Wyszedłem z jego pokoju nie czekając na to co powie... uderzyłem się mentalnie w twarz.
Jak mogłem nie dostrzec tego że Dylanowi podoba się Wiktoria? przecież wszystko na to wskazywało. A ja jak głupi tego nie zauważyłem.
Kurwa...
Ale teraz mamy większy problem bo mi również się podoba i z każdą chwilą spędzoną z nią to się nasila a przy niej moje uczucia wychodzą na wierzch bo nie mogę trzymać ich na wodzy... sam nie wiem czy sobie to wmawiam czy naprawdę powoli zaczynam coś do niej czuć...
To jest niemożliwe bo ja nie mam uczuć.
A jednak.
Pov Wiktoria
Dzisiejszy wypad z Chrisem poprawił mi humor tak jak obiecał przez chwilę zapomniałam o wszystkim co się dzieje w domu ale taraz zadręczam się inną sprawą która jest związana z nim.
Cholera tak bardzo chciałabym żeby dopuścił mnie do swojego życia żebym mogła poznać chociaż skrawek jego sekretów i wiedzieć czemu taki jest...
Szczerze nie wiem czemu tak bardzo mi na tym zależy...Nie no wiem... bo mi zależy na NIM.
I za każdym razem kiedy zaczynam się bronić mówić że to nieprawda że go tak naprawdę dobrze nie znam oszukuje samą siebie... fakt znamy się krótko ale przez te kilka spotkań powiedział wiele aż za wiele. A to znaczy że ma do mnie zaufanie z tego co mogę zauważyć nie każdemu mówi tyle co mi.
Wszyscy tylko potrafią mówić na drugą osobę jaka ona jest zła co ona nie robiła tak naprawdę nikt nie jest święty...Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.
Zmarszczył brwi nie wiem kto o tej porze miałby tutaj przyjść... weszłam zwinnie po schodach kierując się do drzwi następnie je otworzyłam ale nikogo nie było.Dziwne...
Zaczęłam rozglądać się we wszystkie strony ale nikogo nie wiedziałam szybko weszłam do środka i zamknęłam się na trzy spusty...
- Dobra Wiktoria wdech wydech ktoś po prostu robi sobie z ciebie żarty...- uspokajam się.
Chwilę później byłam już spokojna i postanowiłam wziąć ciepłą kąpiel bo było mi mega zimno od momentu kiedy wskoczyłam do lodowatej wody... na tą sytuację mimowolnie się uśmiechnęłam widząc przed oczami wkurzonego Chrisa. Pomaszerowałam do pokoju zabierając przy tym czystą bieliznę i piżamę a następnie weszłam do łazienki.
***
Budzik zadzwonił punktualnie o 6:30 wyrywając mnie tym samym ze snu. Przeciągałam się na łóżku jakąś chwilę a następnie wyszłam spod ciepłej pościeli przykrywając łóżko i udałam wykonać poranne czynności.Do Szkoły pomalowałam się delikatnie jak to mam w zwyczaju a później udałam się do garderoby. Mój dzisiejszy outfit wygląda tak
CZYTASZ
Wybór Życia ❤ W.H
Novela JuvenilWiktoria jest zauroczona w Dylanie, odkąd zobaczyła go po raz pierwszy w szkole. Chłopak znany jest z tego, że dziewczyny ma na jedną noc i nie bawi się w związki. Co się stanie, gdy nagle on również zacznie coś do niej czuć ? Mogłoby wydawać się...