Po kilku minutach, albo godzinach rozmyślania nad domówką, zeszłam do salonu kładąc się na kanapie, włączając telewizor i zaczęłam oglądać kolejny odcinek mojego ulubionego serialu "Pamiętniki Wampirów".
Nagle otwieram oczy, jejku musiałam usnąć. Rozglądam się po pomieszczeniu w którym jest dość jasno, o co chodzi? Spoglądam na zegarek na ścianie, który wskazuje 12:00. Zaspałam do szkoły!! Super, nie dość, że w tym tygodniu zerwałam się z kilku lekcji, to jeszcze to... Genialnie.
Zerwałam się z kanapy, biorąc telefon do ręki od razu dostrzegłam kilka wiadomości od dziewczyn o treści "Dlaczego cię nie ma w szkole ? " "Co się stało ? " "Czy wszystko gra"?Ja
Tak, wszystko w porządku, po prostu zasapałam 😌Lena
A przyjdziesz na dalsze lekcję?Ja
Nie, raczej sobie już odpuszczę 😂🙂Maja
To w takim razie widzimy się o 19, przyjedziemy po Ciebie 😊Ja
Okej do zobaczenia 😄Odłożyłam telefon i poszłam się w coś ubrać i zmyć stary makijaż. Gdy się ogarnęłam, zeszłam na dół kierując się w stronę lodówki, a w lodówce świeciło pustkami... Muszę iść do sklepu. Zabrałam torbę i telefon, założyłam swoje szare Vansy i skierowałam się do wyjścia.
Po godzinie byłam już w domu, rozpakowałam wszystkie zakupy i zaczęłam robić sobie śniadanie. Po skończonym posiłku posprzątałam w kuchni i udałam się do pokoju, aby przygotować sobie strój na dzisiejszą domówkę. Gdy wybrałam swoją dzisiejszą kreacje, spojrzałam na zegarek, który wskazywał 14:50 Dobra, mam jeszcze sporo czasu, dlatego wyciągnęłam telefon i zaczęłam oglądać filmiki urodowe i modowe na YouTubie. Kompletnie zgubiłam poczucie czasu, kiedy zerknęłam na zegarek wskazywał już 17:00, szybko poderwałam się na proste nogi, wybierając czystą bieliznę i udałam się pod prysznic. Czysta i pachnąca założyłam nową krótką sukienkę.
Makijaż zrobiłam sobie MAM NADZIEJĘ taki sam jaki był pokazany w filmiku na Youtube.Gdy byłam już gotowa, jak na kiwnięcie palcem Maja zadzwoniła do mnie informując mnie, że już czekają na mnie przed moim domem, więc ruszyłam w stronę wyjścia.
Dotarliśmy pod dom Jacka już po 20 minutach, wychodząc z samochodu pożegnałam się z Willem, który nas przywiózł jak zawsze... Do moich uszu dotarła głośna muzyka i przed domem było naprawdę dużo aut, które ledwo co się zmieściły. Zaczęłam się trochę denerwować, bo zdałam sobie sprawę, że tu naprawdę jest cała szkoła. Niepewnym krokiem ruszyłam w stronę drzwi wejściowych tuż za dziewczynami.
CZYTASZ
Wybór Życia ❤ W.H
Novela JuvenilWiktoria jest zauroczona w Dylanie, odkąd zobaczyła go po raz pierwszy w szkole. Chłopak znany jest z tego, że dziewczyny ma na jedną noc i nie bawi się w związki. Co się stanie, gdy nagle on również zacznie coś do niej czuć ? Mogłoby wydawać się...