
-W łazience.- odpowiadam szybko.
-Tak długo? - pyta
-Takkk- mówię już zirytowana, ale i tak wiem, że jutro będę musiała im powiedzieć co się stało. Są moimi przyjaciółkami wiemy o sobie wszystko, więc i tym razem nie będzie żadnego wyjątku.
Kiedy Will już podjechał pod klub, wyszliśmy i juz jak najszybciej chciałysmy być w łóżku. Ale nagle zaczęło mnie zostawiać jedno, czemu wszyscy opuścili klub? Zawsze to oni wszytko rozkręcają, są w centrum uwagi i kim był tajemniczy Chris?
CZYTASZ
Wybór Życia ❤ W.H
Teen FictionWiktoria jest zauroczona w Dylanie, odkąd zobaczyła go po raz pierwszy w szkole. Chłopak znany jest z tego, że dziewczyny ma na jedną noc i nie bawi się w związki. Co się stanie, gdy nagle on również zacznie coś do niej czuć ? Mogłoby wydawać się...